Her zamanki gibi bağırma sesleriyle uyandım. Ama tek bir fark vardı. Daha hava aydınlamamıştı. Hemen yatağımın yanındaki komidinden telefonumu alıp saate baktım. Saat gecenin üçüydü. Bismillah diyip aşşağı indim.
Aşşağıda kavga eden bir adet Rose ve bir adet Lisa, onları ayırmaya çalışan bir adet Jisoo, koltuğa yayılıp uyumaya çalışan bir adet Jennie ve yerde öylece duran masum noodle gördüm.
Li:Senin yüzünden aç kaldım mutlu musun Rose¿
Ro: Yağğ ne biliyim ben senin mutfakta olduğunu.
Ji: Tamam kızlar ayrılan.
Jen: Azıcık sessiz olun uyumaya çalışıp uyuyamayanlar var burda.
Ch:AYY YETER BE¡Susun bi.
Li:Yağğ Chacha şuna bişey söyle. Yemeğimi döktüm onun yüzünden.
Ch: Tmm bacımwaterlar şöyle yapalım. Ben hepimize güzel bi noodle yapıyım beraber yiyelim sonrada sabahlayak.
Hepsi: Tmmmmmmm
Noodleları yaptım yedik. Tam koltuğa oturduk ve film seçerken kapı çaldı.
Jen:Bismillah. Allah'ım sen beni affet Yarabbim.
Ro: Ben size dedim uzaylı diye bişey var diye ama siz inanmadınız. Bakın bizi buldular ağağağağ.
Li: Kesin dabbe geldi dedim size geçen gün gece gece dabbe izlemiyelim diye.
Choa, Jisoo: Ne saçmalıyosunuz acep.
Cesurca kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtım bide ne göreyim................
Nabersiniz aşklar. Umarım iyisinizdir.Sizce hikayem nasıl gidiyo. Yorumlarda belirtirseniz sevinirim. Vote vermeyi unutmayın. Sizi seviyorum♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink'in 5.Üyesi
FanfictionBlackpink 5 kişi olup bu üye Türk olursa ne mi olur? Okuyarak öğrenebilirsin.