Arkadaşlar ben onu çekim diye koymuştum nasıl smuta çektiniz ya?? Smut 16 ya da 17'nci bölümde olacak. Duruşları anlamazsanız diye resimlerini koydum.
Dün hyunjine dediklerim başımıza gelmişti. Boy boy hakkımızda haber yapılmıştı. Bu sefer haberleri izlemek yerine internetten yorumlara bakma kararı almıştım.
Çok yakışıyorlar
İstedikleri kadar aramızda birşey yok desinler ama olduğu çok belli ㅋㅋㅋㅋㅋ
Bir an önce evlenin
ㅋㅋㅋ çocuğun utanması çok sevimli
Her zamanki gibi bir omega işte ne beklersin ki?
Hyunjinden uzak dur sürtük!
Hala nasıl onun yanında çalışabiliyor?
Hyunjini kendisine aşık ettiği çok belli ㅋㅋ
Lütfen yorumları görmezden gelin! İlişkinize zarar vermeyin!
Hah hyunjin her yerde odak noktası olmayı bırakmalı
O kadar olayı varken birde aşk olayı mı? Sırada ne var?
Bu onların ilişkisi rahat bırakın onları!
Bunun gibi bir sürü yorum vardı ve bu yorumlar sadece aklımı karıştırmama sebep oluyordu. Dün gerçekten de güzeldi. Dans ederken ne kadar utanırsam utanayım yinede güzeldi. Sitede paylaşılan resimlerimize baktığımda tekrardan utanmıştım ama çok güzeldi. Bakışları çok güzeldi.
Kalbim sanki göğüs kafesimi aşmak istercesine hızlı hızlı atarken sakinleşmeye çalışıyordum. Dudaklarımdaki gülümseyi de silemiyordum ya da silmek istemiyordum.
Derin bir nefes alıp telefonumu kapatıp ayağa kalktım. Muhtemelen tüm ofistekiler de öyle düşünüyordu. Defterimi alıp odadan çıktım. Evet düşündüğüm gibiydi herkes bana bakıyordu.
Kapıyı tıklatıp 'gir' komutunu bekledim. Hızlıca gelen cevap ile kapıyı açıp içeriye girdim. Bugün üzerimde siyah bir pantalon ve açık mor bir tişört vardı.
(Kısa sayın)
Hyunjine baktığımda ise siyah takım giyinmişti. Dün olduğu gibi. Gülümseyip konuştum.
"Günaydın Bay hwang." Neşeli çıkan sesime karşı hyunjin daha soğuk bir şekilde cevap vermişti.
"Günaydın Bay Yang." Moralimi bozmamak için kendimi tutarken bugün yapılacakları saymak için deftere göz attım. Çekim yapılacaktı.
"Bugün saat iki de bir çekiminiz var efendim,onun haricinde planınız da birşey yok."
Hyunjin başıyla onaylamıştı.
"Kahve getirir misin?" Başımla onaylayıp odadan çıktım.İlk önce defterimi odama bırakmış sonrasında ise mutfağa ilerlemiştim. Şirkettekiler bana bakıyordu ve bu durum acayip gericiydi. Bana bakan bakışlar eşliğinde mutfağa ulaşmış ve kahve yapmaya başlamıştım. Normalde benimle selamlaşan insanlar suratıma bakmıyordu. Pekala suçlu falan değildim,aksine gene olsa gene o dansa kalkardım. Yinede bana böyle davranmaları saçmaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia • Hyunin
Fanfiction[ Omegaverse ] Warning : Fem jeong! Herşey jeonginin arkadaşları jisungun düğününde girdiği iddia ile başlar. Ships; chanlix,seungbin, minsung. #1 omegaverse 280822 #1 watt 050922 #4 chan 050922