-6-

1.2K 87 100
                                    

+İyi geceler şapşal.

Sora alarmın sesiyle irkilirken gözlerini açmadı. Bugün okula gitmeyi düşünmüyordu. Eliyle alarmı kapatıp uykuya dalmaya çalıştı.

Kafasının bir aşağı bir yukarı hareket etmesi sinirini bozmaya başlamıştı.

+Yatağıma hareket özelliğimi eklediniz bu ne amına koyim?

Hareket kesilmediğinde gözlerini aradı.

+Neredeyim ben?

Yastığına yada yatağına benzemiyordu. Kafasını kaldırıp nerede yattığına baktı.

+Manjiro?

+Lan yatağımda ne işin var?

Şokla uyuyan Manjiro'ya bakıyordu. Eliyle göğsünü dürttü.

+Uyansana salak.

Manjiro mırıldanıp Sora'yı kolundan çekerek göğsüne geri yatmasını sağladı.

-Sabah sabah konuşmasana. (Manjiro)

-Uykum var uyuyalım. (Manjiro)

Kolunu Sora'ya sımsıkı sarıp uyumaya devam etti. Sora kurtulmaya çalıştığında Manjiro onu daha sıkı tuttu.

+Ya bıraksana gerizekalı ne yapıyorsun?

-Uyu. (Manjiro)

Manjiro gözlerini açmadan konuşuyordu büyük ihtimalle konuştuğunun farkında bile değildi. Sora bıkkınlıkla ofladı.

+Yatıya kalmada böyle şeyler olmaz.

-Şşhh. (Manjiro)

Tek elini Sora'nın kafasına götürüp saçlarını okşadı.

-Uslu bir kız ol ve uyu. (Manjiro)

Sora kurtulamayacağını anladığında pes edip elini Manjiro'nun göğsüne yerleştirip rahat bir pozisyona geçti. Uykuya dalması çok sürmemişti.

Saat 15:30'a gelirken Sora gözlerini araladı. Ona ahtapot gibi sarılmış Manjiro'dan ayrılmaya çalıştı ama yine ayrılamadı.

+Sikicem ama salsana beni.

Manjiro hiçbir tepki vermedi. Homurdanıp elini telefonuna atıp saate baktı.

+Yuh.

Telefonu geri yerine bırakıp Manjiro'yu dürtüklemeye başladı.

+Kalk hadi.

+Ya kalksana.

+Kış uykusana mı yattın?

+Ayılar bile bu kadar uyumuyor!

Yaklaşık 10 dakikalık dürtüklemenin ardından Manjiro masum bir şekilde gözlerini araladı.

-Geldik mi? (Manjiro)

+Geldik hadi kalk.

-Lütfen 5 dakika daha. (Manjiro)

Gözleri tekrar kapanırken yanağına yediği tokatla gözlerini kocaman açtı.

-Ne oluyor lan? (Manjiro)

+Sonunda ayıcık.

Manjiro üstündeki Sora'ya baktı.

-Sen neden benim üstümdesin? (Manjiro)

-Yoksa biz gece senin- (Manjiro)

Manjiro cümlesini tamamlayamadan yüzüne bir tokat daha yedi.

+Baba oluyorsun tebrik ederim.

Sano Manjiro x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin