2.6 (2.Sezon)

97 6 34
                                    

(Ev sadece dört duvardan oluşan bir yer değildir)

Jennie'den

Jisoo ile evde kahvaltımızı ederken Choa aramıştı.

"Efendim Chacha"

"Merhabalar efendim. Ben ***** hastanesinden arıyorum. Choa hanımın yakını mısınız?"

"Çok yakın bir arkadaşıyım. Choa'nın yine mi şekeri çıktı?"

"Choa hanım bir trafik kazası geçirmiş."

"Ne?"

"Hastane'ye gelebilir misiniz?"

"HEMEN GELİYORUM"

Telefonu kapatıp Jisoo'ya döndüm.

Ji:Jen noluyo?

Je:Choa trafik kazası yapmış.

Ji:NE

Je:Hastanede ve hemen gitmeliyiz.

Üzerimizde zaten düzgün şeyler vardı. Hemen arabaya atladık. Jisoo arabayı sürerken ben de bizim yurt grubuna yazdım.

YURT TİMEEEEE

Siz

Choa trafik kazası geçirmiş


Eniştem

ne


Felix

hangi hastane


Siz

***** hastanesi


Felix 

Hemen geliyoruz


Hastaneyi vardığımızda Choa'nın sedyeyle ameliyathaneye girdiğini gördük.


1 Saat Sonra(Yazar'dan)

Biz beklerken herkes gelmişti. Doktor ameliyathaneden çıktığında herkes başına toplanmış diyeceğini bekliyordu. Doktor derin bir nefes alarak;

"Maaelesef.. hastayı kaybettik"

"ne"

Felix ne diyebilmişti sadece duvarın dibine çökmüş ağlıyordu. Jennie Yanındaki Jisoo'ya yaslanmış ağlıyordu. Lisa en yakın arkadaşının gitmemiş olması için dua ediyordu. Rosé ise Lisa destek olmaya çalışıyordu. Her ne kadar kendiside çökmüş olsada. Lily çocukluk arkadaşını kaybetmişti. Sevgilisini yanına çökmüş ağlıyordu. Yumi her ne kadar diğer üyelere göre daha yeni tanımış olsada kendisini çok yakın hissetmişti Choa'ya. Itzy üyeleri ise şok içinde neler yaşadıklarını düşünüyorlardı. Bts üyeleri ağlarken intikam peşine düşmeleri gerektiğini düşünüyordu. Stray kids ise küçük kardeşlerini kaybetmişti. Jeongin ablası gibi gördüğü kişiyi kaybetmişti. Peki ya Tae...

Taehyung sevdiği kadını kaybetmişti. Choa çıktığı zaman onu kırdığını düşünmüş hatta kendini affettirmek için Choa'nın en sevdiği restoranta rezervasyon bile yapmıştı. Hepsinin onun suçu olduğunu biliyordu. Kabullenemiyordu. Cama yanına gittiğinde Kalabalığın hastanenin önünde beklediği gördü. Hepsi onun yüzünden bekliyordu. Fakat hepsi üzülerek eve dönecekti.

O sırada koridora Yg girdi. Ve konuşmaya başladı.

"Choa'nın ölümü beni derinden etkiledi. Fakat fanlarımız da düşünmeliyiz. Bu yüzden hepinizin şirketleri ile konuştum ve 3 yıl ara vermeniz gerektiğini söyledim. Fanlar Choa'nın öldüğünü bilmeyecek. Sadece kazadan ağır yaralar ile kurtulduğunu ve bu yüzden hepinizin hem fiziksel hem de ruhsal dinlenmesi gerektiğini söyleyeceğiz. Yani bu andan itibaren 3 yıl boyunca dinleceksiniz."

Felix zaten üzgündü ve sinirliydi. Bir anda hiç belenmedik bir şekilde Yg'ye patladı.

"Benim kardeşim ölmüş siz fanlar diyosunuz. Çünkü her durumda paranızı düşünüyorsunuz. Ve bu sadece size acıdığımı hatırlatıyo bana."

"Felix sinirlisin ve ne dediğini bilmiyorsun. Ben zaten kardeişini unut demedim. Sadece biraz zamana ihtiyacınIZ var. İyi günler."

Lily Felix'in omzunu sıvazlıyarak.

"Felix, cidden biraz zamana ihtiyacımız ar. İkimizde kardeşimizi kaybettik."

Felix başını sallamış ve tekrar yere çömelmişti. Onlar için daha farklı bir hayat başlıyordu...




Blackpink'in 5.ÜyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin