🐾13🐾

303 18 0
                                    

Sabah alarımın sesiyle kalkmıştım alarmı kapatmış etrafıma bakmıştım yanımda insan haliyle uyuyan bir adet Chirs vardı  Dikkatli bir şekilde yatağımdan kalkıp üstünü  örtüm dolaptan giyeceğim elbiselerimi alarak banyoya ilerledim  kısa bir duşun ardından kıyafetlerimi üstüme geçirmiştim  böyle okula gidemezdim omzumda pati izi vardı banyodan çıkıp dolabımı açtım içinden omzumu kapatacak yarım uzun kolu tişörtümü alıp üstüme geçirdim

Sabah alarımın sesiyle kalkmıştım  alarmı kapatmış etrafıma bakmıştım yanımda insan haliyle uyuyan bir adet Chirs vardı  Dikkatli bir şekilde yatağımdan kalkıp üstünü  örtüm dolaptan giyeceğim elbiselerimi alarak banyoya ilerledim  kısa bir duşun ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chirs"O pati izi onu bir yerde görmüştüm"

Gelen ses ile arkamı dönüp Chirs'e baktım bana bakıyordu daha ben bile anlamını bilmiyorken küçük çocuk biliyordu bunu kimseye söylememesi gerekiyordu "Chirs bunu sakın birine söyleme hele ki abine"

Chirs"Neden?"

"Bilmiyorum ben korkuyorum omzumda neyin ne olduğu beli olmayan bir iz taşıyorum bir insana tuhaf gelebilir hele ki bana lütfen anlamını öğrenene kadar kimseye bir şey söylemek yok"

Chirs"Peki "

"Hem sen nereden gördün bu pati izini?"

Chirs"Annemde ama onunki omzunda değil bacak bölgesinde"

Annesinde mi belki de Annesi anlamını biliyordur yanına yaklaşıp çömeldim"Peki  Annende de aynı sembol varsa Annen izin anlamını biliyordur?"

Chirs"Evet biliyor abimde biliyor beli bir yaşa geldiğinde Annem o izin anlamını mutlaka bize açıklar"

Beli bir yaş ne demekti şimdi benim bu izin ne olduğunu mutlaka öğrenmeliydim ama kimseye de söyleyemezdim tehlikeli bir şey olabilirdi "Sen bilmiyor musun yani?"

Chirs"Hayır"

Çömeldiğim yerden kalktım benim bu sembolü bir şekilde öğrenmem gerekiyordu "Peki ben bu sembolun anlamını başka nereden öğrenebilirim?"

Chirs"Annemden başka yolu yok"

"Kahretsin  Chirs bu bizim sırımız olacak anlaştık mı kimseye söylemek yok şimdilik" Chirs kafasını aşağı yukarı sallayarak beni onaylamıştı "Şimdi ben sana kahvaltını hazırlayacağım sende dolaptan yeni elbiseler giyip aşağı gel yeterince geç kaldım bay Carter beni diri diri gömecek" dediğim şey gülmesine sebep olmuştu başını öpüp odadan çıkmıştım Chirs'in yemeğini hazırlamıştım ayağımın altında dolanmaya başlayan bir adet Holy garip sesler çıkartıyordu evinizde bir husky besliyorsanız o sese de katlanacaksınız "Annem" çığlığa benzeyen sesiyle beni güldürmüştü Kuyruğunu sallayarak gelen bir adet Max gelmiş oda ayağıma dolanmıştı "Ben sizi yerim" dolaptan yeni kaplarını çıkartıp içine mamalarını koymuştum başka bir kaba ise sularını koyup mama kaplarının biraz uzağına koydum "Afiyet olsun canlarım ben yokken ne yapacağınızı biliyorsunuz "

Chirs"Geldim!"

"Hoş geldin hadi sofraya otur ben oldukça geç kaldım çıkıyorum"

Chirs"Peki görüşürüz"

Aramızdaki BağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin