-19-

710 60 146
                                    

Emma'nın tiz çığlığı ortalığı inletirken herkes ölüm sessizliğine bürünmüştü.

Önüne yığılan beden gözleri kapalı bir şekilde yatarken maskeli kişi küfür ederek kaçmaya başladı.

-Sora? (Manjiro)

Manjiro dizleri titreyerek yerde hareketsiz yatan Sora'ya baktı. Emma zorlukla dizlerinin üstüne çökerken Sora'yı dizlerinin üstüne çekti. Gelinliği kana bulanıyordu. Karnından vurulmuştu ama düşmenin etkisiyle kafasını yere vurmuş olmalıydı ki kafasından da kan geliyordu.

-Ambulans çağırın! (Emma)

-Biri hemen ambulans çağırsın! (Emma)

Emma var gücüyle bağırıyordu. Gözlerinde biriken yaşlar Sora'nın yüzüne düşerken Manjiro şoka girmişti. Draken korkuyla Manjiro'yu sarstı.

-Sora? (Manjiro)

Tek diyebildiği Sora'nın adıydı. Sora'nın karnından kanlar akarken Emma elini tüm gücüyle bastırıyordu.

-Abi, Draken yardım edin ne olur! (Emma)

Herkes tepkisiz bir şekilde Emma ve Sora'ya bakıyordu.

-Ya ne bakıyorsunuz yardım etsenize! (Emma)

Ortalık bir anda gürültüye ve kargaşaya karışırken Manjiro hala şoktaydı ve sürekli Sora'nın adını mırıldanıyordu.

Draken hızla Emma'yı arabaya taşırken Emma korkuyla arabaya bindi ve Sora'nın kafasını bacaklarının üzerine koydu.

-Manjiro! (Draken)

-Bin şu arabaya! (Draken)

Draken hiçbir tepki alamadığında Manjiro'yu orada bırakıp hızla hastaneye sürdü arabayı.

-Sakin ol kurtulacak. (Draken)

-Beni vuracaktı Sora geçti önüme. (Emma)

Draken korkuyla arkasına baktı.

-Bana ve bebeğime bir şey olmaması için hiç düşünmeden önüme attı kendini. (Emma)

Emma hıçkırarak ağlamaya başladı.

-Ona bir şey olmasına izin verme ne olur! (Emma)

-Ben bunun acısını kaldıramam. (Emma)

Araba hastaneye ulaşırken Sora sedyeyle ameliyathaneye taşınmıştı. Emma elini karnına koyarak koltuğa oturdu. Çok olmasada sancıları vardı. Draken korkarak Emma'nın önünde diz çöktü.

-İyi misin sancın mı var? (Draken)

-Ben iyiyim. (Emma)

-Bir doktor baksın Emma iyi değilsin. (Draken)

-İyiyim dedim. Buradan ayrılmayacağım. (Emma)

Karnına masaj yaparak ve derin nefesler alarak sancılarının geçmesini bekledi.

Manjiro ameliyathanenin önüne gelirken yüzündeki ifade Draken ve Emma'yı korkutmuştu.

-Abi? (Emma)

-Manjiro iyi misin? (Draken)

-Sora? (Manjiro)

-Sora nerede? (Manjiro)

-Ameliyata aldılar. (Emma)

-Vuruldu mu? (Manjiro)

Manjiro şok yüzünden ne olduğunu anlayamamıştı.

-Öldü mü? (Manjiro)

-Saçmalama Manjiro! (Emma)

-Ölmeyecek o duydun mu beni? (Emma)

Sano Manjiro x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin