1

2.8K 43 1
                                    

Havadaki topa baktım smaç vurmak için mükemmel bir toptu ve tam adımlamaya başlarken başkasının daha topa dogru kostugunu gördüm. Sinirle durdum ve smaç vurmasını izledim. Ebrar Karakurt. "Üzgünüm Akasya bende senin topa kostugunu sonradan gordum" dedi yüzündeki ifadeyle önemli değil dedim fakat çok sinirlenmiştim çünkü top tam olarak mükemmel toptu. Milli takımdakilerle ilk antrenmanımdı ve kendimi göstermek istiyordum. Fakat takımdaki kimseyle kötü anlaşmak istemediğim için "önemli değil" dedim ama yüzümdeki ifadeden anlaşılıyordu.

Sinirlenmeyip konsantre olmaya çalıştım fakat bir türlü konsantre olamıyordum. Kendimi takımdakilere göre yeterli hissetmediğim için gözlerim dolmaya başlamıştı. İlk antrenmanımdı ve muhtemelen bütün maçlarda yedek olucağım diye düşünüp gözlerimin daha da dolmasına izin veriyordum. Eda abla benim kötü hissettiğimi anlamış ve guidettinin yanına gitmişti. Birkaç dakika sonra guidetti yanıma gelmişti ve bugünlük bu kadar yeter dinlenebilirsin Akasya fakat yeterli olmadıgını düşünüyorsan sakın öyle düşünme çünkü bu sene bu takıma uğur getireceksin emin ol" dedi.

Guidettinin sözleri beni azda olsa motive etmişti. Kenarda duran suyumu aldım ve soyunma odasına doğru ilerledim. Suş aldıktan sonra eşofman ve sweat giyip soyunma odasından çıktım. Son birkez salona baktığımda Ebrarla göz göze gelmiştik. Sonrada dönüp salondan çıktım. Dışarıdaki mini cooper arabama binip evine doğru sürmeye başladım.

Sabah

Uyandım ve kahvaltı hazırladım. Yemeğimi yedikten sonra telefonuma gelen bildirimle telefonu açtım.

Ebrar: Hey! Bugün idmandan önce buluşup birlikte idmana geçmeye ne dersin?
Omg ebrar karakurt benimle buluşmak için mesaj atmıştı! Ama dün olanlar aklıma geldi. Bugün gerçekten idmana gitmek istemiyordum fakat milli takımda olmak istiyorsam çok çalışıp küçücük bir hataya yenilmemem gerekiyordu.
Akasya: Süper olur.

Lover // Ebrar KarakurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin