Jeongin'den
"Choa"
"Abi"
Ağlayarak abisine sarılmıştı Choa. Abisi hemen karşılık vermişti sarılmasına. Deli gibi ağlıyorlardı. Benimde gözlerim dolmuştu. Kızlar hemen koşarak gelmişlerdi. Choa grup arkadaşlarına sarılmıştı. Hepsi şok içinde Choa'ya akıyordu.
"Geç içeri ne oldu ne bitti anlat çabuk."
Dedi Chan gözleri doluyken.
Biz Choa ile yan yana oturmuş diğerleri ise karşımıza geçmişti. Choa söze girdi.
"Özür dilerim. Çok yordum sizi. Ama geçerli bir sebebim var."
Taehyung kızgın ve hayal kırıklığı ile bana bakıyordu. En sonunda ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.
"BİDE GELMİŞ PİŞKİN PİŞKİN OTURUP SEBEBİM VAR MI DİYOSUN? HAH. BİZİM 9 AY BOYUNCA NE ÇEKTİĞİMİZİ BİLİYO MUSUN SEN? BİZ BURADA ÖLÜP DİRİLDİK YA. SEN DE KALKMIŞ BİZE DİYOSUN Kİ SEBEBİM VAR. SEBEBİN NE YA NE? SENİN JEONGİNLE İLİŞKİ YAŞADIĞINI SÖYLEDİĞİMDE BEN BİLE İNANMAMIŞTIM. ŞİMDİ KARŞIMDA EL ELE TUTUŞUYOSUNUZ. NE BU SEBEBEİN YA NE-"
"BENİ ALDATMAN"
"NE"
"NE OLDU BANA BAĞIRIRKEN İYİYDİ. EN KÖTÜSÜDE BEN SENİN BENİ ALDATTIĞIN GÜN BEN HAMİLE OLDUĞUMU ÖĞRENMEM Dİ."
"NASIL?"
Choa tekrar ağlamaya başladı. Herkes donmuştu.
"Sen hamile misin?" dedi Jisoo.
Choa kafa sallamakla yetinmişti.
"Kimden?"
"Senden Taehyung." demekle yetinmiştim.
"9 aylık mı?"
"Evet abi."
"BEN SENİ Mİ ALTATTIM HAH."
"SEN BENİ BIRAKIP SERA'YA GİTTİN HATTA ONUNLA YATTIN."
"SEN DE JEONGİN'E GİTTİN ÖYLE Mİ?"
"SEN TAM BİR YÜZSÜZSÜN."
Choa bunu söyledikten sonra ayağa kalktı.
"HİÇ BİR YERE GİDEMEZSİN"
"BIRAK BENİ"
"KARNINDAKİ ÇOCUK BENİM."
"EĞER GERÇEKTEN BABA OLABİLECEK OLSAYDIN ŞUAN HERŞEYİ HAZIRLAMIŞ DOĞUMU BEKLİYORDUK. AMA O KİŞİ ARTIK JEONGİN."
"BEN SENİ ALDATMADIM."
"NEYDİ O ZAMAN O FOTOĞRAFLAR."
"BUARADA KONUŞAMAYIZ."
"BEN EVE GİDİP DİNLİNECEM."
"Choa nereye gidiyosun?"
"Annemgile abi."
"Biliyolar mı?"
"hıhı."
"Bende geliyorum."
"Bende gelicem."
"Emin misin Lily."
"Evet hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink'in 5.Üyesi
FanfictionBlackpink 5 kişi olup bu üye Türk olursa ne mi olur? Okuyarak öğrenebilirsin.