Ahojky♡
Na túto časť som sa mega tešila. Je plná pekných a aj trochu spicy momentíkov. Ale iba trochu, keďže som v predošlej časti potešila vaše temné dušičky.
Strašne sa vám chcem poďakovať za 822 reads a 70 votes. Je to pre mňa niečo neskutočné a vôbec som o tom nesnívala. Pár krát som cez write block rozmýšľala či vôbec mám pokračovať. Ale lásky ako LunaLunka99, naucmamilovat a SnapDelta mi dodali energiu a postrčili ma ďalej. Ďakujem vám, ste úžasné.
A teraz sa už spoločne presunieme do Portugalska🇵🇹💚💙************
Loui's Pov:
V Harryho objatí sa mi spalo tak príjemne. Možno preto, lebo ma jeho teplá ruka držala okolo pása a nebola mi vôbec zima, aj keď som bol iba v boxerkách. Zobudil som sa na to, že mi Harry prechádzal svojou rukou po chrbte, boku, hrudi a sem tam zašiel aj ku lemu boxeriek, ktorý si párkrát potočil v prstoch.
Myslel som si, že sa zobudí ale on si spokojne odfukoval ďalej. Pousmial som sa nad tým, aký je zlatý. V spánku vôbec nevyzeral ako alfa. Teda jeho tvár. Naopak, jeho ruka teraz vlastnila celé moje telo. Ale nejak som to neriešil. Už sme mates a mohol si robiť čo len chcel. Mierne som natočil hlavu na okno. Vonku už bolo dávno svetlo a slnko sa na nás zaujato dívalo spoza okna. Druhou rukou som sa odokril a pomaly som sa snažil vymaniť z Harryho objatia.
,,Louuu...." zabručal. ,,Ostaň tu so mnou... Ešte chvíľu..." zabručal znovu a jeho silným stiskom na mojom boku si ma pritiahol k sebe naspäť. ,,Nemôžem Harry. Mne je blbo," hlava ma bolela a aj žalúdok na seba upozornil.
,,Dve minútky..." zamrnčal trochu hlasnejšie. ,,Nemôžem. Fakt, mi je zle. Prosím pusti ma," zakňučal som.
,,Dobre, poď," vyskočil na nohy, zobral ma na ruky ako princeznú a vbehol som mnou do kúpeľne.
Položil ma na zem a ja som hneď celý obsah svojho žalúdka vyvrátil do záchoda. ,,Čo sa stalo zlato?" hladkal ma po chrbte v malých krúžkoch. ,,Rozbolelo ma brucho po včerajšku," zamrnčal som. ,,Z toho všetkého alkoholu, čo si vypil?" jeho prstom zdvihol moju bradu a natočil si moju tvár tak, aby mi videl do očí. ,,Aj to," spomenul som si na Brada a jeho chovanie v sklade Lyssinho obchodu.
,,Ešte z čoho? Vieš, že mne môžeš povedať všetko," pobozkal mi čelo. ,,Dobre. Ummm. Pamätáš si na toho chalana z pláže pred dvoma dňami?" spýtal som sa. ,,Áno. Až dosť dobre. Lebo ťa držal za tvoju jemnú ruku," zamračil sa.
,,No a včera som bol so Zaynom v jednom obchodíku so suvenírmi. Privítala nás milá dievčina a my sme si išli prezerať veci, ktoré tam majú. Ja som zašiel úplne dozadu, pretože ma vpredu nič neoslovilo. A zrazu ma práve on zatiahol do skladu a chcel ma označiť. Chcel si ma získať pre seba. Len a len pre seba. Všelijako sa ma dotýkal a bolo mi to veľmi nepríjemné. Celé telo som mal ako v jednom kŕči. A najhoršie bolo, že ho to celé vzrušovalo," dal som si sklesle hlavu do dlaní, lebo bolesť brucha ma ako tak prešla a už to nebolo také hrozné.,,Aj mňa by to vzrušovalo baby," zavrnel mi do ucha.
Harry's Pov:
Chcel mi na moju poznámku niečo povedať ale prerušilo ho zaklopanie na dvere našej izby. ,,Áno?" ozval som sa, pretože Lou nebol stále schopný rozprávať. ,,To ste vy Styles?" ozvala sa spoza dverí Louisova triedna. ,,Áno ja," zafučal som. ,,Potrebujem, aby ste sa čím skôr dostavili na raňajky. Máme nabitý program. Tentokrát, sme spolu oba ročníky. Čiže si pohnite. Je už Tomlinson hore?" spýtala sa ma a ja som sa pozrel na Louiho, ktorý sedel na zemi ako malá roztomilá panda.
,,Je hore, ale nie je mu veľmi dobre od žalúdka. Neviem či bude schopný ísť s nami," vysvetlil som jej. ,,Aha. A čo sa mu také stalo? Opil sa?" osopila sa na mňa. ,,Hah. Teta má guráž, keď je za dverami," zašomral som tak, aby ma počul iba Lou a chvíľu sme sa obaja rozosmiali.
,,Ehm. Je to vaša vec alebo jeho?" drzo som sa ozval. ,,Nebuďte drzý Styles," zavrčala po mne. ,,Ak sa teda na to necíti, tak môže ostať tu. Mám ísť po Malika?" spýtala sa. Bola to síce otázka mierená na Louisa ale odpovedal som ja: ,,Nie. Ostanem tu s ním ja." ,,Nemôžem vám to dovoliť. Ty si alfa a on je omega. Je to proti pravidlám. Neveští to nič dobré," ohradila sa.
,,Nechcem aby si odišiel," šepol potichu Lou.
,,Ja viem drobček," šepol som mu. ,,Teraz mi tu povedal, že chce, aby som tu s ním ostal. Tak mi tu prosím vás nerozprávajte o pravidlách. Poznáme ich obaja. Ostávam tu s ním ja a bodka," ukončil som. Ona si za dverami iba potichu povzdychla, popriala Louisovi, aby sa už večer cítil lepšie a odišla. ,,Ďakujem," usmial sa na mňa stále zo zeme. ,,Nie je začo," uškrnul som sa a prezrel som si ho.
Bol strašne zlatý. V mesačnom svite som nemal šancu si obzrieť jeho telo. Ale vyzeral úžasne. Len mi trošku zavadzali tie jeho boxerky. Ale k tomu sa samozrejme dostanem neskôr. Nastavil som pred neho ruku a pomohol som sa mu postaviť zo zeme. On spláchol záchod a ešte si umyl tvár a aj si vypláchol ústa.
Potom som ho zase zobral na ruky, ale tentokrát už do koalieho objatia a preniesol som ho až do postele, kde som ho položil a poriadne som ho zakryl. Až po bradu, aby mu nebola zima a sadol som si na koniec postele k jeho nohám. ,,Čo tu budeme celý deň robiť? Veď mne nebude zle tak dlho," podoprel si lakťami lopatky a venoval mi pohľad. ,,Čo len chceš zlato. Oni tu nebudú celý dlhý deň. Takže sa nemusíme stresovať alebo sa o nich báť," žmurkol som po ňom tak zvodsky ako sa len dalo. Silne očervenel.Loui's Pov:
Myslím si, že som sa červenal až na zadku. Takto žmurkať dokázal iba Harry. Nikto iný. Mám som pocit, že keby som mal heat, tak by stačil čo i len jediný dotyk a ja by som sa z neho urobil. ,,A-aha. Tak t-to je super. N-nie?" začal som koktať. ,,Áno. To teda je," uškrnul sa a zvalil sa na posteľ neďaleko mojich nôh ale o chvíľu sa prudko posadil: ,,Počkáš ma tu drobček?" ,,Áno počkám. Veď aj tak by som sa nikam nedostal v takomto stave," usmial som sa na neho. ,,Dobre. Ja som za päť minút späť," úsmev mi vrátil a s novými boxerkami a uterákom sa zamkol v kúpeľni. Ešte chvíľu som len tak ležal, ale potom som sa posadil, keď som začul prúd vody. ,,Kurva to je studené!" zvreskol Harry a ja som sa rozosmial na plné hrdlo. Až mi zvonilo v ušiach z toho smiechu.
,,Nesmej sa krpec!" zakričal na mňa a ja som sa ešte viac rozosmial. ,,Varujem ťa Tomlinson!" výhražne zavrčal. Ja som sa naďalej smial ale už som aj vstal som z postele, aby som sa obliekol do čistých boxeriek.
Potom som si samozrejme ľahol naspäť. Po chvíli sa sprcha vypla, zámka cvakla, z dverí, ktoré sa otvorili vyletel osprchovaný a už aj oblečený Harry, z ktorého kvapkali kvapky vody, hodil sa na posteľ a sadol si na mňa obkročmo tak, že som sa nevedel ani pohnúť. Ruky mi prišpendlil nad hlavou a priblížil sa mi k tvári. Jeho kučeravé hnedé vlasy boli úplne mokré a z jeho tváre mi padala voda na tú moju. Na tvári ma príjemne šteklil jeho horúci dych. ,,Varoval som ťa Louis," skusol mi spodnú peru a oddialil sa, ale stále bol nadomnou. ,,Varoval?" prekvapene som na neho pozrel. ,,Áno varoval som ťa," zavrčal.
,,Nepočul som ťa, že by si to hovoril," nevinne som zaklipkal očami. ,,Nehraj hlúpeho chrobáčik," zavrnel mi pri uchu. ,,Naozaj som ťa nepočul," zaklamal som znovu. ,,Louis..." zavrčal. ,,Ver mi. Nepočul som ťa," zamrnčal som, keď pustil moje ruky a začal nimi prechádzať po mojom tele. ,,Hovoríš mi pravdu?" obkrúžil prstom moje označenie na krku. ,,Á-áno..." vykoktal som zo seba a nabral som sýtočervený odtieň. ,,Červenáš sa. Čiže mi klameš?" nadvihol zvodsky obočie. ,,Á-áno. Klamem-aaah," vzdychol som, keď sa odomňa odklonil a sadol si na mňa celou svojou váhou.
,,Tak sa mi to páči. Bojazlivý a submisívny," zachrapčal. Zliezol zo mňa, posadil sa vedľa a ja som mu venoval pohľad. V tichu sa ku mne natiahol a pomohol sa mi posadiť. Zmätene som na neho klipkal očami, ale on ma iba sledoval. Potichu som zapišťal, keď ma zobral pod zadkom a vložil si ma do svojho lona. ,,Už som ti povedal, ako veľmi ťa milujem Louis?" pohral sa s mojím menom na jeho jazyku, ako keby to bolo po prvýkrát. ,,Nie?" odpovedal som otázkou. ,,Viac ako celý svet..." šepol. ,,Ja ťa milujem viac ako celý vesmír..." zavrnel som a položil som si hlavu na miesto, kde má srdce. Chcel som ho počúvať stále...Loads of love
~S.
BINABASA MO ANG
His eyes are my favorite
FanfictionLouis Tomlinson je mladá omega, ktorá je až po uši zamilovaná do alfy Harryho Stylesa. Lenže Harry o tom vôbec netuší. A preto si naďalej z Louisa uťahuje a robí mu napriek. Náhle dotyky a následné ostré slová Louisa bodajú ako nože. Louis je z to...