1.9

174 5 3
                                    

Hazan'dan~~~~~~~

OPPACI DEĞİLİM!! Teşekkürler, iyi okumalar.

Felix geçen gün bana bir söz verdirtmişti.Seneye grup olarqk anlaşmamız bitiyordu. Ama imzalıyada bilirdik. Zaten bizimkiler de tekrar imzalamak istiyorlar ama onu seneye düşünürüz sjsjsjjs. Nys eğer sözleşme biterse evlenicez. Tabi abim bunu olumlu karşılamaz ama cnm knkm ile tehdit ederim. Çünkü geçen gün beni arayıp Zeynep'i sevdiğini söyledi ağağağ. Nys işte ben tam odama gidecek telefonuma bir mesaj geldi.( O ana dönücez bundan sonra.)

Mesaj"Civcivim" 

Felix: Aşkım bakıyorum yorgunsun beraber gidelim.

Tmm: Hazan

Mesaj geldiği an ikimizde kalktık.

Hazan:İyi geceler herkese.

Choa: İyi geceler aşkom.

Odaya çıktığımız anda felix beni duvara yaslayıp dudağıma yapıştı.(Şimdi düştün elime eheh)

H: Felix napıyon ya biri görürse 

Dediğim an kapıyı kitleyip anahtarı cebine koydu. Ve piç smile yapıp tekrar dudağıma yapıştı. Ama bu sefer çok daha sertti. Beni kucağına alıp yatağa yatırdı ve kendi üstünü çıkarttı. Karşımda sadece eşofmanla duruyordu. Sonrada üstümü çıkarmaya başladı. Karşısanda iç çamaşırla duruyodum. Ve istemeden biraz utanıyodum.

F: Bebeğim neden utanıyosun sanki yapmadığımız şey

H: Ama napıyım ister istemez.

Dediğim an yine dudağıma yapıştı. Bu sefer istemsizce bi ses çıktı.

H:Ahhhh.......



Aşkolarım bugün knkm sayesinde bu bölümü yazdım. Lütfen linçlemeyin. Sizi seviyoreeee♥♡


Blackpink'in 5.ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin