CHAPTER 13🥀

71 10 7
                                    

ටේ වෙරි මතේම ඒමිගෙ තොල් තමන් සතු කරගනිද්දි ඒමීට ඒකෙන් ගැලවෙන්න ඕනෙ වුනත් ඒක කරගන්න බැරි වුනා...
Softly පටන් ගත්ත කිස් එක විනාඩි ගානකින් එන්න එන්නම රළු වෙද්දි ඒමීගෙ ඇස්වල කඳුළු වැටුනෙ ගතේ වේදනාවටත් වඩා හිතේ වේදනාවට...

ටේ බීපුවගෙ සැර නාස්පුඩු හරහා කෙල්ලගෙ මුළු සර්වාංගෙ පුරාම දුවද්දි කෙල්ල ඒ සුවඳට මත් වුනා ඒ නිසා කෙල්ලත් කලේ කොල්ලට අවනත වුන එක..
කෙල්ලත් කොල්ලව back kiss කලේ ටේ ඉස්සරහ මෙච්චර කාලයක් හන්ඟගෙන හිටපු හැඟීම් එකින් එක එලියට එද්දි කෙල්ලටත් තමන්ගේ පාලනය නැති වුන නිසා..
මේක වරදක් වුනත් හේසුට කරන අසාධාරණයක් වුනත් මේ මොහොතෙ ඒ දේවල් ගැන හිතන්න ඒමීට ඕනේ කමක් නැති වුනා..

ආදරේ ඉස්සරහ හැම මනුස්සයෙක්ම ආත්මාර්ථකාමී කියන්නෙ අන්න ඒ නිසා...
තමන් පණ වගේ ආදරේ කරන කෙනා මේ තරම් ළං වෙලා ඉද්දි මොන කෙල්ලද එයාව ඈත් කරන්න කැමති..
ඒමී කවදාවත් මේ වගේ මොහොතක් බලාපොරොත්තු නොවෙන්න ඇති...
ඒත් ඒමී මේ මොහොත අතාරින්න අකමැති වුනා...
අතාරින්න ලෝබ වුනා..

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

ටේ ඒමීගෙ ලිප්ස් අතාරින්නෙ නැතුවම ඒමී ඇඳගෙන හිටපු ටීශර්ට් එක යටින් අත දාලා කෙල්ලගෙ බූබ්ස් පොඩි කරන්න ගත්තෙ පිස්සුවෙන් වගේ...

කෙල්ලටත් නොදැනීම කෙල්ලගෙ කටින් moans පිටවෙන්න ගත්තෙ ටේගෙ හැඟීම් තවත් අවුස්සලා..
⁣ඒමීගෙ ලිප්ස් වලින් ඈත් වුන ටේ කෙල්ලගෙ බෙල්ල කිස් කරන්න ගත්තෙ කෙල්ලගෙ බෙල්ල පුරාම හයිකි මාක් කරලා...

කොල්ලා ඉන්නෙ බීලා හොඳ සිහියෙන් නෙවෙයි නිසා හැම සිපගැනීමක්ම ඕනවටත් වඩා රළු වුනා..
කෙල්ල ඒ හැමදෙයක්ම දරාගෙන කොල්ලට ඉඩ දුන්නෙ කෙල්ලටත් දැන් නතර වෙන්න ඕනෙ නැති නිසා..

ටේ කෙල්ලගෙ බෙල්ලෙන් ඈත් වෙලා තමන්ගේ ටී එක ගලවලා විසි කරලා කෙල්ලගෙත් ටීශර්ට් එකයි බ්‍රා එකයි ගලවලා රූම් එකේ පැත්තකට විසි කරලා දැම්මෙ ආපහු කෙල්ලගෙ ලිප්ස් වලට බරවෙන ගමන්..
ඒමිගෙ අත් දෙක ටේගෙ පිට පුරා යද්දි කොල්ලගෙ සිප ගැනීම් තව තවත් රළු වුනා..

ටේ ඒමිගෙ ලිප්ස් කිස් කරන ගමන් කෙල්ලගෙ කලවා අතගාන්න ගත්තෙ කෙල්ල තවත් හැඟීම් වලින් මත් කරලා

🥀 TEARS 🥀 [ Completed ]Where stories live. Discover now