Sabrina: Seb, mikor megyünk?
Hailee: Szerintem téged hívnak...
Seb: Szerintem is... akkor majd holnap!
Hailee: Már várom!
(Haileért megjött az apukája, amint beszállt a kocsiba egy meglepetés várta)
Hailee: Dove?! Hát te? *megölelte Dovet*
Dove: Szia Hailee! Találkoztam apuddal és mondta hogy érted jön aztán megkérdeztem hogy vele tarthatok-e és most itt vagyok!
Pete: Szia Lányom!
Hailee: Szia Apa!
Pete: Hogy hogy előbb haza jöttetek?
Hailee: Az egyik osztálytársam kiütött egy ablakot és arra ment el az osztály pénz hogy kifizessék a kárt...
Pete: Hát sajnálom hogy ez történt!
Hailee: Apa holnap Seb reggel átjön majd, jó?
Pete: Hogy hogy?
Hailee: Öhm megkértem hogy legyen ő az egyik ,,statiszta"
Pete: Nem tudja hogy a barátodat kell eljátszania, ugye?
Hailee: De, de tudja!
Pete: Nem tudja, igaz?
Hailee: Nem, nem tudja...
Dove: Ki az a Seb?
Hailee: Majd otthon mesélek róla.
(Eközben Sebastiennéknél)
Lucas: Seb, bejöhetek?
Seb: Persze, gyere csak!
Lucas: Na? Hogy vagy?
Seb: Jól? Hogy máshogy lennek?
Lucas: Sajnálom ami a medencénél történt... próbáltam leállítani Madisont.
Seb: Semmi baj, talán jobb is hogy nem történt semmi...
Lucas: Miért?
Seb: Nem tudom, az egész tiszta katyvasz, nem bízok önmagamban, nem tudom hogy elég jó lennék-e neki.
Lucas: Hát te hülye vagy?
Sabrina: Ki a hülye?
Lucas: Seb...
Sabrina: Miért lenne az?
Lucas: Seb ideje lenne elmondani neki is amit nekem...
Seb: Igaz.
Sabrina: Mi folyik itt? Baj van?
Seb: Az van hogy, nem tudom hogy elég jó lennék-e Haileenek, hogy megtudnék-e neki adni mindent amire vágyik...
Sabrina: Ne legyél Buta! Ha valaki akkor TE igen is megtudod neki adni! Megérted őt, sokszor már egy nézésből tudjátok mit akar a másik, nálad jobban senki sem tudna vele törődni!
Lucas: Sabrinának igaza van! Figyelmes Srác vagy, azon meg ne is agyalj hogy nem szeret téged... láttad hogy nézett rád a medencében?
Sabrina: Vagy a Rómeó és Júlia közben?
(Az idő elmúllásával Steimfeldék is haza értek, Dove és Hailee egyből felmentek Hailee szobájába)
Dove: Na szóval ki az a Seb?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szerelem a levegőben
RomantizmEz a történet két tehetséges tiniről szól, akik szerelmesek egymásba de, nehezen közelednek a másik felé. Hogy összejönnek, vagy sem, az a történetből kiderül. Jó olvasgatást!