Loui's Pov:
Dotiahol som ho ku stánku s tričkami. ,,Vyber si nejaké Hazz...ja ti ho kúpim..." usmial som sa na neho. ,,V žiadnom prípade Boo. Nebudeš mi nič kupovať," protestoval. ,,Ty si ma sem zobral a kúpil si mi večeru. Ja ti chcem kúpiť aspoň niečo, čo mi ťa bude pripomínať aj keď budeme doma..." smutne som sa na neho pozrel. Narážal som ma to, že doma bude všetko zase po starom. Aj keď sme mates. Chcel mi na to niečo namietnuť, ale prerušila nás pani, ktorej stánok patril. ,,Dobrý večer chlapci. Čo by ste radi?" usmiala sa na nás.
,,Nejaké tričko pre môjho priateľa...dnes na pláži stratil košeľu..." vysvetlil som jej, zatiaľ čo som ho uväznil v mojom objatí. Usmial sa na mňa a pohladil ma po vlasoch. ,,Aha. Obyčajné, alebo mu ho chceš nejako pomaľovať?" usmiala sa. Vtom mi niekto vytrhol Harryho z objatia.
,,Hej!" zakňučal som a rozbehol som sa za ním. ,,Nechaj mi môjho Hazzu..." keď som dobehol ku hluku, tak som sa Harrymu hodil okolo krku. ,,Nechceli sme ti ho zobrať. Je mi to ľúto. Ale ste pekný párik a presne taký hľadáme do našej malej súťaže," prihovorila sa mi dievčina. ,,Súťaže? Akej súťaže?" spýtal sa Harry, ako ma držal vo svojom náručí. Bolo na ňom vidno, že ho to zaujíma. Tak isto však sledoval to dievča. ,,Súťaž je tanečná..." povedal chalan a ja som zamrzol, ako keby som videl ducha.
,,T-tanečná?" zatriasol sa mi hlas. ,,Oh áno. Ideme do toho!" potešil sa Harry. ,,Hazza!" zakňučal som. ,,Áno láska?" šepol mi do ucha. ,,Ja neviem tancovať..." povzdychol som si potichu. ,,Nie je to ťažké. Zvládneš to..." šepol znovu a zložil ma dole. ,,Nebudem to vedieť..." zamňaučal som. ,,Naučím ťa to..." pritiahol si ma k sebe na doraz za môj úzky pás.
,,Ľudia sa dívajú Hazz..." šepol som, keď som sa pozeral okolo seba. ,,Nedívaj sa na nich. Dívaj sa na mňa alebo do mojich očí..." usmial sa. ,,Keď sa ti pozerám do očí, tak som veľmi nervózny..." priznal som sa mu a sklopil som zrak. ,,Znervózňujem ťa zlatíčko?" zdvihol mi moju tvár pomocou jeho prstov na mojej brade a zapozeral sa mi do očí. ,,Curly..." zaboril som moju tvár do jeho hrude. ,,Nemáme veľa času Lou..." povedal a ja som zdvihol hlavu.
,,Nestihnem sa to naučiť Hazz..." pozrel som na neho smutne. ,,Osmelí ťa pusa?" zazubil sa na mňa. ,,Si ochotný mi dať pusu tu? Pred nimi? Na námestí?" fňukol som. ,,Lou..." odtiahol ma na roh ulice.
,,Čo je to s tebou?" zobral si moju tvár do dlaní. ,,J-ja n-nev-neviem..." rozplakal som sa a zosunul som sa dole po múre s ním na zem. ,,Láska prosím...láme mi to srdce, keď ťa takto vidím..." hladil ma po lícach.Harry's Pov:
Nevedel som prečo plakal. Ale veľmi ma to bolelo. Sadol som si na zem vedľa neho a zobral som si ho k sebe do náruče. Plakal mi do hrude, zatiaľ čo som ho ja hladil po chrbte. ,,Neplač láska prosím..." šepol som. ,,J-ja sa s-snažím..." vzlykal. ,,Prečo plačeš?" spýtal som sa trochu inak.
,,N-echcem t-ti to h-hovoriť. H-hneval b-by si s-sa..." obtočil jeho malé rúčky okolo mňa. ,,Nebudem sa hnevať. Povedz mi. Čo sa ti stalo?" povedal som mu.
,,Nemyslím si, že som pre teba dosť dobrý. Mohol si si vybrať oveľa krajšiu omegu ako som ja. Som neschopný, škaredý a neviem sa nikdy stopercentne ukľudniť. A videl som, ako si sa pozeral na to dievča..." ako to dopovedal, tak sa znova rozplakal. Ach bože. To som si neuvedomil. ,,To vôbec nie je pravda a ty to vieš..." šepkal som. ,,Je!" plakal a začal ma škriabať na chrbte.
,,Louis prosím...nerob to a neplač. Nie je to pravda. S pomedzi všetkých omieg na svete som si vybral teba. A nepozeral som na tú babu tak, ako si myslíš. Zaujímal som sa o tú súťaž, lebo som ťa chcel odreagovať, ako som ti sľúbil..." zaskučal som, keď sa mi prstami silnejšie zaryl do kože na chrbte. Prestal ma škriabať a zodvihol na mňa jeho uplakanú tvár.
Trápilo ma to. A veľmi.
,,S-sľubuješ?" vzlykol. ,,Sľúbil by som ti všetko. Lou, si moja pravá láska. Za nikoho by som ťa nevymenil, pretože mám oči iba pre teba. Ako si nastúpil, tak mi na teba hneď padol zrak. Bol som doslova očarený tvojou jemnosťou a tvojou krásou. Len som sa ti bál povedať, že ťa milujem, keďže vtedy o mne nevedeli, že som gay. A preto som bol ticho. Ale milujem ťa celým mojím srdcom..." spojil som naše pery v jemný bozk. Obtočil jeho ruky okolo môjho krku.
Prehĺbil som bozk a začal som ho hladiť po bokoch. Jemne sa na mne pomrvil, ale bozk neprerušil. Naďalej som ho bozkával so všetkou mojou nehou. Usmial sa mi do pier a odtiahol sa. ,,Už je lepšie?" pohladil som ho po jeho líčkach. Prikývol a pritúlil sa ku mne. ,,Bolí ťa ten chrbát moc?" pípol. ,,Nie. Vôbec ma to nebolí..." usmial som sa a postavil som sa s ním zo zeme.
,,Nemusíš ma stále nosiť Hazza..." zasmial sa, keď som kráčal k tej skupinke. ,,Ale ja ťa chcem nosiť Boo. Rád si ťa hýčkam..." dal som mu pusu na krk presne vtedy, keď sa na mňa pozrela tá baba. Pretočila očami a prekrížila si ruky na hrudi. Rýchlo som nadvihol a pustil dole obočie a trochu som natiahol v zuboch Louiho kožu na jeho krku. ,,Hazza!" zapišťal a začal sa mi mrviť v náručí. ,,Shh...nemrv sa. Ukazujem tej šľapke, že si môj..." šepol som mu do uška a on sa prestal mrviť. Pochopil ma.Loui's Pov:
Pochopil som ho, ale nebolo mi to príjemné pred všetkými. Keďže bol Harry môj prvý priateľ, tak som veľmi nevedel, čo mám čakať od vzťahu. Ale čo som si mohol všimnúť, bolo to, že on sa o svoje s nikým nedelí. ,,Ideme do toho..." povedal a zložil som zo seba. Jemne som si siahol na krk a pošúchal som si ho. Chytil som ho za ruku a natisol som sa na neho. ,,Tak fajn. Postavte sa tam ku tým dvojiciam," povedal ten chalan a Harry so mnou prešiel až tam.
,,Dobre! Máme páry alfa a omega. Úlohou omegy je pozerať sa celý čas alfe do tváre a do očí a trochu alfu rozrušovať. A úlohou alfy je zobrať ďalšej alfe z krku šatku, ktorú vám teraz rozdáme. Ale pozor, bez toho, aby sa pozerala. Vyhrá pár, ktorý ostane tancovať ako posledný a alfa bude mať stále šatku na krku..." povedal chalan a porozdávali nám šatky. Keď ju dostal aj Harry, tak si ju jemne obtočil okolo krku, ako nám to ukázali.
,,Môžeme?!" opýtal sa druhý chalan a Harry si ma pritiahol k sebe. Narazil som mu do hrude a potichu som vydýchol. ,,Áno!" skríkli sme všetci a dievča pustilo hudbu. Držal som Harryho za ramená a on so mnou začal tancovať ako pravý tanečník. Jeho stisk na mojich bokoch bol pevný po celý čas. Len asi trikrát natiahol ruku do strany a raz sa mu podarilo aj stiahnuť jednému páru šatku.
Zaujímavé však bolo, že sme si pozerali do očí neustále. Neviem ani ako a už som mu nestúpal na nohy každú sekundu a už som vedel aj tanečné kroky. Usmial som sa na neho. ,,Si krásny Hazza..." šepol som, keď sme tancovali. ,,Ty šibal. Chceš, aby sme prehrali?" usmial sa na mňa a naďalej so mňa nespúšťal zrak.
,,Nie. Ale mám ťa rozptyľovať. Tak sa snažím..." pohladil som ho po ramenách.
,,Večer ťa budem rozptyľovať ja..." šepol a žmurkol po mne. Preglgol som a ďalej sme tancovali. Po chvíli však prestala hrať hudba. Naraz sme prelomili očný kontakt a začali sme sa okolo seba obzerať. ,,A máme víťazný pár!" zakričal chalan. ,,My?" začudoval som sa. ,,Áno vy! Gratulujem!" zakričal, Harry si ma zobral na ruky a začal sa so mnou točiť. Obaja sme sa rozosmiali a prelomil som to až ja, keď som si privlastnil Harryho malinové pery.
Neprerušil to, ale prestal sa so mnou točiť. ,,Milujem ťa..." šepkal mi do pier cez bozky, ktoré mi ochotne vracal. ,,Och ja teba viac..." objal som ho. Prešiel so mnou na rukách ku tej skupinke a potom ma zložil dole. ,,Gratulujem ešte raz. Tu sú vaše ceny," povedala baba a podala mi dve obálky. ,,Ďakujeme..." poďakoval Harry a odišli sme. ,,Kde si sa naučil tancovať?" spýtal som sa ho, ako sme kráčali k stánku.Harry's Pov:
,,Prekvapivo ma tancovať naučila Gemma a mne sa to zapáčilo. Ale nevenujem sa tomu profesionálne. Asi by to moja panovačná povaha nezvládla. Ale stále si to pamätám..." vysvetlil som mu a zastali sme pri stánku s tričkami. ,,Aha," usmial sa na mňa. ,,Tak ako? Videla som, že ste vyhrali," usmiala sa nás pani zo stánku. ,,Áno vyhrali sme. Ale späť ku tričku. Rád by som mu ho pomaľoval. Aspoň trochu," pozrel na mňa a ja som prikývol na súhlas.
,,A akej farby chce mať tvoj priateľ tričko?" otočila sa na mňa. ,,Biele môže byť. Farebné veľmi nenosím, keďže mám výrazné oči," prehrabol som si spotené vlasy a spolu sme vošli hlbšie do stánku za tetou. Povedala Louimu nech si sadne a položila pred neho na stôl čisté biele tričko, v ktorom bola podložka, aby sa farba nepretlačila na druhú stranu trička.Loui's Pov:
,,Nepozeraj sa!" šťastne som zapišťal, keď som mal v ruke štetec a on sa mi otočil chrbtom. ,,Nepozerám sa," zasmial sa a otvoril prvú obálku. ,,O môj bože!" skríkol šťastne až som podskočil na stoličke. ,,Preboha Hazz. Zľakol som sa. Máš šťastie, že som práve nemaľoval. Čo sa tak tešíš?" pricupital som k nemu, aby som videl do obálky. ,,Môžem si dať urobiť jedno tetovanie hocijakého výberu. A zadarmo v najlepšom tetovacom salóne. Práve tu..." povedal mi celý nadšený. ,,To je super. Pôjdem tam s tebou, lebo chcem vidieť, ako sa to robí. Ale čo je v tej druhej?" usmial som sa na neho a pozrel som na ňu. ,,Neviem. Otvor ju a zistíme," podal mi ju a otvoril som ju. Vytiahol som poukážku a oči sa mi taktiež potešili ako pred chvíľou jeho. ,,To je krásne! Musíme si to dať spraviť..." hodil som sa mu okolo krku...Pozdravujem z Holandska!
Nabitý program, ale na vás mám čas stále, vy moje lásky❤
Opäť tu máme časť plnú roztomilosti ale prešli sme si aj menším nedorozumením, ktoré sa našťastie vyriešilo😁
See you with next chapter!
Love you loads!
~S.💚💙
YOU ARE READING
His eyes are my favorite
FanfictionLouis Tomlinson je mladá omega, ktorá je až po uši zamilovaná do alfy Harryho Stylesa. Lenže Harry o tom vôbec netuší. A preto si naďalej z Louisa uťahuje a robí mu napriek. Náhle dotyky a následné ostré slová Louisa bodajú ako nože. Louis je z to...