0.1

613 15 1
                                    


Sabah iğrenç alarm sesiyle uyandım. Rutin işlerimi halledip aşşağı indim. Birde ne göriyim bffm Hazan  kahvaltı ediyor. tabikide abisi taehyung yok aama abişim felix burada ya o bana yeter. Herkese günaydın deyip yerime oturdum.Kahvaltımızı yaptık ve babam söze girdi

B:Kızlar size güzel bi haberim var.felix Koreye giderken sizide götürecek.

Hazan:Ama babamdan izin almam lazım.

Felix:Babandan izin almana gerek yok ben aldım.

Hazan kulağıma eğilip"Of erkek yağğ"dedi.Hazan felixten hoşlanıyordu.Bende taehyungdan ikimizde biliyoruz.Nys ben güldüm. O sırada cnm abişim 

Felix:Siz ne konuşuyorsunuz aranızda ne konuşuyosunuz fısır fısır.

İkimiz:Hiççççç

Ben önce babama sonra abişime sarıldım. Sonra ise odama çıkıp biraz kudurduk.

İlk başta benim bavulumu hazırladık. Sonra hazan gile gidip onun bavulunu hazırladık.Çünkü yarın gidicektik.

Uçak saat 5de olduğu için hazan bizde kaldı(tabi annemgil yoktu.)Saat 3 olmasına rağmen hala canımız sıkılıyordu.hazan korku filmi açalım dedi bende enayi gibi kabul ettim.Biz filmi izlemeye başladık.Saat 4:30'du ve biz hala izliyorduk.Felix hala uyuyordu.Gardırobumdan sesler gelmeye başladı biz çok korkmuştuk.Hazan"işte şimdi sıçtık"dedi. Biz koşup felixin odasına gittik .Onu uyandırmaya çalıştık ama uyanmadı.Tabii biz daha çok korktuk.Artık yatağın altındanda sesler gelmeye başladı.Biz korkudan bayılıcaktık.O sırada felix uyanıp"şakaaa"diye bağırdı.biz ise korkudan altımıza sıçmıştık.

kendimize gelincede felixi bir güzel dövmüştük.Tabii biz bunları yaşarken saat4:50 olmuştu bizim hazırlanmamız lazımdı...





Yeni bölüm nasıl aşklar. Bu bölümü tiktok hesabından Liyl ile yazdık.Sizi seviyorum💗💞

Tiktok:queen_jenso


Blackpink'in 5.ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin