Cheri: Gyerekek gyertek, készen vagyunk!
Seb: Megyünk!
Hailee: Na akkor nézzük!
(Megnézték a videót)
Hailee: Ez jobb lett mint, amire számítottam!
Rendező: Nagyon ügyesek voltatok! Nagy megelepetést okoztatok!
Cheri: Hát nekünk is az biztos, akkor már indulhatunk haza?
Rendező: Igen, persze!
(Haza mentek, Sebastient is haza vitték)
Dove: Te Hailee... miért, hívott félre Seb?
Hailee: Semmiért, csak kérdezett valamit.
Dove: Okés...
(Eközben Sebastieneknel)
Jordana: Na fiam, milyen volt?
Seb: Jó volt, megnézed?
Jordana: Igen, szívesen látnám!
(Seb megmutatta az anyukájának Jordananak a videót)
Jordana: Szóhoz sem jutok! Te tudtad hogy ezt a szerepet kell majd eljátszanod?
Seb: Nem, ma reggel tudtam meg!
Jordana: Jó színészek lennétek!
Lucas: *nevetett* Jaja, színészek!
Jordana: Most, miért így mondtad?
Lucas: Seb?
Seb: Az a helyzet anya, hogy nem színészkedtünk, vagyis nem egeszén...
Sabrina: TUDTAM!
Seb: Tudjuk Sabrina...
Jordana: De hiszen ez nagyon jó! Mikor szeretnéd bemutatni nekünk?
Lucas: Anya már ismeritek egymást, max egy normalis családi ebedről lehetne szó!
Seb: Jaj, azért ne siessünk ennyire ma este sokaig kint maradok!
Adam: Miért?
Seb: Csak úgy...
Adam: Rendben, de akkor ,,csak úgy" vágd le a fűvet a kertben!
Seb: Agh... rendben!
(Eközben Haileenél)
Cheri: Hailee beszélhetünk?
Hailee: Persze?!
Dove: Juj, bajban vagy!
Hailee: Csak nem...
Cheri: Ma este van programod?
Hailee: Van!
Pete: Tényleg?
Hailee: Igen... Sebastiennel leszek!
Griffin: Mostanaban sokat vagytok egymás társaságában!
Hailee: Ez... nem annyira igaz.
Cheri: Griffin hagyd a hugod! Osztálykirándulás milyen volt?
Hailee: Nagyon jó volt, élveztem minden percét!
(Az idő gyorsan eltelt, mintha egy csettintésre máris éjszaka lett volna... Sebeastien elment Hailleért, majd meglepetés szerűen elvitte piknikezni egy dombhoz messze a városfényeitől és persze elég messze ahhoz hogy ne hallják az autók elsuhanó hangjait)
Hailee: Piknikezni fogunk?
Seb: Tulajdonképpen igen, első randinak szerintem megfeleő hely... az égbolton is szépen ragyognak a csillagok akár csak a szemed *mosolygott* tudod mikor mosolyogsz a szemed kicsit összeszűkül és csak a ragyogó szemeidet lehet látni... egyszerűen csak ragyogsz mikor mosolyogsz... talán ez az egyik ok amiért beléd szerethettem...
Hailee: Az egyik?
Seb: Az egyik... nézd nyilván millióegy indokot tudnék mondani, hogy miért szerettem beléd de, hiába is mondanám hogyha nem tudnám a megfelelő képpen szavakba önteni és akkor értelmét vesztené az egész.
Hailee: Igaz, nos azért, az első napunk nem volt semmi... *nevetett* de, tudod én szerintem azért, IS szerethettem beléd mert, melletted éreztem úgy igazán biztonságban magam, melletted mertem jobban elengedni magam és a legfontosabb melletted mertem először igazán önmagam lenni! Ez miatt nagyon hálás vagyok! Köszönöm hogy mindig mellettem vagy és kedvelsz amiért olyan vagyok amilyen...
Seb: Ne butáskodj Hailee... és tényleg az első nap nem volt semmi... *nevetett* tudod min gondolkoztam?
Hailee: Micsodán?
Seb: Valentin napon nem jönnél el velem a bálba?
Hailee: Még szép hogy elmegyek veled!
(Sebastien és Haileen sokat beszélgettek, nevettek, ölelkeztek és játszottak)
Hailee: Te Seb, gomdolkoztál már azon hogy mi lenne akkor ha, gyermeked születne?
Seb: Még nem nagyon, miért te?
Hailee: Én csak a gyermekeim nevén, ha, fiú lenne akkor biztos Benjaminnak hívnam, ha lányom akkor meg Hannának!
Seb: Tetszenek ezek a nevek, Benjamin Brewster és Hanna Brewster tudod mi tetszene a legjobban?
Hailee: Micsoda?!
Seb: Ha az anyjukat Hailee Brewsternek hívnák...
Hailee: *megcsókolta Sebet* Annak én is örülnék!
Narrátor: Sajnos, nekem kell félbe szakítanom ezt a történetet... Hailee és Sebastien nagyon jól érezték magukat az első randin aminek a sikerét követte még több randi! Hailee nagyon boldog Sebastien mellett ahogy Seb is Hailee mellett! Együtt hatalmas erőre tettek szert, aminek köszönhetően mindketten nem csak hogy nagyszerű énekesek lettek de, nagyszerű színészek is! Sebastienre és Haileere mindenki felnézett! Az ifjú szerelmes pár lassan az esküvőre készül tudjátok ha, boldog az ember gyorsan elszáll az idő! Így történt ez Haileékkel is hiszen már hat éve vannak együtt, ebből már egy éve boldog házasságban élnek, időközben Hailee meglepte Sebet egy hatalmas öröm hírrel miszerint Hailee babát vár! Sebastien nagyon büszke Haileere hiszen tudja hogy nagyszerű anyuka lesz! Pár hét leforgása alatt kiderült hogy a kisbaba fiú lesz így a megbeszéltek szerint Benjamin lesz a baba neve! Hailee és Sebastien nagyon boldog kiegyensúlyozott párkapcsolatban éltek az ő kapcsolatukban tényleg a szeretett vezérelt mindent! Az évek leforgása alatt Benjamin felcseperedett és a szülei nyomdokába lépett, Anyja és Apja nagyon büszkék voltak rá!
Remélem tetszett ez a kis történet, köszönöm hogy az idődet szántad rám és hogy elolvasd a történetem!
YOU ARE READING
Szerelem a levegőben
RomanceEz a történet két tehetséges tiniről szól, akik szerelmesek egymásba de, nehezen közelednek a másik felé. Hogy összejönnek, vagy sem, az a történetből kiderül. Jó olvasgatást!