1.Sezon Finali

97 8 13
                                    

Düğünden sonra Jennie ve Jisoo Paris'e balayı yapmaya gitmişti. Biz ise evde kaldık. Bizimkiler Jungkook'un ayarladığı muzlu pastadan ve benim ayarladım mükemmel ötesi kavurmadan bahsediyordu. Ne kadar zekiyim ama. Acayip fazla yorulmuştum. Sanki benim düğünüm gibi oradan oraya koşturmuştum. Sonuçta onları ablam gibi görüyordum ve herşeyin mükemmel olması için çabalıyordum. Sonunda dayanamayıp "Ben odaya çıkıyorum" dedim. Odaya çıktığım an kendimi yatağa attım ve uzanmaya başladım. Düşündüğümde etrafımda ki herkesin sevdiği biri vardı. Benim de var ama sahte olan bi sevgili karmaşık değil miydi. Tam bunları düşünürken kapı tıklatıldı ve Taehyung içeri girdi. 

T:Gelebilir miyim?

C:Tabii ki. Ne oldu?

T:Evlenmemiz gereke- aman konuşmamız gereken konular var.

C:Peki dinliyorum.

T:Öncelikle sahte sevgili olmamızdan sonra baya yakın olduk. Bu yakınlığın sende nasıl duygular barındırdığını bilmiyorum ama ben bu yakınlıktan sonra kafamda kurduğum arkadaşlık düşüncelerini tamamen unuttum.

C:Nasıl yani beni arkadaş olarak görmüyor musun?

T:Ben seni sevmediğimi söylemedim. Ben sende arkadaştan da öte duygular duyuyorum.

Herşey yerine oturuyordu. Yoksa beni seviyomuydu. Yok artık

T:Bahsettiğim duygunu adını düğünde koyduğumu söylemeliyim. Bu ne bir dostluk ne de bir kardeşlik duygusu. Düğünde Jisoo Nuna'nın(araştırdığımda böyle yazıldığını gördüm yanlışsa benim değil googlenin suçu) Jennie'ye nasıl baktığını gördüm. Bunda bir sorun yoktu. Fakat şöyle bir düşündüğümde benimde sana aynı şekilde baktığımı gördüm ve bu duygunun aşk olduğunu farkettim.

C:Ne??

T:Uzun lafın kısası ben seni çok seviyorum. Benimle çıkar mısın?

C:Evett

T:Burada çıkma teklifi ettiğim için özür dilerim.

C:Karşımızda balkon var ve manzarası çok güzel. Yani seni affettim.

T:Yarın ki ödül törenine hazırlan. Seni seviorum.

C:Bende seni.

Tae odadan çıkınca bizim gruba mesaj attım.


Blackpink in your area bitch

Siz

Arklar artık bir enişteniz var


Jenooo

Ama tae :(


Siz 

Salak enişteniz zaten tae


Lalalalisaaaaaa

Wtf-


Papatya Rosé

Askım paraları dökül


Lalalalisaaaaaa

Ne kadardı


Papatya Rosé

Bişey değil ya 3.000 dolar


Lalalalisaaaaaa

Blackpink'in 5.ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin