Esemély dús nap

16 4 0
                                    

Seb: Hát... ahogy látom máshol nincs hely, szóval nyugodtan persze üljön csak ide!

Tanár: Tökéletes, Hailee foglalj helyet!

(Hailee leült Sebastien mellé)

Tanár: Rendben, Gyerekek most akkor folytassuk az órát!

Hailee: Mitörtént az arcoddal? *Suttogva oda szólt Sebastiennek*

Seb: Nem mindegy neked?

Haliee: Csak kérdeztem *Megforgatta a szemeit* Cápa.

Seb: Verekedtem...

Hailee: Hmm?

Seb: Válaszoltam a kérdésedre, tegnap verekedésbe keveredtem.

Hailee: Uhh... hát elégé ellátták a bajod.

Seb: Mondhatjuk így is de, inkább az órára figyelj mint, rám... Nehogy még a végén miattam kerülj bajba. Friss húsként.

Hailee: Friss hús?

Seb: Újonc vagy, szóval friss hús vagy a többiek számára.

Tanár: Mr. Brewster kérem ne vegye el a figyelmét az új jövevénynek!

Sebastien: Tanárnő, elhiheti hogy nem volt semmi ilyen szándékom.

(Vége lett az órának)

Seb: Mondanám hogy körbe vezetlek de, sajnos ez a kedves gesztus ártana az imidzsemnek, meg alapból is röpi edzésem lesz szóval ha akarnálak sem tudnálak körbe vezetni. *Mondta Haileenek*

Hailee: Okés, Cápa... nem is akartam tőled ilyet kérni... Várj te röpizel?

Seb: Igen röplabdázom, ne nézz rám ilyen meglepődten Friss hús. De mindjárt kerítek neked valakit aki körbe vezet!

Hailee: Azt megköszönném!

Seb: Madison, kicsim ide tudnál jönni?

Madison: Persze megyek!

(Madison oda ment Sebastienhez és Haileehez)

Seb: Körbe tudnád vezetni a kedvemért Haileet?

Mad: Öhmm persze! Szívesen!

Seb: Tudtam hogy számíthatok rád! *Adott egy homlok puszit Madisonnak*
Majd jössz az edzésemre?

Mad: Mindenképp nem hagynám ki de, menj mert késésben vagy!

Seb: Uhh tényleg! Vigyázz magadra Friss hús!

(Sebastien gyorsan elfutott röpi edzésre míg Madison körbe vezeti Haileet a suliban)

Madison: Ez volt az utolsó amit megmutatok, nagyon nincs is más szerintem ami olyan nagyon fontos. Jaj, meg a mosdók minden szinten van kettő, szóval biztos vagyok benne hogy, azokat megtalálod elégé feltűnőek, a maguk módján!

Hailee: Rendben, nagyon szépen köszönöm!

Madison: Most én megyek Seb azaz Cápa edzésére, ha szeretnél velem jöhetsz!

Hailee: Köszönöm az ajánlatot de, most inkább haza mennék!

Madison: Persze, menj csak!

(Hailee hazament, Madison pedig Sebastien röpi edzésére sietett)

Hailee: *gondolkodik* Nem hiszem el ez az első napom a suliban, beültettek egy Cápa becenevű csávó mellé akit szét vertek és még így is jól nézki, ahh de kár hogy barátnője van... lehet nem ártana kicsit távolság tartóbbnak lennem hozzá, fix van oka annak hogy az a beceneve ami...

Szerelem a levegőbenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora