Xéniín útok

47 3 0
                                    


So Sofi som išla od oázy.

„Sofi niečo ti musím ukázať. Ale sľub mi, že to to nikomu nepovieš“ pozrela som na ňu.

„Tak dobre, čo už pre kamarátku nespravím“ povedala a usmiala sa. Zavrela som oči a myslela som na to, ako som drak. Pocítila som blesk, otvorila oči a uvidela pred nami týčiacu sa Xéniu. Mračila sa, za to Sofi bola celkom pokojná.

„Takže párty bezo mňa?!“ skríkla. Po chrbte mi prebehol mráz. Sofia nechápala čo sa deje.

„Môžete mi to vysvetliť?“

„Buď ticho! Si na strane tých zbabelcov, ktorí sú za mier. Čiže proti mne! Zradila si, aj keď po pravde som to čakala. Všetci ste bez rozumu.“ Nahnevala sa Xénia.

„Mier.... som za mier!“ vyhlásila Sofi.

„Ty si to chcela“ usmiala sa Xénia. Medzi zubami jej vyrástli ďalšie dva ale špicaté. Sofi ostala ako prikovaná k zemi. Prešla iba sekunda a už bola pri Sofi Xénia. Pohrýzla ju do krku. Sofia zvreskla a padla na zem. Z krku jej pomaly začala tiecť krv. Začali sa mi do očí tisnúť slzy. Premenila som sa naspäť na človeka.

„Prečo?!“ zakričala som na ňu „prečo si to spravila, prečo si taká zlá?“ plakala som ďalej.

„ty si za niečo čo si ľudia nezaslúžia! Mier všade len mier. Ľudia si zaslúžia smrť! Nie mier!“ kráčala ku mne. Išla ma zabiť. No namiesto toho len nado mnou zastavila a povedala.

„Pokiaľ to vzdáte, pustím a nezabijem Dianu.“

„Čo si jej spravila?!“

„Zatiaľ nič. Ale ak to nevzdáte tak ju aj zabijem.“

„Mier si zaslúži každý“ ozve sa niekto za Xéniou. Xénia sa otočila. Dokonca aj ja som sa obzrela. Stáli tam Samo a Marek. No stále som neprestávala plakať. Marek sa premenil na draka a začal bojovať so Xéniou. Samo sa ku mne rozbehol. Moja pozornosť sa ale zase uprela na Sofiu. Začala som plakať ešte viac. Už aj Samo ku mňe dobehol a objal ma. Moja pozornosť sa znenazdajky zamerala na boj. Drak s upírom naďalej bojovali. Mám pocit že Xénia vyhráva. Už-už sa išla zhrýzť do Mareka, ale najprv ho zložila na zem. Stála na bezvládnom Marekovi.

„Tak čo, ako si si užila dovolenku pri mori? Máš pochvalu. Celkom rýchlo si sa zotavila.“

„To ty si ma strelila?“ nahnevane som na ňu skríkla. Xénia sa usmiala.

„Ak chceš, môžem vám ešte dovolenku vybaviť.“

„Nie ďakujeme“ otrávene odpovedal Samo. Vtedy to Marek využil, nazbieral silu a vrhol sa na Xéniu. Teraz to bolo na opak. Xénia ležala a Marek bol na nej.

„2:1 pre nás“ usmial sa. Už sa ju chystal roztrhať no zmizla. Týmto si moju pozornosť zase získalo Sofiine bezvládne telo. Keď si to všimol Marek rozbehol sa k nám. Sklopila som zrak. Samo ma pustil.

„Ešte žije“ povedal Marek „ale musíš ju zachrániť. Ovládaš vodu a v jej krvi je voda.“ Zavrela som oči, dotkla sa jej ruky. Začala som myslieť ako žije a ako sa jej vytvára nová krv. Odrazu som pocítila veľký nával krvi v jej ruke. Otvorila som oči a uprela zrak na Sofiu. Sofi sa behom sekundy posadila a obzrela okolo. Jej zrak padol na chalanov. Sofiu som hneď objala.

Sorry že tak často už nevychádzajú časti ale nemám na toto poriadny čas. Ale teras mám pár častí v zálohe takže ...

Ja drakomTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon