2.2

103 4 12
                                    

Yolda YG'nin neden çağırdığını merak ediyorduk. Binaya girip kimlik kartlarımızı okuttuk ve üzerinde kocaman 'CEO' yazan odaya giriş yaptık.

Yg:Hoşgeldiniz kızlar.

Hoş mu bıraktın be adam. Neyse şimdi.

Jis:Hoşbulduk efendim. Bizi neden böyle alelacele çağırdınız?

Yg:Öncelikle Choa fandomda hoş görüldü ve tarafı daha belirlenmemişken bende buraya çağırdı.İkincisi Jisoo normalde de bir Kdramada da oynadı. Şimdi ise hem Jisoo'nun hem de Choa'nın aynı Kdramada oynamasını istiyorum.

Jis-Cho:NEĞĞĞ AĞAĞĞAAĞ

Jen:Bi durun be.

Yg:Sözüm bitmedi son olarak marka sıralamanız şu şekilde

Bize bir kağıt uzattı. Sıralama şu şekildeydi:

Kim Jisoo: DİOR

Kim Jennie: CHANEL

Park Chae-Young: Saint Laurent

Lalisa Manoban: CELİNE

Lee Choa: GUCCİ

Bi dakika bi dakika ben GUCCİ ile ne zaman anlaşma yaptım?

Cho: Efendim çok afedersiniz ama en GUCCİ ile ne zaman anlaşma yaptım?

Yg:Buna sen kara vermezsin tatlım. GUCCİ'den istek gelince bizde geri çevirmedik.

Bu yaratık bana tatlım dedi. Ulan o değilde KOSKOCA GUCCİ niye beni istesin lan.

Yg: Jisoo Choa bu sizin senaryo. Şimdi çıkabilirsiniz.

Baş selamı verip çıktık.

Li:Bebeğim yine iyisin.

Cho:Neden kiğğ?

Jen:Yemin ederim gerizekalı bu kız. Lahavleeeeeğğ.

Ro:Askım hani Tae'de GUCCİ'nin yüzü yağ. Haniğğ.

Jis:Hani sende Taehyung'u seviyosun yağ.

Hepsi:HANİĞĞ

Cho: Haaaa

Jen:Jeton yeni düştü

Ro:Of neyse hadi gidelim.

Jenile bakışıp bağırarak yürümeye başladık.Pardon zıplamaya başladık.

J-C:HADİ GİDEK HADİ GİDEKĞĞĞĞ

Jis:Kwcccfcvwdcgdfwcfwfchjwfc

Neyse işte arabaya falan biindik giiderken popomdan bi titreme geldi. Mesaj gelmiş.Açtığımda bilinmeyen bir numara olduğunu gördüm.

Bilinmeyen Numara

Bebeğim bu akşam sizin eski yurdun arka bahçesine                                                                      gelmezsen Kim Taehyung'a veda edersin.

Bismillah. Kimsin diye sormaya götüm yemediği için mesajı kapatıp hiçbişey olmamış gibi yolu izlemeye devam ettim.......





Selammm. Ben yaşıyorum. Bu bir yaşam belirtisi. Çok uzun zaman sonra 3k olan hikayeme devam etme kararı aldım. Öyle pislikler düşünüyorum ki NİHAHAHA. Neyse. Byeeee.

SEVİLİYORSUNUZZZ



Blackpink'in 5.ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin