22.

104 5 6
                                    

Harry's Pov:
Viac bezbranného ako teraz som ho asi ešte nevidel. Teda možno. Sedel mi v lone a počúval tlkot môjho srdca, ktoré patrí iba jemu. ,,Nie si hladný?" spýtal sa ma potichu, aby stále mohol počúvať moje srdce. ,,Nikdy neraňajkujem. Pamätáš sa?" vydýchol som a nádychom som vdýchol do nosa jeho vôňu. ,,Aha," zabrblal a zívol si. ,,A ty hladný nie si?" pohladil som ho po chrbátiku, načo mu na ňom naskočili zimomriavky. Zlatý.
,,Teraz ani veľmi nie, veď mi len pred chvíľou bolo zle. Ale na obed si asi niečo maličké dám," zamrmlal a dal mi malú pusu do stredu hrude. ,O môj drahý bože...pokoj Harold pokoj. Už aj sa ukľudni. Nechceš ho predsa hneď vystrašiť,' hovoril som si. Lenže sa mi to veľmi nedarilo a chalani mali pravdu. Príliš na mňa vplýval iba obyčajnými pohybmi.
S hlasným nádychom sa na mne pomrvil a jeho nohy skĺzi dole až na matrac. Čiže na mne vlastne sedel obkročmo. Snažil som sa ostať v úplnom kľude a nemyslieť na to, že by som si ho teraz kľudne mohol tvrdo zobrať. Dám ruku do ohňa za to, že je ešte panic. Znovu sa na mne pomrvil a ja som si skusol spodnú peru.
Vzdych som mal dobre že nie na špičke jazyka. Otrel sa svojím rozkrokom o ten môj a ja som slastne zavrel oči. On nátlak nevydržal a potichu vzdychol. Dych sa mi zrýchlil na plné obrátky, keď som si spodnú peru drvil v stisku mojich zubov. Tak veľmi ma vzrušoval. Určite si toho bol vedomý. A keď nie, tak to za chvíľu zistí. Dlaňami som mu stisol boky, na čo sa prehol v chrbte a vyvrátil hlavu dozadu tentoraz s hlasným vzdychom.
,,Vzrušujem ťa LouLou? Povedz..." zavrnel som mu do krku.
Odpoveďou na to z jeho strany mi bol pridusený hrdelný vzdych. ,,Slová Louis. Potrebujem slová," povedal som mu dosť nadržane. ,,A-áno d-daddy..." vzdychol. ,,Daddy?" spýtal som sa ho. Nie že by ma to nepotešilo ale chcel som ho potrápiť. Pretože určite nepremýšľa normálne.
Viem, že som jeho slabosť od samého začiatku. A tak to proti nemu využívam. Teda seba.
,,A-áno..." začervenal sa a chcel zo mňa zliezť ale ja som mal iný plán a preto som ešte zosilnil stisk na jeho bokoch. ,,Kam si chcel ísť?" šepol som. Nemo na mňa pozrel. ,,Hmmm?" zavŕtal som moje oči do tých jeho. Stále nič. ,,Odmietaš so mnou rozprávať? Dobre. Nech je po tvojom," zavrčal som, povalil som ho pod seba a prišpendlil som mu ruky nad jeho hlavou. Zdesene na mňa pozrel. S týmto určite tá hlavička nerátala.

Loui's Pov:
Bezmocne som ležal pod Harrym bez akejkoľvek možnosti úniku ba čo i len pohybu. Kmital som mojimi očami raz do tých jeho a potom na jeho pery. ,,Odpovedaj mi..." zavrčal mi do ucha. ,,Ja...pre-prepáč H-Harreeh. Tá prezývka m-mi unikla," mraučal som. ,,To je v poriadku mačiatko. Nič to nie je. Budem rád ak ma tak budeš volať," jednou rukou ma pohladil po líci, zatiaľ čo mi spokojne jeho druhou rukou držal obe ruky nad hlavou. Prekvapovalo ma to ale zároveň aj nie. Veď bol alfa. Mal sily najmenej za tri omegy.
V nemom úžase som prikývol. Môj mobil si vyslúžil moju pozornosť tým, že zavibroval. ,,Harry? Podáš mi telefón?" spýtal som sa ho po chvíľke pozerania si do očí. ,,Samozrejme. Kde ho máš?" zliezol zo mňa, postavil sa a ponaťahoval sa.
,,V kraťasoch čo som mal včera na sebe," povedal som. ,,Píše ti Zayn. Pýta sa či si okej," prisadol si ku mne na posteľ a podal mi ho. ,,Zlatý. Je hrozne starostlivý. Ale nevadí mi to," usmial som sa. ,,Pošleš mu fotku?" spýtal sa ma. ,,Prečo?" zachichotal som sa. ,,A prečo nie?" zasmial sa.
,,Dobre," prestal som sa smiať, odblokoval som mobil, otvoril som môj chat so Zaynom a v ňom som otvoril foťák. ,,A akú fotku mu mám poslať?" nechápal som. ,,Daj," ponúkol sa, zobral mi mobil z ruky a otočil ho na selfie mood. ,,Poď ku mne," povedal mi a ja som sa k nemu priplazil štvornožky. Ruku mi dal okolo holého pása a usmial sa na kameru. ,,Usmej sa Lou," povedal a spustil päť sekundový časovač. Ja som sa pozrel do kamery, usmial som sa najlepšie ako som vedel a v poslednej sekunde mi Harry pritisol svoje mäkké pery na líce.
Kamera cvakla a naša prvá spoločná fotka bola na svete. Bolo na nej všetko. Jeho pery na mojom líci a aj jeho ruka okolo môjho pása. Celý červený som sa na neho roztrasene otočil. ,,Vyzeráš ako paradajka keď sa červenáš," zasmial sa. Ja som si dlaňami zakryl tvár, hodil som sa do mäkkých perín postele a začal som sa smiať s ním.
,,No tak Boobear...neskrývaj sa. Na to si až veľmi pekný," sadol si na mňa obkročmo, chytil ma za zápästia a ako nič mi dlane z očí zložil. ,,Čo chceš robiť celý deň? Nepôjdeme niekam?" chichotal som sa, zatiaľ čo mi on pusinkoval hruď. ,,Kam by si chcel ísť?" jeho pery sa kĺzali dole mojou hruďou až ku gume boxeriek. Skusol som si spodnú peru, aby sa mi z úst nevydral neposlušný ston. ,,Kamkoľvek..." šepol som a on na mňa zdvihol tie svoje krásne smaragdy.

Harry's Pov:
,,Fakt kamkoľvek?" zahryzol som mu do kože na podbrušku. On sa podomnou pohmíril a potichu zastonal. ,,Áno..." vydýchol. ,,Dôveruješ mi natoľko, že mi veríš, že ťa niekde neodnesiem a nepripravím ťa o tvoju nevinnosť?" spýtal som sa a on sa mierne zachvel. ,,Áno..." zopakoval. ,,Tak fajn," vtisol som mu malý bozk na pery. ,,Choď sa umyť a obliecť, lebo za desať minút vyrážame," povedal som mu a zliezol som z neho.
On vystrelil z postele ako raketa, schmatol svoj ruksak a zamkol sa v kúpeľni. ,,Ach jaj. To je ale trdlo," zasmial som sa pre seba. Postavil som sa a prikráčal som k mojej taške. Vybral som si z nej čierne upnuté jeansy a čiernočervenú károvanú košeľu. Jeansy som si obliekol a keď som si zapínal gombíky na košeli tak som dostal nápad.
Gombíky od spodu do stredu hrude som zapol a zvyšok som nechal tak ako boli. Nedotknuté, nezapnuté. ,Ten bude pozerať,' zaškeril som sa. ,Aj iné omegy budú pozerať,' hovorilo mi podvedomie. ,Neboj sa. Od Louisa neodídem ani na sekundu, pokým to nebude nutné,' povedal som mu presvedčivo. ,A čo Louis? Nebudú po ňom pozerať iné alfy?' spýtalo sa ma. ,Budú. Ale to som už premyslel. Všetko mám pod kontrolou,' utíšil som ho a už sa viac neozvalo.
Prvýkrát za život mi naozaj dôverovalo. Strekol som na seba ešte trochu voňavky a bol som hotový. Zvalil som sa na posteľ a zobral som si mobil. Písal mi Liam. Odblokoval som mobil a pozrel som si správy.

"Si hore? Je všetko ok? Čo je Louisovi?" stálo v správe.

"Ahoj Liam. Áno som hore a všetko je ok. A Louis je v pohode." napísal som prosto.

"Aká bola noc Rómeo? Už ste mates?" ďalšia správa.

"Čítaš mi myšlienky?" zavtipkoval som.

"Takže áno. A inak, povedal ti Louis, že Zayn má heat?" hneď ako som prečítal poslednú správu, tak mi skoro vypadli oči.

"Čože?!" napísal som a mobil som vypol.

,,Louis?!" zakričal som prekvapene...

Čo si myslíte? Čo sa stane? Povie konečne Louis Harrymu celú pravdu?

Loads of love
~S.

His eyes are my favorite Donde viven las historias. Descúbrelo ahora