Mi van bulival?

6 2 0
                                    

Lucas: Jól teszed! Jó éjszakát!

Seb: ¡Dormir bien! ¡Te amo bro!
(Jó éjszakát! Szeretlek Öcsi!

(Másnap reggel, Sebastien nagyon korán kelt hogy mindennel készen legyen ami a randihoz kell)

Sabrina: Hova mentek majd Seb?

Seb: Madison szeret autókázni, szóval egy kicsit autókázunk és énekelünk a kocsiban... uhh meg emlékszel a Hacket erdőre?

Sabrina: Ahol van az a bunker szerű lelátó?

Seb: Igen, oda viszem majd de, nem a lelátóhoz a másik felén van egy vízesés ami naplementekor nagyon szép!

Sabrina: Ezt jól összetetted, ételt visztek magatokkal?

Seb: Madison szereti a hamburgereket szóval, majd útközben megállunk valahol hamburgereket venni.

Sabrina: Segítsek valamiben?

Seb: Nem hiszem de, köszönöm. Gyors elmegyek kondizni aztán összepakolom a cuccaimat mert, ugye ma ott alszom náluk! *Sebastiennek megcsörrent a telefonja* Bocsi ezt, felkell vennem Madison az!

Sabrina: Csak nyugodtan!

Seb: *felvette a telefont* Jó reggel Mad! Hogy aludtál?

Madison: Jó reggelt Szívem! Köszönöm jól aludtam és te?

Seb: Fogjuk rá hogy jól.

Madison: Ma akkor mi lesz a program?

Seb: Hát nem is tudom, én most elmegyek edzeni, megtankolom a kocsim aztán utánna megyek érted.

Madison: Mire edzel ma?

Seb: Ez egy váratlan kérdés volt de, ma mellre és vállra edzem. Most indulok edzeni hogy minnél előbb eltudjak érted menni, jó Babám?

Madison: Tökéletes, már várom!

Seb: Én is, vigyázz magadra!

Madison: Te is! *Letették a telefont*

Sabrina: Semmi szeretlek?

Seb: 1 éve vagyunk együtt és talán ha, 3x mondtuk ki egymásna ezt, a szót...

Sabrina: De, miért? Mi az oka?

Seb: Igazából szerintünk az hogy valakit szeretsz azt nem muszály kimondani elég ha kimutatod bár, most ha belegondolok azért, néha jó ha kimondja az ember főleg ha tényleg szereti az illetőt!

*Lucas is megérkezett a többiekhez*

Lucas: Miről maradtam le?

Seb: Nagyon semmiről Öcsi, jössz velem kondizni?

Lucas: Persze már szedem a cuccaim!

(Lucashoz és Sebhez az edzés végen egy riporter ment oda)

Riporter: Sziasztok! Egy pár kérdést feltehetek nektek?

Lucas: Persze, miért is ne?

Riporter: Remek, várj ti ikrek vagytok?

Seb: Igen, azok vagyunk...

Riporter: Kevés ilyen ikerpárost láttam eddig na de, jöjjön az igazi kérdés... láttam hogy hogyan edzetek, az a kérdésem hogy mi a motivációtok?

Szerelem a levegőbenحيث تعيش القصص. اكتشف الآن