Ku Xénii

20 2 0
                                    


„Ja, ty sme voda. Tak si to pamätáme spolu Kláruška. Ja som bola duchom pri tebe vždy. Pamätáš si na ten sen ktorý ti predpovedal budúcnosť? To som bola ja. Ja som tam vošla mojim duchom v podobe teba aby som ťa upozornila. Jo a neobťažuj sa Ďakovaním. Ale teraz to neriešme. Pošlem tohto tu pána veterného aby išiel pre ostatných. Pošlem Sverínovy cestu ktorou sa z Klárou vydáme ku Xénii." nejaký ďalší drak. Mal celé telo biele iba na krídlach sa mu pohrávala fialová farba. Severný dráčik stál predo mnou.

„Teraz ti podrežem trochu ruku. Aby som dostala tvoju krv. A mohla sa s tebou spojiť aj mysľou. Uľahčilo by nám to boj. Dobre môžem?" Prikývla som a Avi sa vysunul z laby pazúr. Škrabla ma s nim po ruke na predlaktí. Pritiahla sa bližšie ku mne a ochutnala moju krv. Pocítila som ako sa mi na chvíľu zamrazila myseľ. A usmiala sa mi tam tvár. Tvár Avi. Poďme Severín už vie čo má robiť. Pošli správu svetlu a noci že môžeme ísť. Nech sa mi chytia srsti až po tom keď sa dostanem z tohto otrasne malého levelu. Ty sa zatiaľ premeň na draka a môžeme vyraziť. Mám zmapovanú celú cestu. Kto by kedy povedal že Ria je taká dobrá v kreslení a mapách. Prosím ťa nepýtaj sa kto to je. Je to zemný dráčik alebo teda socha. Ale prestaňme tu už teraz sa tu rozprávať lebo musíme konať rýchlo. Tak Sverín choď a mi Kláry ideme tiež. Nezabudni sa premeniť na draka aby sme tam boli rýchlejší. A zdola nás aj tak neuvidí keď pôjdeme dostatočne vysoko." Avi sa za postavila lebo do teraz bola prikrčená. Roztiahla svoje krídla a zmenila svoj level na vyšší takže bola v trochu menšej podobe ako ja keď som drakom. Nasledovala som jej postup a premenila sa na draka tiež. Roztiahla krídla tiež a vzletela ponad stromy, jazero kde som sa stretla z Avi.

„Poď za mnou ak ti to nebude vadiť pôjdem rýchlejšie ale tak ty si dostatočne rýchla čo som ťa odpozorovala" povedala mi myšlienkami.

„Takže špeh?" uštipla som ju slovami a ona sa len zaškerila počas letu.

Prešlo asi sedem minút keď Avi začala klesať ku zemi tak som podletela za ňou. Labami som pristála na zemi a opatrne som sa obzrela. Nachádzali sme sa v nížine. Na vrchole kopca bolo do čierna sfarbene kráľovstvo. Kráľovstvo patrilo Xénii.

„Dobre Kláry sme tu. Dobre počúvaj môj plán. Vkradneme sa tam tajne teda

-Dobrú nocku lásočky moje 333

Ja drakomWhere stories live. Discover now