44.

28 4 0
                                    

Harry's Pov:
Poznáte ten pocit, keď milujete niekoho tak, že zabudnete na všetko? Presne tak som sa cítil aj ja. A to iba vďaka malej omege menom Louis. Pritúlil sa ku mne. Je mojím slniečkom, okolo ktorého tak bezhlavo a tak zamilovane utekám. Ale čo keď nikto nevedel moje tajomstvo?
Pravda je, že nikto o mne poriadne ani nevedel, že som gay. Držal som to v tajnosti zatiaľ celý život. Nehovorím, že to nikto nezistil. Pravdaže to zistili moji bratranci a jeden z nich mi to teda pekne nedaroval. Zbil ma a dokonca mi aj ošukal ústa.
Mal som iba 15. Bol som skurvené decko, ktoré nevedelo nič. A nezabudli to povedať ani doma. Samozrejme, že ten výprask úspešne zatajili. Nechcel som sa vtedy ani vrátiť domov. Bol to najhorší deň môjho života. Mama to zobrala ešte v poriadku, ale otec sa z toho pravdepodobne zbláznil.

*flashback 3 years ago*
,,Mal si si nájsť omegu a založiť rodinu! Nie sa zmeniť na skurvený odpad!" kričal mi do uplakanej tváre, po ktorej sa valili potoky sĺz, zatiaľ čo mi zvieral golier trička a držal ma vo vzduchu pri stene. ,,Desmond neblázni! Je ešte len dieťa! Môže zmeniť názor!" kričala po ňom mama a snažila sa ho odo mňa odtiahnuť. ,,Nepleť sa do toho Anne!" odsotil ju od nás a ona narazila hlavou do skrinky. Rozšírili sa mi zreničky. Uplakane som sledoval, ako spadla na zem a nedvíhala sa.
,,Pusti ma otec!" skríkol som. Potreboval som sa od neho dostať a pomôcť mame. Nemôžem ju nechať umrieť. Nie. To radšej umriem ja. Začal som sebou krútiť a snažil som sa aj dýchať. Spomenul som si, ako som mal Carsonovho vtáka hlboko v krku ešte asi hodinu dozadu. Vôbec mi nebolo dobre. Bolo mi zle zo mňa a zo všetkého.
Rozplakal som sa ešte viac a moje opuchnuté pery sa mi triasli. Otca to prinútilo mi vylepiť silnú facku. ,,Komu si kúril?!" zvreskol naštvane, keďže si všimol stav mojej tváre. Odmietal som rozprávať,  preto mi vylepil znovu a pustil ma na zem.
Zobral mi všetky peniaze, čo som mal vo vreckách mojich nohavíc a zabuchol za sebou dvere. Priplazil som sa k mame a pritlačil som mojimi prstami na jej silno krvácajúce čelo. ,,M-mami...p-pozri s-a na mňa p-prosím!" plakal som hlasno. Na môj plač sa do domu dovalila Gemma.
,,Čo sa stalo? Harry...prečo plačeš? Kde je otec?" pýtala sa, ale potom zamrzla, keď videla, čo sa stalo. Padla na kolená vedľa nás a začala ma utešovať, že všetko bude v poriadku. ,,Nič nebude v poriadku Gemma...ona mi zomrela v náručí..." plakal som mame do jej už teraz ľadového krku.
*end of flashback*

Loui's Pov:
Hladil som Harryho po hrudi, keď v tom som v mojom vnútri zacítil ostrú bolesť. Kňukol som kvôli tomu a Harry si ma k sebe ešte viac pritúlil. Hocičo, čo sa odohrávalo v jeho hlave, mu teraz spôsobovalo veľmi veľkú bolesť. Pomaly som na neho vyliezol a dal som mu pusu na čelo.
,,Čo sa deje Hazzi? Nad čím rozmýšľaš? A prečo ťa to tak bolí?" spýtal som sa ho jemne. ,,Je to veľmi zlá a odporná spomienka baby...nechcem ťa tým zaťažovať..." pohladil ma po líci.
,,Hazzi...niečo ťa trápi...a to nechcem..." zase som mu dal pusu na čelo. ,,Láska...ja si nie som istý. Nie je to tým, že ti neverím, ale nechcem sa k tomu dňu vracať. Už teraz som si na to spomenul a bude ma to strašiť do boh vie kedy..." smutne si povzdychol. ,,Chápem ťa Hazza. Tak poďme na ten hrad, hmm?" navrhol som.
,,Výborný nápad láska. Ďakujem, že ťa mám. Neviem, čo by som si bez teba počal..." pritiahol si ma k sebe do bozku. Úplne jednoducho som sa mu poddal a vracal som mu jeho bozky späť. Bozkával ma jemne a s veľkou nehou. Odtiahol som sa a zliezol som z neho. Posadil sa a prehrabol si svoje vlasy. Zaujato som ho pozoroval.
,,Láska?" oslovil som ho s úsmevom. ,,Áno Boo?" preliezol ku mne a zvedavo sa na mňa pozrel. Ako malý Harry. ,,Môžem ti zapliesť vlasy?" zazubil som sa na neho. ,,Môžeš...len si ich rozčešem, pretože som strapatý..." zliezol z postele a prešiel do kúpeľne. Chvíľu tam ostal a potom sa vrátil s hrebeňom a dvomi gumičkami. Začal som sa tešiť a on sa rozosmial. ,,To si naozaj chcel tak moc dlho spraviť?" smial sa.
,,Áno Hazzi. A ani nevieš ako dlho..." potiahol som si ho k sebe a posadil som ho na zem pred posteľ.
,,Môžem spraviť hocičo?" uistil som sa. ,,Samozrejme zlato..." oblizol si pery a ja som sa dal do pletenia. Pri šiestich sestrách by som to už mal ovládať. Harry skroloval na instagrame a v tom ho niečo napadlo, lebo sa na mňa ozval: ,,Lou?" ,,Áno Hazzi?" plietol som mu vlasy a tváril som sa dosť sústredene. ,,Mohol by som si dať niečo v spojitosti s tebou do bia?" klikol na svoju profilovku a hneď išiel do nastavení účtu. ,,Samozrejme, že áno láska. A čo by to bolo?" pomaly som mu doplietol prvý priberaný vrkoč. ,,Možno dátum, kedy sme sa dali dokopy?" navrhol.
,,To je milé. A mohol by som si ho tam dať aj ja?" opatrne som sa spýtal. Bál som sa, že povie nie. Viete, že na škole nie som veľmi obľúbený a aj tak už je pre neho pri ostatných "rozmaznaných" deckách potupné, že sa so mnou baví. Som ten neviditeľný. Pre Harryho som bol celý svet.

Harry's Pov:
,,Veď tak som to aj myslel zlatíčko. Nič nebudem robiť bez teba..." zaklonil som hlavu tak, že keby sa ku mne zohol, tak by som ho pobozkal. Vedel, že nad tým rozmýšľam a preto sa aj ku mne nahol. Pobozkal som jeho jemné, nadýchané pery a zase som mal pocit, ako keby som sa zbláznil.
Odtiahol sa a zazubil sa: ,,Takže 28 septembra 2015?" ,,Ak to bolo dva dni dozadu, tak áno. 28 septembra..." usmial som sa. ,,Áno Hazzi. Trikrát som to rátal..." zachichotal sa a znovu ma pobozkal. Doširoka som sa usmial a spojil som si moje prsty za jeho krkom tak, že nemal možnosť úniku. Jemne vzdychol a ja som sa usmial ešte viac, keď to teda bolo možné.
Odtiahol sa a narovnal mi hlavu. ,,Potom ma budeš bozkávať...Chcem ti dopliesť tie vlasy..." jemne sa zachichotal a ja som sa odul ako malé decko. Naozaj.
Naďalej sa smial a začal mi pliesť druhú polku hlavy. Zapozeral som sa do steny predomnou a po chvíli som začal driemať. Hlava by mi spadla na kľúčnu kosť, kebyže mi Lou nedrží vlasy. Jemne ma za ne potiahol a ty mi z úst vykĺzol tichý ston.
Znovu sa zachichotal a naďalej mi plietol vlasy. Po chvíli si odo mňa vypýtal gumičku a vrkoč mi zakončil. Otočil som sa na neho zvedavo a on sa silno začervenal. ,,Čo sa deje Lou?" zmätene som sa ho spýtal.
,,Si v tých vrkočoch veľmi krásny Harry..." povedal s bordovočervenými líčkami.
,,Naozaj?" postavil som sa a prešiel som ku zrkadlu v rohu izby. Mal pravdu. Naozaj mi veľmi pristali. Otočil som sa na neho a skočil som na posteľ tak, že ležal podomnou. Rozosmial sa ako malý a po chvíli som sa už aj ja smial. ,,Sú naozaj krásne Lou..." pohladil som ho po jeho hnedých vlasoch. ,,Ja viem..." usmial sa a pritiahol si ma k sebe do bozku.
Prekvapene som vzdychol, ale bozky som mu vracal. Keď som mu chcel zísť mojimi perami na krk, tak sa spodo mňa vyhrabal, pritlačil ma celým telom k posteli a sadol si na mňa obkročmo. Opäť mi ušiel prekvapený vzdych a natočil som hlavu na bok. ,,Čo to robíš?"
,,Konečne sa mi podarilo ťa dostať do rozpakov Hazz. Snažil som sa o to už strašne dlho..." zaškeril sa.
,,Hmm...keď už na mne sedíš, využil by som masáž..." žmurkol som po ňom.
,,Naozaj?" naklonil sa mi k tvári.
,,Mhm..." zavrnel som spokojne. ,,Máš smolu Hazza...Ideme na hrad..." zazubil sa, zliezol zo mňa, zobral si veci a pribehol ku dverám.
,,To nemyslíš vážne..." zavrčal som po ňom, zaprel som sa do postele, aby som sa postavil, piatimi veľkými krokmi som bol pri ňom a chytil som ho za boky. ,,Hazza!" zapišťal šťastne.
Po chvíli sme sa už obaja schuti smiali...

Ahojte lásky
Viem, že ste čakali dlho na túto kapitolku, ale ak sa mám priznať, nemala som vôbec čas. Škola sa na mňa navalila a ja som ostala milo prekvapená z toho, že plno vecí neviem. Ale ďakujem, že ste tu stále so mnou😭❤
Loads Loads of love
~S.

His eyes are my favorite Donde viven las historias. Descúbrelo ahora