Harmadik rész

63 2 0
                                    

Madison úgy ült ott mintha már nem számítana neki, hogy életben maradt. Összekulcsolt kezein a sebeiből vér csöpögött le a földre. De ő mozdulatlanul ott ült, és maga elé nézett szótlanul.
-Miért kaptál piros pólót? - óvatosan tettem fel a kérdést.

Nem válaszolt. Látszott rajta, hogy rosszul viseli a vele történteket. De ha nem beszél, nem tudok rajta segíteni.
-Mondj valamit kérlek - szóltam hozzá.
Kétségbeesetten megrángattam a vállát. Reméltem így megérti, hogy fontos lenne ha válaszolna a kérdésemre.

De továbbra sem tette. Már épp hogy csak hátradőltem a falnak, lekapcsolódtak a lézersugarak.
-Mi a feladat? - kiabáltam.
-Verekedés.. az győz aki a végén nem súlyosan sérül meg - válaszolta, és közben felkelt a földről.
-Állj fel! - emelte fel a hangját.

De én nemtudom mit tegyek, nem akarlak bántani - egyre távolabb másztam tőle. Ő a hajamnál fogva emelt fel a földről. Azután derékon rúgott, majd hasba vágott. Öklendezni kezdtem a fájdalomtól. Na jó nem hagyhatom magam tovább.

Rátámadtam, először párszor ököllel arcon ütöttem, majd belevertem a fejét a falba. Addig amíg végül fel nem adta a harcot. Elengedtem, és ő kifeküdt a földre. A fények újra felkapcsolódtak. Hirtelen kinyílt az ajtó. Madisont elvitték a szobából, és engem is visszavezetett egy fekete hajú fiú a cellámba.

Egy órával később megjelent a cella előtt a vörös hajú nő.
-Gratulálok, teljesítetted a feladatot - megtapsolt.
De legközelebb kegyetlenebb legyél - parancsolta.
-Hogy képzeli ezt? - háborodtam fel.
-Te most hozzám beszélsz? - közelebb lépett a cellához.

-Igen magához szólok - bólintottam.
-Ha nem kérdezlek ne fecsegj, különben kivágom a nyelved - vigyorodott el.
Ezek után kénytelen voltam inkább csendben maradni. Minden erőmmel próbálok rájönni, hogy mi ez a hely, és mégis hogyan lehet innen kijutni.

És hogy miért viselünk néhányan zöld pólót, valakik pirosat, mások viszont feketét. Meg kell tudnom mi ez az egész.
-Gyerünk kifelé - nyitotta ki az ajtót ugyanaz a fekete hajú srác.
-Ne rángass már - emeltem fel a hangom.

Rám nézett mérgesen de nem szólt semmit. Egy barna ajtóhoz vezetett. Majd mikor kinyitotta, megláttam a vörös hajú nőt. A fiú távozott a szobából.

Remélem elnyerte a tetszéseteket.❤️
Ha igen akkor kérlek dobj egy vote-ot vagy írj kommentet.

Pokoli kiképzés /novella/Where stories live. Discover now