3

1K 38 0
                                    

Arabadan indiğimzde saate baktığımda 4 30
olduğunu gördüm. Daha giyinmemizde gerekiyordu. Guidetti bizi öldürecekti eminim. Hemen soyunma odasına girdik ve üstümü çıkarttım. Üstümü çıkarttığımda Ebrarın bana baktığını gördüm ve yutkunduktan sonra arkasını dönüp o da üstünü çıkarttı. Çantamdan pamuk ve makyaj silici alıp yüzümdekileri temizlediğimde formasını giymiş olan Ebrarın aynadan bana baktığını gördüm ve göz göze geldik.

Buna zamanımız yok diye düşünüp çantamdan formamı çıkarıp giydim. Altımada şortumu giydiğimde Ebrarda çantadan suluğunu alıyordu. Bende aldım ve birlikte salona girdik. Guidetti bize sinirli bir şekilde bakıyordu ve korkmuştum.

2. Günümde geç kalmıştım fakat yanımda Ebrar olduğu için daha az streslenmiştim. Guidetti konuşmaya başladı " kızlar burası ciddi biryer istediğiniz saatte girip istediğiniz saatte çıkamazsınız bundan sonra 1 dakika bile geç kalmanızı istemiyorum anlaşıldı mı?" "Anlaşıldı koç" diye cevapladı Ebrar. "Sizi böyle salacağımı düşünmüyorsunuz dimi şimdi sahabın etrafında 50 tur atmanızı istiyorum" dedi Guidetti. Ebrarla birbirimize kocaman gözlerle bakmaya başladık.

30. Turun sonunda "aman tanrım birdaha asla geç kalmayacağım" diye sızlandım. "Kesinlikle" dedi Ebrar. "Yalnız mı yaşıyorsun?" diye sordu "Evet, sen?" Diye yanıtladım. "Normalde İtalyada yaşıyorum duymuşsundur o yüzden ev tutmadım ve burdaki bir arkadaşımla birlikte kalıyorum fakat yakında sevgilisinin yanına taşınacak" dedi.

"Gerçekten mi? Ne zaman taşınacak?" diye sordum. "5 gün sonra yani benimde acilen bir yer bulmam gerekiyor" diye yanıtladı. Aklıma gelen fikirle 35. Turumuzda durdum. "Benle ev arkadaşı olmaya ne dersin?"

"Gerçekten mi" diye yanıtladı. "Evet. Hem ben evde çok yalnız hissediyorum bize gelsen süper olur" dedim. "Güzel olur" diye yanıtladı. Guidetti bize bağırmaya başlayınca göz temasını kesip gülümseyerek önüme dönüp koşmaya devam ettim.

Antrenman sonunda bitmişti. Bugün gerçekten çok yorulmuştum fakat güzel oynamıştım ve bizim asık suratlı Guidetti beni birkaç kere tebrik etmişti ve mutlu olmuştum. Soyunma odasına doğru yürüdüm ve birinin daha yan kabinde duşta olduğunu anlamıştım.

Kenardaki duran kıyafetlere bakınca Ebrar olduğunu anlamıştım. Tam bende duşa giricekken Ebrarın çıktığını gördüm. Altında gri şort üstünde ise sadece sporcu atleti vardı. Ben karnındaki kaslara bakarken konuşmaya başladı "Tişörtümü gördün mü hiçbir yerde bulamıyorumda" sonunda gözlerimi kaslarından çekip gözlerine çevirdim ve "hayır sanmıyorum" diye yanıtladım.

Duşta soğuk suyun altına girince düşünmeye başladım. Ebrar bizde kalıcaktı ve aman tanrım bu gayet zor olucaktı.

Lover // Ebrar KarakurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin