5.

170 14 8
                                    

Loui's Pov:
,,Deje sa niečo Tommo?" spýtal sa ma
Zayn, keď sme stáli vo výťahu a išli sme dole na prízemie. ,,Videl si čo spravil Harry?" pozeral som do blba ešte stále v šoku. ,,Nie. Čo spravil?" vyzvedal ale výťah cinkol a dvere sa otvorili. ,,Potom ti poviem. Teraz poďme," vzdychol som si, chytil som ho za ruku a vyšli sme spolu z výťahu. Namierili sme si to ku gauču na ktorom sme sedeli keď sme sem prišli. Zarozprávali sme sa, čiže sme si vôbec nevšimli, že gauč už je obsadený. Hodil som sa na ľavú stranu gauča v dojme, že je prázdna. Lenže to by nebol Tomlinson keby niečo nezdrbal. Hneď ako som si sadol, tak som všetko oľutoval. Niečie ruky putovali na moje boky a ten niekto mi hladne vzdychol do ucha. Áno. Bol to Harry. Ale tie jeho dotyky boli na nevydržanie.
,,Lou...no tak....nedráždi ma....lebo to oľutuješ....a to asi nechceš....však?" spýtal sa ma trhane Harry. ,,J-j-ja...p-prepáč," koktal som a chcel som sa postaviť. Lenže jeho stisk na mojich bokoch zosilnel. Usúdil som, že sa musím stiahnuť a čušať. Zayn si sadol na malú stoličku vedľa gauča presne vtedy keď prišla učiteľka.
Harry's Pov:
Sadli sme si na gauč a čakali sme na tých dvoch krásavcov. Vyšli z výťahu a hneď som si všimol ako sa "môj" Louis držal za ruky so Zaynom. Vzkypela vo mne zlosť. Dlane sa mi zmenili v päste a moja tvár isto nabrala iný odtieň. ,,Whoa! Harry, kľud. Sú omegy. A najlepší kamaráti k tomu. Toto im hádam závidieť nebudeš," osopil sa na mňa Niall. ,,Nájdi si vlastnú omegu a potom pochopíš aké to je," zavrčal som na neho. ,,To hádam nie," prekryl si ústa Liam. ,,Čo?" hlesol som. ,,Nič. Nechávam si to pre seba," usmial sa Liam s úškrnom. Zagúľal som očami a opäť som zdvihol zrak na Louisa. Mierili presne ku gauču kde sme sedeli. Pousmial som sa. Ten malý chlapec ani nevie do čoho sa namočil. Prišli úplne ku gauču a stalo sa to čo som predpokladal. Louis si úplne bez vedomia sadol do môjho lona. Snažil som sa ovládať ale nešlo to. Hladne som vzdychol a moje ruky sa automaticky presunuli na jeho boky. ,,Lou...no tak..nedráždi ma...lebo to oľutuješ...A to asi nechceš..však?" trhane som sa ho pýtal. Jednu vec stále nechápem. Tento chlapec mi len tak zrazu otočil svet o 360 stupňov. ,,J-ja...p-prepáč," koktal ako malý chlapček a pokúšal sa zo mňa postaviť. Ale ja som mal iný plán. Stisk na jeho bokoch som zosilnil a tým som mu zabránil v možnosti úniku.
Zayn si sadol vedľa nás na stoličku a do dverí vstúpila učiteľka. ,,Žiaci! Povolala som si sem vás preto lebo mám pre vás oznam!" zakričala do miestnosti. ,,Vždy máš pre nás nejaký oznam ty piča jedna stará," potichu precedil Liam pomedzi zuby. Niall sa zaškeril a ja som sa usmial. Dlaňami som začal hladkať Louisove boky. On vyvrátil hlavu dozadu na moje rameno a potichu vzdychol. Usmial som sa ako slniečko a v mojich dotykoch na jeho tele som pokračoval. ,,Chcela som vám oznámiť, že ideme k moru. Preto som na každé poschodie poslala jedného žiaka aby vám oznámil, že si máte obliecť plavky. Takže choďte si pre osobné veci a stretneme sa na pláži," povedala a spolu s dvoma učiteľmi odkráčala. ,,To-bol-teda-dôležitý-oznam. Ako-keby sme-to-nevedeli," ozval sa trhane Loui z môjho lona. ,,Čo je Lou. Deje sa niečo?" šepol som mu tak, že sa moje pery obtreli o jeho ucho. Potichu som preglgol, aby som mu nedal najavo, že ma to vzrušilo.
Loui's Pov:
Dlaňami začal hladkať moje boky. Ja som nasucho preglgol a so vzdychom som vyvrátil hlavu dozadu na jeho rameno. Myslím, že sa aj pousmial, pretože v dotykoch naďalej pokračoval. ,,Chcela som vám oznámiť, že ideme k moru. Preto som na každé poschodie poslala jedného žiaka aby vám oznámil, že si máte obliecť plavky. Takže choďte si pre osobné veci a stretneme sa na pláži," povedala a stratila sa na ulici. ,,To-bol-teda-dôležitý-oznam. Ako-keby sme-to-nevedeli," trhane som hovoril, vedome, že stále sedím Harrymu v lone. ,,Čo je Lou? Deje sa niečo?" šepol a jeho pery sa obtreli o moje ucho.
Mne prebehol cez celé telo mráz. Kŕčovito sa mi zovrelo hrdlo a hlasno som vzdychol. ,,Lou...ovládaj sa prosím...nie sme tu sami..." šepol a jeho pery sa opäť obtreli o moje ucho. Hlasno som preglgol a snažil som sa udržať ďalší vzdych. Harryho palce sa presunuli na moju kostrč a mne ten vzdych tak trochu vykĺzol. ,,Lou...varujem ťa...." šepkal a vo svojich dotykoch naďalej pokračoval. Ja som opäť nekontrolovateľne vzdychol. ,,Harold! Poď! Nechaj ho dýchať!" zavolal na neho Liam a ja som čakal, že čo sa bude diať ďalej. Harry sa naklonil k môjmu uchu, zavrčal, zahryzol mi do ušného lalôčiku, zložil ma zo seba a pobral sa za Liamom. Ja som si ľahol na celý gauč a prudko som začal vydychovať. ,,Lou, prepáč. Ja...nemohol som nič urobiť," prihováral sa mi Zayn.
,,To je úplne...v poriadku...Zee. Len stále.... nemôžem uveriť, že...sa toto všetko deje práve teraz...." prerývavo som hovoril. ,,Poď. Ideme si po veci a potom pôjdeme na pláž spolu," pohladil ma po spotenom čele a pomohol sa mi postaviť z gauča. ,,Liam ti to nerobí?" hlesol som, keď sme nastúpili do výťahu. ,,Nie. Ale ospravedlnil sa mi za to, že mi ubližoval a že sa správal ako kokot," ustarostene na mňa pozrel. ,,Toto je..." začal som ale výťah ma prerušil. Vzdychol som si a vyšli sme z výťahu. ,,Tak sa drž. A hlavne sa neboj," venoval mi úsmev Zayn a vošiel do jeho a Liamovej izby.
Harry's Pov:
,,Harold! Poď! Nechaj ho dýchať!" zavolal na mňa Liam. Vo mne opäť vzkypela zlosť ale bral som na vedomie, že Loui je ešte stále v mojom lone. Čo som mal iné robiť?
Nahol som sa k Louisovmu uchu, zavrčal som, zahryzol som mu do ušného lalôčiku, pomaly ho zo seba zložil a odpochodoval som za Liamom do výťahu. ,,Ty si už úplný kokot Harry. Vieš to?" hneval sa Liam. Ja som iba mĺkvo pozeral do zeme a vyhýbal som sa očnému kontaktu s ním. ,,Ako si myslíš, že sa cíti? Aké pocity si myslíš, že to v ňom vyvoláva? Videl som ako sa premáhal aby nevzdychal pri tých tvojich dotykoch. Ten chalan ťa tak skurvene miluje Harry," hulákal na celý výťah. Posledná veta ma prinútila sa mu pozrieť do očí...

Lots of love
~S.

His eyes are my favorite Donde viven las historias. Descúbrelo ahora