39.

48 6 8
                                    

Loui's Pov:
Znova som sa obliekol do môjho oblečenia, ktoré už som na sebe raz mal a sledoval som Harryho, ako si suší vlasy, stále nahý. Ja som sedel na zavretom záchode a sledoval som jeho chrbát. Ale pohľad mi niekedy predsa len zišiel aj nižšie. Veď kto by vedel odolať pohľadu na tak dokonalé telo? Správne. Nikto. A ja už rozhodne nie. ,,Kam sa to pozeráš chrústik?" jeho hlas ma vyrušil z mojich nekalých myšlienok o jeho tele. Došľaka. Videl ma.
Prečo som stále tak zaspatý?
,,Č-čo?" rýchlo som na neho zodvihol môj pohľad a silno som sa začervenal. ,,Si tak rozkošný, keď sa snažíš zachrániť svoje zvedavé a tak neposedné očká. Ale ja som ťa videl anjelik. A tak ti poviem, tam vzadu to veľmi nie je žiadna výhra. Ale spredu je to samozrejme o inom..." široko sa na mňa v zrkadle usmial a vypol hotelový fén.
,,To nie je pravda Hazzi. Máš krásny chrbát..." postavil som sa. ,,Ozaj?" otočil som na mňa a doslova ma prinútil, aby som si ho celého asi po osemdesiatykrát prezrel. Keď sa rozosmial, tak som iba porazene zakňučal. Zase som to spravil. Schoval som si tvár do dlaní a odklonil som sa na inú stranu. ,,Ale no tak zlatko..." prišiel ku mne a kľakol si. Dlane si položil na moje stehná a stisol mi ich.
Otočil som na neho hlavu. ,,Je milé, že si to myslíš. Ale pre mňa si najkrajší ty..." usmial sa na mňa. ,,A-ale..." sklopil som hlavu. ,,Sebe sa nepáčiš zlato, však?" zodvihol mi tvár, aby mi videl do očí. ,,N-no...Nie veľmi..." povedal som mu pravdu. Nechcel som mu už klamať a ani nič tajiť.
Aj tak by sa to dozvedel. Nekričal by po mne a ani by ma nezbil, len by ho to trápilo. A to nechcem. Radšej to v sebe budem dusiť ja a Harry nech je šťastný. Nechcem mu tak ublížiť.
,,Tak na tom zapracujeme. Dobre? Naučím ťa, ako sám seba milovať a ako sa sám sebe páčiť..." postavil sa a pomohol aj mne. Pritiahol si ma k sebe za moje boky a dal mi pusu na čelo. ,,Nie je to trošku narcistické?" jemne som sa zachichotal, keď som na môj prst namotával jeho spľasnutú kučeru, čo mal pri krku.
,,Možno trošku. Ale potom to bude dobrý pocit. Len mi musíš veriť zlatíčko, áno?" zmrštil nos a poláskal mi boky. ,,Tak dobre Curly...ale teraz sa choď obliecť prosím. Raňajky sú za chvíľu," pohladil som mu líce a on sa ako na povel išiel obliecť. Usmial som sa a začal som s mojou každodennou rannou rutinou.
Umyl som si poriadne tvár a taktiež som si vyčistil zuby. Zobral som si medzi prsty malý hrebeň a začal som si "česať" vlasy. Po chvíli sa mi okolo môjho pása obmotali niečie silné ruky a na krku mi pristáli niečie drsné pery plné nehy.

Harry's Pov:
Už oblečený som ho objímal okolo pása a jemne som mu bozkával krk. ,,H-Hazzi..." zašepkal a natisol jeho chrbát na moju hruď. ,,Voniaš úžasne zlatko..." šepol som mu do uška a začal som sa s jeho kožou hrať v mojich zuboch. ,,V-veď si použil tvoj šampón láska..." zachichotal sa jemne a potom potichu vzdychol.
,,Odteraz iný nepoužívaš. Aspoň budeš voňať viac ako ja..." zavrnel som a naďalej som ho týral. ,,Curly...už musíme ísť na raňajky...veď nestíhame..." zaprosil. ,,Ešte ti dám môj parfém a potom pôjdeme...dobre?" usmial som sa na neho lišiacky v zrkadle.
Očervenel. ,,D-dobre Hazzi..." vydýchol a ja som sa od neho odtiahol. Prešiel som do izby a zobral som si do rúk moju voňavku. Otočil som sa na päte a čakal som, dokým vyjde z kúpeľne. Po chvíli sa z nej neisto vymotal. ,,Čo je zlato?" spýtal som sa.
,,Ja si neviem rozčesať tie vlasy Hazza...nepočúvajú ma dnes..." povedal sklesle a pritúlil sa ku mne. Jemne som sa zasmial a objal som ho tiež: ,,Nemusíš si ich česať láska. Vyzerajú dobre ako vždy. To ja by som sa skôr mal učesať. Veď vyzerám ako ovca..." ,,To ti pomôžem. A naozaj?" zodvihol na mňa jeho modré kukadielka.
,,Áno baby...si na zjedenie..." odtiahol som sa z objatia a chytil som ho za boky. ,,M-môžem si d-dať mikinu?" očervenel a ošil sa. ,,Môžeš zlato..." pustil som ho a on si mikinu obliekol. Skusol som si spodnú peru. ,,Čo je Hazz?" spýtal sa ma a pozrel sa mi do očí. ,,Nemôžem ťa obdivovať?" usmial som sa na neho úplne normálne, keďže som nemal čo skrývať. ,,Oh Hazzi..." usmial som tiež a pozrel na voňavku v mojich prstoch.
,,Môžeš..." očká sa mu až ligotali. ,,Tak fajn..." pristúpil som k nemu a prezrel som si ho celého.

Fuck.

Mám takého sexy priateľa. Strekol som na neho moju voňavku aspoň päťkrát, vždy na iné miesto. Hlboko sa nadýchol a ja som voňavku odložil. ,,To tak veľmi vonia..." zaštebotal a keď som sa na neho otočil tak otvoril oči, ktoré mal od jemnej slasti zavreté. ,,To som rád..." usmial som sa a zobral som si veci.
,,Môžeme ísť?" spýtal sa, keď si zozbieral svoje veci tiež.
,,Samozrejme. Len poď ešte na chvíľu sem láska..." prehrabol som si vlasy. Pricupkal ku mne a zvedavo na mňa pozrel. Pritiahol som si ho k sebe a vášnivo som ho pobozkal. Obtočil jeho rúčky okolo môjho krku. Položil som moje dlane na jeho zadok a pritiahol som k sebe úplne na doraz. Zapišťal mi do pier ale bozk neprerušil. Skusol som mu spodnú peru a on potichu zastonal. Zavrnel som, mierne nadržaný, ale odtiahol som sa, aby sa to nezvrtlo už aspoň po sedemdesiatykrát.

Loui's Pov:
Keď sa odo mňa Harryho odtiahol, tak som otvoril oči. ,,To bolo sexy..." šepol som potichu. Usmial sa jemne mi pohladil moje stále tak bolestivé pozadie. ,,Ja viem...Preto som to spravil..." usmial sa znovu a dal mi jemnú pusinku na čelo. ,,Ďakujem ti Hazza za všetko..." povedal som. ,,Nie je začo zlatíčko. Pre teba všetko..." stiahol si gumičku zo zápästia a zopol si vlasy do drdola.
,,Sex symbol..." zavrnel som. ,,Som?" nadvihol obočie. ,,Si Hazz..." usmial som sa na neho a on mi úsmev opätoval. Chytil ma za ruku a vyšli sme spolu s izby, ktorú zamkol. Na pol ceste ku výťahom sme zbadali ospalého Nialla, ktorý sa ledva vliekol za Parkerovcami. Pustil som Harryho ruku, rýchlo som pribehol k Niallovi a skočil som mu na chrbát.
Vykríkol, hádam na celú chodbu, ale nedovolil, aby som spadol.
Chytil ma pod kolenami a trochu so mnou nadskočil. ,,Lou, ty blázon!" začal sa smiať a po chvíli sa smiala celá chodba. Čiže ja, Harry, Parkerovci a aj Liam so Zaynom. Niallove ruky sa posunuli vyššie k môjmu zadku a môj smiech stíchol. Zmätene som na neho zozadu pozeral a modlil som sa, aby nepokračoval a hlavne, aby si to nevšimol Harry.
,,Ni, dáš ma dole?" šepol som potichu. Neodpovedal, pretože ma nepočul. Celou chodbou sa totiž ozývalo iba hlasné vrčanie. ,,Pustíš ma prosím? Harry nás vidí...Nepočuješ?" kňukol som a za pár sekúnd ma Harry strhol z jeho chrbta ako odporné vrece zemiakov a slabo ma hodil do steny. Zviezol som sa po nej dole. Vystrašene som vzlykol, keď som videl, ako pribehol k Niallovi a ako mu strelil facku. Potom k nim prišiel Liam a začal ho od Nialla ťahať.
Ku mne pribehol Zayn a začal ma upokojovať. Ale márne.
Rozplakal som sa na plné hrdlo a odmietal som sa čo i len pohnúť. Tak veľmi ma bolelo srdce a strašne mi pískalo v ušiach. ,,H-Hazzi d-dosť..." šepkal som pomedzi hlasné vzlyky, ktoré sa mi drali z mojich pier.

Toto nie prosím...vážne nie...

Liam's Pov:
,,Harold upokoj sa!" kričal som po ňom a opieral som ho o stenu. Parkerovci pozbierali Nialla zo zeme a išli s ním preč. Neublížil mu moc, ale bude chvíľu trvať, kým si obaja odpustia.
Harryho chápem, ale Nialla nie. Prečo to spravil? Dúfam, že nám to obom vysvetlí. Myklo mnou, keď sa odo mňa snažil dostať.
,,Prestaň! Nikto nie je zvedavý na to, ako vyvádzaš!" zhúkol som na neho, ale on robil, ako keby ma nepočul. Silnejšie sebou trhol a vyslobodil sa z môjho zovretia.
Rozbehol sa rýchlo preč a už ho nebolo. ,,Harry!" znovu som zakričal ale nevrátil sa. Bol preč. Naozaj.
Citil som sa veľmi previnilo kvôli Louisovi. Ja som ho mohol zastaviť. Som dosť rýchly na to, aby som ho dobehol. Ale nespravil som tak.
Smutne som sa obzrel na dve malé klbká, ako sa objímajú a jedno srdcervúco plače. Prišiel som k nim a sadol som si na koberec. Zayn mi venoval viac ako smutný pohľad a pritisol si k sebe Louiho.
Objal som môjho priateľa okolo jeho pliec, dal som mu pusu na čelo a vydýchol som. ,,Je mi to tak ľúto..." šepol som mu do ucha. ,,To nič zlatko...spravil si všetko čo si mohol...on sa vráti..." šepol ku mne a natiahol sa pre pusu. Jemne som sa obtrel mojimi perami o tie jeho.
Obaja sme zachveli a po chvíli sme sa jeden od druhého odtiahli. ,,J-ja ch-chcem m-m-oju H-Hazzu..." plakal Lou a ja som zavrel oči...

Naozaj nekomentujem. Vážne.
Ohodnoťte prosím vy💋. Neviem, čo si mám o tom myslieť...
Chcela som opäť nejakú peknú kapitolku ale moja fantázia sa rozhodla o presnom opaku. Ospravedlňujem sa, ak som niekomu spôsobila infarkt. Zaplatím oživenie.
Take care
Loads of love
~S.

P.S. remember...Larry is real🤭💙💚

His eyes are my favorite Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz