+Çok tatlısın.
Sora yanağındaki elini çekerek Manjiro'nun koluna girdi.
+Nereye gideceğiz?
-Sürpriz. (Manjiro)
+Korkuyorum.
-Korkma hoşuna gidecek. (Manjiro)
Manjiro arabaya kadar eşlik edip Sora için kapıyı açtı.
+Çok centilmensiniz.
-Böyle güzel bir kadına layık olmaya çalışıyorum sadece. (Manjiro)
Sora koltuğa oturduktan sonra Manjiro kapısını kapatıp şöför koltuğuna oturdu.
+Araban olduğunu bilmiyordum.
-O kadar zengin değilim henüz. (Manjiro)
-Bugün için ödünç aldım. (Manjiro)
Araba yola koyulurken Manjiro arada çaktırmadan Sora'yı izliyordu. Sora farketmişti ama bir şey dememişti.
Araba uzun bir yolculuğun ardından dururken Manjiro arabadan inip koşarak Sora'nın kapısına ilerledi. Kapıyı açarak inmesine yardım etti.
+Şımarıyorum.
-Bunun için uğraşıyorum. (Manjiro)
Manjiro kolunu uzatarak Sora'nın koluna girmesini bekledi. Sora koluna girdikten sonra merdivenlerden inmeye başladılar.
Sora sahilde deniz kenarına kurulmuş masayı gördüğünde gülümsedi.
+Sen bu kadar romantik miydin?
-Bilmiyorum seninle öğrenmeyi umut ediyorum. (Manjiro)
Kumlar sandaletine dolarken yüzünü buruşturdu.
-Birşey mi oldu? (Manjiro)
+Ayağıma kum doldu ama sorun değil.
-Kucağıma alayım? (Manjiro)
+Bir kerede abartma ya.
Manjiro onu dinlemeyip kucağına aldı. Sora ayakları aniden yerden kesildiği için çığlık attı.
-Balayı çifti gibi olduk böyle. (Manjiro)
Sora kafasına yavaşça vurarak kızdı.
+Cıvıtma.
Manjiro masaya kadar kucağında Sora ile yürüdü ve masaya geldiğinde Sora'yı sandalyeye oturttu.
+Teşekkür ederim.
-Ne zaman istersen. (Manjiro)
Göz kırpıp kendi sandalyesine oturdu.
Masa beyaz renkliydi ve üzerinde çan çiçeğinin yaprakları bulunuyordu.
(Çan çiçeğinin anlamı : Kalbinizi verdiğiniz, aşık olduğunuz ve evlenmeyi düşündüğünüz kişiye vermeniz gereken en anlamlı çiçeklerden biridir çan çiçeği. Anlam olarak aşkın sonsuza kadar süreceği ve hep ilk gün ki gibi olacağı anlamını üstlenen bu çiçek aşkın ve aşığın bir yansımasıdır.)
+Çan çiçeği...
-Sevdiğim için koymak istedim.
+Anlamını biliyor musun?
Başını olumlu anlamda salladı. Manjiro daha önceden ayarladığı yemekleri masanın üstüne yerleştirirken yanakları kızarmıştı.
+Kızardın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sano Manjiro x Reader
FanfictionKüfürlü sahneler vardır. Onun harici ailesel sorunlar, silah ve kesici alet kullanımı, sigara ve alkol kullanımı, cinayet, dövüş gibi sahneler bulunacaktır. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.