Harry's Pov:
Na tvári mi sedel úlisný úškľabok. Jeho boxerky som totižto držal medzi prstami a ruku som mal vysoko vo vzduchu. Keď ich zbadal, očervenel. ,,Hazzi...prosím..." zakňučal a prišiel ku mne. ,,Počkaj..." zamračil som sa do okna a prešiel som okolo neho, aby som zatiahol žalúzie. ,,Čo to robíš?" zmätene sa ma opýtal. Vrátil som sa k nemu, pritiahol som si ho k sebe a chytil som ho za zadok. ,,Nechcem, aby ťa niekto z vonku očumoval..." stlačil som mu ho. ,,Ale prosím ťa Hazzi. Kto by videl na toto dvestopäťdesiate nebeské poschodie? Sme príliš vysoko na to, aby nás niekto videl..." zachichotal sa, ale bol červený ako paprika.
Zvodne som sa usmial a v očiach mi musela preblisnúť iskrička. Neisto sa na mňa pozrel: ,,Čo je Hazzi?" Ja som sa len zaškeril, hodil som ho do postele a v sekunde bol podomnou.
,,Hazz, čo to robíš?" kňukol. Pozeral som na neho čiernymi očami a oblizol som si suché pery. ,,H-Harry...ak máš r-rut, povedz m-mi to. Pom-pomôžem ti, a-ale v s-ebe ťa t-teraz nezvládnem..." začal vzlykať. Hladný a rovnako tak chladný výraz mi opadol z tváre a pevne som ho objal. ,,Prepáč mi to. Prosím. Nechcel som ťa tak vystrašiť Boo. Len som si z teba chcel trošku vystreliť. Ale zašiel som až veľmi ďaleko. Odpustíš mi to? Prosím?" zodvihol som na neho hlavu a dal som mu pusu.
On ma chytil za líca a okamžite bozk prehĺbil. Posadil som sa z ním v mojom náručí a hladil som ho po bokoch. Po chvíli mu už slzy netiekli a dýchal pokojne. Odtiahol sa a obaja sme sa normálne nadýchli. ,,Prepáč mi to láska..." šepol som potichu. ,,To nič. Len som sa zľakol. Ale už to nikdy nesprav. Prosím..." pípol. ,,Neboj sa. Už to nikdy nespravím. Sľubujem Boo..." prikývol som.
Dal mi pusu na čelo a uhladil mi vlasy. ,,Môžem ti tie vlasy nejak upraviť? Síce si veľmi sexy, keď ich máš len takto, ale o tie krásne kučierky sa treba aj starať..." navrhol a zliezol zo mňa. ,,Áno. Ale najprv sa obleč. Začínam mať na teba zase chuť, keď ťa takto vidím..." oblizol som si spodnú peru. Vypískol, pribehol ku svojmu ruksaku, schytil ho a zamkol sa v kúpeľni.
Rozosmial som sa na plné hrdlo. ,,Nesmej sa ty kretén! Inak už pre teba nikdy neroztiahnem nohy! Počuješ?!" hneval sa. Ako som toto počul, tak som vystrelil ku dverám kúpeľne a začal som na ne zúfalo klopať. ,,Lou...No tak. Prosím. Že to nie je pravda? Ja...ja som to tak nemyslel. Vieš, že stále žartujem..." kňučal som za dverami ako malé šteňa. Zase som spravil hlúposť. A teraz za to zaplatím doživotne. Keď to splní, tak sa môžem navždy rozlúčiť s mojim milostným životom. Došľaka.Loui's Pov:
Pre zmenu som sa teraz ja rozosmial ako totálny idiot. Rýchlo som skočil do boxeriek, tesných čiernych skinnov, obliekol som si nové tričko od Harryho a prehodil som cez seba moju adidas mikinu. Upratal som si veci a odomkol som dvere. Harry vbehol dnu a omylom ma zrazil k zemi.
Kňukol som, keď som spadol na zadok a potom som už pod ním iba bezmocne ležal. ,,Mne je to ľúto baby...už sa na tebe nebudem smiať..." zakňučal a postavil sa so mnou na nohy. ,,Ty trdlo. Veď ja sa vôbec nehnevám. Povedal som to iba preto, aby si prestal. Lebo teba nič iné nepresvedčí." zasmial som sa. ,,To nie je pravda..." odul líca. Nadvihol som ľavé obočie: ,,Ozaj?" ,,Faaajn. Prekukol si ma. Ale
musíme ísť do sprchy babe..." dal zo mňa dole moju mikinu a chytil mi okraj trička. ,,Prečo?" nechápal som veľmi. Prečo?
Vyzliekol mi tričko a po ňom aj nohavice. Zmätene som ho sledoval. ,,Veď sme spotení a špinaví zo včera..." prstom si prešiel po hrudi a ja som si až teraz všimol, že na nej a na podbrušku pod boxerkami má zaschnuté biele fľaky. ,,To...t-to j-je mô-môj..." nedokončil som vetu a pritúlil som sa k nemu. Hanbil som sa. Tak veľmi.
,,Áno baby. Je to to, čo si myslíš. Ale to nič. Umyjeme sa a ono to zmizne, áno?" pohladil ma po chrbte. ,,Áno..." vydýchol som a pomaly som sa odtiahol. Naraz sme si vyzliekli boxerky a Harry vliezol dnu do sprchového kúta. ,,Lou, poď sem..." zavolal na mňa a pustil vodu.
Nastavil správnu teplotu. Prebudil som sa z môjho rozmýšľania. Prikývol som a vliezol som dnu k nemu. On si ma pritiahol k sebe a objal ma. Pritúlil som sa k nemu a obmotal som moje rúčky okolo jeho pása. ,,Čo je poklad môj?" šepol a dal mi pusu do vlasov.
,,Hanbím sa za seba..." kňukol som. Túlil som sa k nemu a on ma objímal. ,,Oh honey, nemáš prečo. Bol si fantastický. A toto mi absolútne nevadí. Len to dokazuje, že ja som tvoj a ty si môj..." pobozkal ma do vlasov už druhýkrát.
,,Si úžasný Hazz. Vieš o tom?" dal som mu pusu do stredu hrude. ,,Už viem..." zasmial sa.
Zakňučal som potichu. ,,Čo je zlatko?" neustále ma hladil po chrbte. ,,Môžeme sa umyť? Už ma začína bolieť zadok z toľkého stánia..." ošil som sa a pomaly som sa odtiahol. ,,Samozrejme zlato..." usmial sa na mňa a začal sa umývať. Ja som tam zatiaľ stál pod vodou a užíval som si jej teplé kvapky, ako stekali po mojom chrbte až ku mojim členkom. Bolo to príjemné. Úplne som sa v mojom rozmýšľaní stratil. Sníval som o dni, kedy už sa Harry nebude musieť schovávať za tú jeho kamennú masku, ktorú si skladá z tváre iba keď je so mnou.Harry's Pov:
Zatiaľ čo Lou nad niečím tuho rozmýšľal, tak ja som sa celý umyl. Postavil som sa za neho veľmi blízko a jemne som mu začal prstom schádzať dole po chrbte. Vedel som, že to bola jeho slabosť a už som to mal aj párkrát vyskúšané. A zafungovalo to aj teraz. ,,H-azzi..." šepol trhane a natlačil sa na mňa. Usmial som sa a spravil som to drsnejšie: ,,Čo sa deje slniečko?" ,,A-ah...p-prosím..." zúfalo zaprosil a natlačil sa na mňa tak, že som mal kamaráta medzi jeho polkami. Chvíľu nato už som aj ja tlmene zavzdychal.
Chytil som Louisa za jeho jemné belasé boky a otočil som si ho tvárou k sebe. Zničene na mňa pozrel a hrýzol si spodnú peru. Pre mňa to bol pohľad pre bohov. Vyzeral tak kurevsky dobre, že som z neho skoro znova stvrdol. Ale udržal som sa, pretože som mu nechcel ublížiť ešte viac.
Pozrel som sa mu do očí a doslova som sa v nich utopil. V tých jeho nekonečných oceánoch som lapal po dychu ako úplný neplavec. Jeho jemný smiech ma zobudil z tranzu. Ošil som sebou a párkrát som zamrkal. ,,Ty si neskutočný Harry..." usmieval sa na mňa. ,,A to už prečo kvetinka moja?" pozrel som sa na neho s ružovými lícami.
,,Najprv sa správaš neskutočne dominantne a potom sa tu červenáš ako pubertiačka..." pohladil mi líce a ja som sa začervenal ešte viac. ,,Harry..." usmial sa a dal mi pusu na bradu. ,,Umyjem ťa babe?" odbočil som od témy. ,,Neodbočuj od témy ty paradajka a áno. Môžeš..." zachichotal sa a taktiež očervenel. Usmial som sa a zobral som si do rúk šampón na vlasy. Vmasíroval som mu ho do jeho jemných vláskov a umyl som mu ich. Potichu vrnel a položil jeho dlane na moje boky.
Jemne som sa usmial.
Mal som pocit, ako keby sa tie paprade, čo mám na bokoch, začali obmotávať okolo jeho zápästí. ,,Dobré?" opýtal som sa ho. ,,Mhmhmm..." zavrnel hlasnejšie a zobral si moju kožu medzi prsty. Okamžite som sa pozrel na jeho pravú ruku a vzápäti aj na ľavú. Boky ma totižto veľmi boleli po tejto noci. Asi aj vieme z čoho ma tak veľmi bolia, však? Vnútorne som žmurkol. ,,Prepáč. Nechcel som...Bolí ťa to?" sklopil jeho pohľad medzi naše mokré telá a jeho ruky dal z mojich bokov preč. Odul som peru.
,,Babe, pozri sa na mňa..." chytil som ho pre zmenu teraz ja za boky a nejako som ho prinútil, aby sa na mňa pozrel. Zodvihol na mňa jeho modré kukadielka a neisto sa mi zapozeral do očí. ,,Nemusíš sa ospravedlňovať. Bolia ma síce, ale nie kvôli tomu, že si mi ich stisol slabo ako nejaké bábätko..." usmial som sa na neho povzbudivo. ,,Ako bábätko?" nafúkol líca.
,,Nie...nemyslel som to tak, že si bábätko. Len som myslel, že ten stisk bol jemný..." pustil som jeden jeho bok, prstami som mu obopol líca a jemne som mu ich stlačil. Keď vydýchol všetok vzduch z úst, tak sa rozosmial a po chvíli sme sa už smiali obaja. ,,Poď zlato...doumývam ťa..." povedal som a začal som mu umývať telo...Oiii! Oiii!
Žijem! Neumrela som a ani tento príbeh. Veľmi sa ospravedlňujem, že nevychádzajú časti ale stalo sa toho veľmi veľa a ja som sa nad sebou musela zamyslieť. Stále nie som stopercentne okej s tým, čo sa mi a kvôli mne stalo, ale čo už.
"It is what it is"
Tento príbeh pre mňa neskutočne veľa znamená a nikdy ho nechcem prestať písať. Je to moja srdcovka. Dúfam, že ďalšia časť bude v normálnom odstupe, aby ste ma nemuseli zháňať, že kde som❤
Ďakujem, že tu so mnou ste. Ste fantastickí!
Loads of love
~S.
YOU ARE READING
His eyes are my favorite
FanfictionLouis Tomlinson je mladá omega, ktorá je až po uši zamilovaná do alfy Harryho Stylesa. Lenže Harry o tom vôbec netuší. A preto si naďalej z Louisa uťahuje a robí mu napriek. Náhle dotyky a následné ostré slová Louisa bodajú ako nože. Louis je z to...