34.

67 4 5
                                    

Harry's Pov:
,,Čo tam je napísané?" vyzvedal som ako malé dieťa. ,,Vieme si dať spraviť couple náramky!" pišťal. Usmial som sa. ,,A ver tomu, že si aj spravíme," začal som ho hladiť po chrbte. ,,Si úžasný Hazz..." jemne mi začal bozkávať krk. ,,Choď to domaľovať Boo. Začína mi byť trochu zima..." dal som mu pusu do vlasov a zliezol zo mňa. Posadil sa naspäť a zobral si štetec do ruky.
Ja som sa zatiaľ prechádzal po obchode. Mala tu tričká od výmyslu sveta. Nakoniec som sa však rozhodol, že Louimu tiež spravím tričko tak, ako ho on robí pre mňa. Prešiel som k tej panej s bielym tričkom a usmial som sa na ňu. ,,Aj ty chceš prekvapiť priateľa?" tiež sa na mňa usmiala a pozrela na Louiho za malým stolíkom. ,,Uhádli ste správne. Áno.  Chcem ho prekvapiť..." prikývol som a s podložkou v tričku som si sadol k nemu.
,,Pre koho?" pozrel sa na mňa s úsmevom. ,,Pre teba, láska..." prehrabol som si vlasy. ,,Čo? Pre mňa?" jeho očká zažiarili šťastím. ,,Áno. Pre teba Lou..." žmurkol som po ňom. ,,Nemusel si..." začervenal sa. ,,Nemusel som. Ale chcel som..." natiahol som k jeho líčku ruku a pohladil som ho po ňom. ,,Ďakujem..." usmial sa. ,,Ty už máš hotové?" spýtal som sa ho, kým som rozmýšľal nad textom, čo mu na to tričko napíšem. ,,Áno," potešil sa a podal tričko tej pani.
,,Aha. Tak to, aby som si švihol. Nebudeš predsa na mňa čakať..." zasmial som sa a zobral som si do ruky tenký štetec, ktorý bol namočený v zelenej farbe. ,,Máš čas Hazz. Hlavne sa nepomýľ," upokojil ma a ja som začal písať. Malými písanými písmenkami som mu olemoval golier. A čo som tam napísal?

I'm in love with Lou...and all his little things...~H

Usmial som sa. ,,Hotovo?" vyzvedal. ,,Hotovo a nepozeraj sa. Nech to je nejaké to prekvapenie," odklonil som ho od neho. ,,Ale no tak..." zakňučal. ,,Ani ty si mi ho neukázal. Sme si rovní láska," šibalsky som sa na neho usmial a podal som moje tričko tej pani, keďže sa už medzitým vrátila a pozorovala nás. Prešiel ku mne a sadol si mi do lona, čelom ku mne. Usmiali sme sa na toho druhého naraz. ,,Ľúbim ťa Curly..." šepol a zaplietol svoje rúčky do mojich vlasov. ,,Aj ja teba Boobear..." pohladil som mu boky a jemne som spojil naše pery. Tak veľmi som mal rád, keď som ho bozkával. Už bez bozkov bol jemný, ale mal som pocit, že počas nich bol ešte viac.
Keď moje ruky, ktoré som mal na jeho bokoch začali klesať nižšie, tak začal mňaučať do bozku a mrviť sa mi v lone. Usmial som sa a pokračoval som v mojej činnosti. Chytil moje silné ruky a snažil sa ich zastaviť.

Loui's Pov:
Kňučal som do bozku a snažil som sa Harryho presvedčiť, aby prestal. Od rána som sa totižto cítil tak, že mi začal heat. ,,Hazza!" zapišťal som a zamrvil som sa mu v lone. ,,Čo je Lou?" spýtal sa ma. ,,Môžeš prosím prestať? Nerobí mi to teraz dobre..." zamňaučal som. ,,Stále sa to neupokojilo?" prestal a pozrel sa mi do očí. ,,N-nie..." kňukol som. ,,Tak počkáme na tričká a ideme na hotel?" navrhol.
,,Áno..." prikývol som a presne vtedy prišla teta s tričkami. ,,Chalani, máte ich hotové," podala každému z nás to, ktoré sme pomaľovali. Ja som zliezol z Harryho a usmial som sa nad tým, ako krásne vyšlo. Na miesto kde má srdce som mu nakreslil obrys pier a olemoval som mu aj golier.

Napísal som tam:
You're all I've been dreaming of since forever...I love you...~L

,,Môžeme si ich dať aj teraz?" otočil sa na ňu Harry. ,,Samozrejme," usmiala sa na nás.
Harry sa postavil zo stoličky a prišiel ku mne. ,,Naraz?" zachichotal som sa. ,,Naraz," prikývol a v tej istej chvíli sme na seba otočili tričká. Očami sme prebehli text a mne sa v nich objavili obrovské slané slzy. ,,H-Hazz..." fňukol som a uväznil som ho v silnom objatí. ,,Neplač láska...veď to je len text na tričku..." začal ma hladiť po chrbte a po chvíli potichu dodal, ,,you've always been my dream Lou..." Začal som mu vzlykať do krku. On si ma zobral na ruky a prešiel k tete: ,,Koľko mám zaplatiť?" ,,Nechaj to tak chlapče. Pre vás to je zadarmo," zvonivým hlasom odpovedala.
,,Určite? Nechcem sa cítiť previnilo kvôli nevyplateným veciam," vysvetlil jej a ona sa len jemne zasmiala. ,,Určite. Ste spolu zlatí a takým dvom cukríkom to upustím," pohladila ho po líci.
Popri tom, ako som ich sledoval, som sa pomaly ukľudňoval. Slzy mi prestali zmáčať oči a už som mal aj normálne dýchanie. ,,Tak fajn..." Harry ma zo seba zložil a obliekol si tričko, čo som mu daroval.
To moje, nám dala teta do malej taštičky, do ktorej sme dali aj obálky. Potom nás odprevadila až ku východu a zakývala nám na rozlúčku. Pozdravili sme sa jej a začali sme kráčať nočnými ulicami Portugalska. ,,To tričko ti pristane Hazz," usmial som sa na neho.
,,Ďakujem láska. A ten text je veľmi pekný. Tak isto ako tie pery..." zastavil a pritiahol si ma k sebe. Očervenel som: ,,Hazz..."
,,Rozmýšľam, že či to náhodou nie sú tvoje pery..." dravo mi začal bozkávať krk. Zaklonil som hlavu, aby som mu umožnil lepší prístup k môjmu krku a tlmene som vzdychal. Moje ruky som mu obtočil okolo jeho krku a zahryzol som si do pery.

Ovládol ma heat?

Harry's Pov:
Veľmi mi voňal. A keď hovorím veľmi, tak to aj tak myslím. Odtiahol som sa od neho a začal som ho sledovať. Nedal na sebe nič poznať. Tak isto ako ja. Vedel som, že je ešte panic a že sa s nikým ešte nezblížil tak, ako som to od neho chcel ja teraz. Pretože mi jeho vôňa motala hlavu. Usmial sa na mňa a ja som spravil to isté.
Chytil ma za ruku a začali sme kráčať ďalej. Obdivoval nádheru okolo nás a myšlienky v mojej hlave viedli boj. Uväznil som si peru medzi zuby a drtil som si ju v silnom zovretí. Tak veľmi som sa držal na uzde. Tak veľmi som sa premáhal, aby som mu tu na ulici nejak neublížil.
Snažil som sa dýchať iba ústami. Jedine takto som mohol zabrániť tomu, že by som po ňom skočil teraz. Druhou rukou som si prehrabol vlasy a naďalej som s ním kráčal k hotelu. ,,Deje sa niečo Hazz?" spýtal sa.
,,J-ja...no...vieš...asi som len unavený..." snažil som sa nekoktať, ale prvé slovo mi proste vykĺzlo. Strácal som sám nad sebou kontrolu. ,,Určite? Lebo si jemne zbledol..." zastavil si sa a zobral si moju tvár do dlaní. Zavrel som oči a prestal som dýchať. Jeho vôňa bola tentoraz až priveľmi silná. Začal mu heat a on o tom sám ešte ani netuší.
,,Hazza hovor so mnou. Potom si myslím, že som spravil niečo zle. Ale ja som to nechcel spraviť..." šepol. ,,Prestaň splietať nezmysly..." nalepil som sa mu na pery a oprel som ho o najbližšie auto. Zavrnel do bozku a skusol mi spodnú peru. Okamžite som sa od neho odtiahol s jemne vystrašeným pohľadom na tvári. ,,Hazz... nikdy si sa takto odo mňa neodtiahol. Čo som spravil zle?" fňukol. ,,Nič si nespravil. Ale nemôžem sa ťa dotýkať Lou...nechcem ti ublížiť," preglgol som. ,,Ty mne ublížiť? Prosím ťa, veď to je úplný nez-" zastavil sa.
Venoval mi vystrašený pohľad, keď sa nadýchol a nasal vzduch s jeho silnou vôňou do nosa a pľúc. ,,Kurva nie..." zakňučal potichu a zosunul sa dole na zem.
Kľakol som si k nemu. ,,Pozri sa na mňa..." zdvihol som jeho tvár pomocou mojich prstov na jeho brade. Preglgol a jeho oči zalial chtíč, ale aj slzy. ,,Neplač Lou...pomôžem ti a možno aj viac, ale musíš mi sľúbiť, že ma po tom nebudeš nenávidieť..." šepol som odhodlane. Nespomínam si, že by som už niekedy čelil omege v heate.
Je to pre mňa neprebádané územie, ktoré musím spoznať teraz, alebo nikdy. ,,N-nebudem Hazz...len mi už p-prosím p-pomôž..." zastonal a pritiahol si ma k sebe za golier môjho trička. Pousmial som sa. Jemne som mu pobozkal čelo a postavil som sa na nohy. Pozeral na mňa dychtivo zo zeme. ,,Tak poď, na čo čakáš?" zasmial som sa.
Nastavil som pred neho moju dlaň a on pomocou nej vyskočil na nohy. Daroval som mu ešte rýchly bozk a rozbehli sme sa k hotelu...


OIII! OIII!
Hlásim sa s novou kapitolkou!
Už dlho tu nevyšla žiadna a jeden komentík ma dokopal ku dopísaniu. Ďakujem JuliaAfton22, že si mi napísala.
Túto kapitolku, by som chcela venovať mojej TechnaSarlora. Si slniečko na zemi🌞
Toto je pre teba, ale aj pre všetky moje potvorky❤❤
Loads of love
~S.

His eyes are my favorite Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon