Prvá Oula

22 3 0
                                    


„Vitaj na našej prvej oule." Jemne sa na mňa pousmiala Zlatá. Nachádzala som sa niekde v oblakoch. Letujúci obláčik na ktorom som stála, bol sfarbený do bledomodra až biela. Chvíľu som naň ešte pozerala do kým ma neprerušila Biela.

„čím je bledší, tým si čistejšia duša." Svojim pyskom mi naznačila nech sa presuniem na veľký bieli oblak miestami jemne zafarbený do tmavo modrej. Na tomto oblaku nebola ani stopa toho, že by tu bol nejaký drak pred tým. Krokom som sa pohla z miesta.

„Focis je desať tempusov. A tempus by sa dal vymeniť za jednu hodinu. Takže! Keď som ti povedala, že som sa narodila pred troma focismi koľko to bolo tempusov?"

„Nie, teda matematika? Vážne? Nič lepšie nemáte? Jo a mimochodom odpoveď je tridsať tempusov, to znamená, že pred tridsiatimi hodinami. Som múdra." Zlatá nad mojou poslednou poznámkou pretočila očami.

„Ešte uvidíme keď k tomu zapojíme kentru, way a cnva. Keď si taká múdra, tak to pôjde rýchlo. Jedna je vlastne tridsať minút a jedna way by mala byť dve minúty. Chápeš?"

„Eh. Je toho celkom dosť ale mala by som chápať. Som predsa múdra!"

„tak koľko wayov sú dve kentry? Ak to zvládneš pridáme cnvu."

„Počkaj daj mi chvíľu. Jedna.. deväť.. pätnásť.. ŠESTDESIAT!"

„Hm... dobre. No a jedna cnva je päť sekúnd. Fajn. Pred dvoma focismi si sem došla. Takže koľko to je minút?"

„No a som v slepej uličke. Môžem papier?" Zlatá len pomaly mrkla očami a začal sa predo mnou lemovať papier. Vydala som zo seba jednoslovnú otázku „Ako?".

„Budúcnosť. Išla som mysľou do budúcnosti preň. A tak som jeho budúcnosť zrýchlila. Môžem manipulovať z budúcnosťou aj minulosťou. No nie však z veľkými vecami. Len s týmito malými ktoré svojou budúcnosťou nezasahujú do tej našej. Nie, že by som nemohla ale nechcem. Lebo by to mohlo našu budúcnosť silno ovplyvniť. Tak sa nevypytuj moja drahá a rátaj."

„Dobre prejdeme na lekciu ovládania tvojich živlov." Priletel ku mne Biela.

„Vieš na čo je dobré ovládať deň či noc?" pokrútila som hlavou „Keď máš proti sebe nepriateľa buď mu vadí svetlo alebo tma. Aspoň ho to oslabí. Budeš mať výhodu. Ale neje to nejak extrémna super schopnosť, preto je vedľajšia. Dokážeš zmeniť svetlo aj na určitom mieste. Nikdy som to osobne neskúšala ale čítala som to v knihe ktorú ti dám preštudovať, že dokážeš svetlom rozhorúčovať oblasti a tmou schladzovať. Prvé čo musíš urobiť je vedieť ovládať seba. Potom môžeš ovládať iných. V našom prípade iné veci. Ale na to nemáme čas v túto chvíľu. O tri dni príde Xénia. Ako si si všimla svetlo je náročne preto začneme ním a potom tmou. Svetlo je náročnejšie v tom, že ťa nemusí poslúchať keď nechce. Musíš mu rozumieť a získať si ho k sebe. Správaj sa k nemu ako ku citlivému človeku. Presne tak. Snaž sa zdieľať jeho emócie. Snaž sa v ňom teraz nájsť emóciu. Stačí len jednu. Chce aby bol oň záujem. Vidíš jeho emóciu?"

„Možno, je možné že by jeho emócia bola fialová-?"

„Och! Vlastne niekedy sa svetlo rado hrá a aby vedelo či naozaj si pre neho vhodná dáva ti nápovedi emócií farbami. Ďalšia vec ktorú sa budeš musieť naučiť. Fialová je farba záujmu. Je možné, že si naň celkovo urobila dobrý dojem. Vidí v tebe niekoho kto sa mu pozdáva. Predstav sa mu. Nemá rado cudzích ľudí. A bolo by skvelé, keby si ho k sebe priviazala k sebe. Nerado stráca dobre vybudované kamarátstva. Váži si ich. A urobil by preň veľa vecí. Mohlo by sa ti to hodiť. Tráv s nim čas a venuj sa mu každý deň. Buď s ním zakaždým keď budeš mať čas. No len vy dvaja! Keby sa k vám niekto čo i len priblížil a videl by ho bál by sa. Je možné, že by si už z tebou nechcel vytvoriť puto. Dobre trénujte si to v teréne. Vytvárajte si puto dôvery."

„Takže už mám ísť? Bolo mi tu s vami príjemne."

„Áno bolo by super kebyže by si išla lebo náš mladý kamarát ťa má v pláne nastrašiť. Opatrujte sa z svetlom. A nezabudni ho niekde."

Ja drakomWhere stories live. Discover now