-Deniz kızına benziyorsun. (Manjiro)
+Gösteririm ben sana deniz kızını.
Sora havuzda ilerleyip uca geldi ve Manjiro'nun bacağından tuttuğu gibi suya çekti.
-Ananı sikeyim. (Manjiro)
Bağırıp düşmesi Sora'nın komiğine gitmişti. Suda kahkaha atarak Manjiro'nun yanına yaklaştı.
+Deniz erkeğine benziyorsun.
-Komik misin sen? (Manjiro)
+Ne sandın.
Manjiro'nun omuzlarına baskı uygulayarak batmasını sağladı. Birkaç saniye sonra Sora'nın elinden kurtulup suyun üstüne çıktı.
-Öldürmek için bu kadar uğraşmana gerek yok. (Manjiro)
Sora'yı kendiyle birlikte suyun altına çekti. Sora çırpınırken tamamen dibe ulaşmışlardı. Manjiro Sora'yı göğsüne çekip sarıldı.
Sora 'ne yapıyor bu mal' der gibi bakıyordu. Nefessiz kalmaya başladığını hissettiğinde Manjiro'yu itip yukarı yüzdü.
Havuzun kenarına ulaşıp havuzdan çıktı. Manjiro'nunda çıkmasını bekleyerek birlikte içeri geçtiler.
+Daha yeni duş almıştım.
-Benimde almam gerekecek sanırım. (Manjiro)
+Senin yüzünden.
-Eğlendin ama. (Manjiro)
+İlk sen gir misafirsin.
-İstersen birlikte girebiliriz. (Manjiro)
Manjiro göz kırptı. Sora yataktan aldığı yastığı Manjiro'nun kafasına fırlattı.
+Sikerim belanı.
-Şaka yaptım şaka. (Manjiro)
Manjiro koşar adımlarla banyoya girip kapıyı kapattı.
Sora gülüp annesinin odasına çıktı. Manjiro için Kenji'nin kıyafetlerinden alacaktı. Kıyafet odasına girdiğinde ağzı kocaman açıldı.
+Eve mağaza açtıkta benim mi haberim yok?
Takım elbiseler renk renk sıralanmıştı. Günlük kıyafetlerde kategorilerine göre düzenli bir şekilde yerleştirilmişti.
Vakit kaybetmeden bir eşofman ve tişört alarak odadan çıktı. Odasına döndüğünde Manjiro daha banyodan çıkmamıştı. Elindekilere yatağa bırakıp telefonunu eline aldı ve sosyal medyada gezinmeye başladı.
Banyonun kapısı açıldığında bakışlarını kapıya çevirdi. Manjiro'yu üstü çıplak kapıya dayanmış bir şekilde görünce ağzının suyunun aktığını hissetti. Vücudunun bu kadar güzel olmasını beklemiyordu.
-Bakışlarınla yedin beni. (Manjiro)
+Ha?
-Yakından bakmak ister misin? (Manjiro)
Yaslandığı yerden çekilip Sora'nın önüne geldi.
-Dokunabilirsin. (Manjiro)
+Kırarım kafanı uslu dur.
Manjiro kahkaha attı.
-Bana tecavüz edecekmiş gibi bakan sendin. Kendimi kirlenmiş hissediyorum. (Manjiro)
Sora kendine gelip yatağa koyduğu kıyafetleri Manjiro'ya fırlattı.
+Giy bunları.
Altına giydiği pantolonunu gözünün önünde çıkardığında Sora tiz bir çığlık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sano Manjiro x Reader
FanfictionKüfürlü sahneler vardır. Onun harici ailesel sorunlar, silah ve kesici alet kullanımı, sigara ve alkol kullanımı, cinayet, dövüş gibi sahneler bulunacaktır. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.