Harry's Pov:
,,Si v pohode?" spýtal som sa ho a on celý očervenel: ,,S-som. Prepáč." ,,V pohode," venoval som mu malý úsmev a jeho krásne modré očká sa rozjasnili. ,,Harry? Si tu?" klopal niekto na dvere. ,,Áno som. To si ty Nialler?" spýtal som sa a oddialil som sa od Louisa aby si Niall niečo nemyslel. ,,Hej. Môžem vojsť?" ozval sa opäť. ,,Hej. Hej. Kľudne," prevrátil som oči a Niall vošiel dovnútra. ,,Učiteľka ma poslala. Máte si vraj obliecť plavky a máme sa stretnúť dole v miestnosti, kde sa rozdeľovali izby," kmital pohľadom medzi mnou a Louisom. ,,Dobre. A Niall, ešte s tebou potrebujem dačo prebrať. Čiže tu ostaň a Loui ty môžeš ísť," povedal som a Louis očervenel ako paradajka. Nazval som ho Loui. Áno. Toto ho prekvapilo. ,,Dobre," pípol a vycupital z izby a jeho vôňa s ním.
Prezeral som si ho od hlavy po päty kým cupital ku dverám. Začal som zase snívať o jeho obraze, keď vyšiel z kúpeľne. Jeho mokré vlasy mu odstávali do všetkých strán. Uterák, ktorý ho zakrýval nebol veľmi dlhý. Mal ho asi do polky stehien. Jeho červené líčka ma ihneď prinútili sa usmiať. O bokoch ani nehovorím. Ten chlapec má lepšie boky ako dajaká lacná štetka. Bol by som si pri tom predstavovaní aj zdriemol ale niekto ma vytrhol z mojich trochu nekalých myšlienok o brunetovi, ktorý práve opustil izbu. ,,Takže už Loui hej?" hodil sa Niall na posteľ. ,,Si kokot vieš o tom?" zazrel som na neho. ,,Viem," žmurkol po mne. ,,No. V každom prípade. Chcel som s tebou prebrať tvoje správanie okolo Louisa a Zayna. Liamovi som to už povedal. Musíme prestať. Nezaslúžia si to. Správali sme sa ako kokoti," skončil som.
,,Dobre. Ja s tým nemám problém. Prestanem," súhlasil Niall. ,,Diky brácho," zasmial som sa a on so mnou.
Loui's Pov:
,,Dobre. A Niall, ešte s tebou potrebujem dačo prebrať. Čiže tu ostaň a Loui ty môžeš ísť," sladko povedal Harry. ,,Dobre," pípol som a opäť červený ako paradajka som vycupital z izby zanechávajúc ho tam s Niallom. ,On ma nazval Loui? Tak ma predsa volala mama a niektoré sestry. Ale nikdy nie človek, do ktorého som bezhlavo zamilovaný,' hovoril som si. Rozmýšľal by som stále nad tým čo sa stalo pár sekúnd dozadu, kebyže som do niekoho nenarazil. Postava zavrčala a ja som neudržal rovnováhu a spadol som na zem. ,,Louis! Prepáč! Poď! Vstávaj!" hovorila osoba a pomohla mi na nohy. Ja som bol stále v šoku, čiže som stále nevedel kto to je.
,,Je to v poriadku....L-Liam? Čo tu robíš?" koktal som. ,,Idem dole. Niall mi to povedal, že tam mám ísť. A chcel som ísť aj za tebou," zatarasil mi cestu. A ja som sa roztriasol ako taký malý bojazlivý chlapček. ,,Z-za m-mnou?" hlas sa mi zadrhával. ,,Áno za tebou. Nechcem ti už robiť ďalej zle. Správal som sa ako úplný kokot a priznávam si to. Tak prepáč. Už ti neublížim," povedal a vystrel oproti mne ruku. Ja som mu ňou potriasol stále neschopný rozprávať. A preto som na neho pozeral s otvorenými ústami ako teľa na nové vráta. ,,To myslíš vážne? Nejde iba o žart?" pýtal som sa ho a snažil som sa s ním udržať očný kontakt. ,,Nie. Myslí to vážne," zamrmlal Harry, ktorý vyšiel z našej izby a pritiahol si ma k sebe za môj bok. O môj bože. Ja sa zabijem. Prečo sa toto všetko deje práve teraz a práve tu?
Harry's Pov:
,,Nie. Myslí to vážne," zamrmlal som keď som vyšiel z našej izby. Zbadal som Louisa a moje predstavy sa mi opäť vrátili. Chytil som ho za jeho krásne tvarovaný bok a pritiahol som si ho k sebe. No ale som sa musel premáhať aby som ho nepotlačil ku najbližšej stene. ,,Mali by sme ísť dole. Nechcem mať problém," ozvalo sa spoza Liama. On sa otočil a zbadal rozospatého Zayna. ,,Poďme," povedal červený Louis a pokúšal sa oslobodiť z môjho zovretia. Po chvíľke som ho nakoniec pustil. Prikráčal k Zaynovi a vydali sa ku výťahom. Louisova vôňa sa začala pomaly strácať a ja som popohnal chalanov aby si pohli nech stihneme ísť vo výťahu s nimi. Tí ma ale zastavili. ,,Nechaj ich chvíľu samých Harry. Určite si chcú oddýchnuť a povedať si veľa," chytil ma za rameno Liam.
,,Liam má pravdu. Nechaj Louisa chvíľu dýchať. Lebo niečo na tebe vidím. Ale neviem čo to je," chytil ma za druhé rameno Niall. ,,Zistím to a poviem ti. Ale teraz poďme. Ani ja nechcem mať problém," zosmutnel som, nastúpili sme do prázdneho výťahu a odviezli sme sa až na prízemie...Lots of love
~S.
BẠN ĐANG ĐỌC
His eyes are my favorite
FanfictionLouis Tomlinson je mladá omega, ktorá je až po uši zamilovaná do alfy Harryho Stylesa. Lenže Harry o tom vôbec netuší. A preto si naďalej z Louisa uťahuje a robí mu napriek. Náhle dotyky a následné ostré slová Louisa bodajú ako nože. Louis je z to...