Hatodik rész

51 3 0
                                    

Először megpróbáltam a kezeim segítségével feltápászkodni, azután kitámasztottam magam, és megemeltem a lábaimat, majd óvatosan felálltam. Ekkor észrevettem, hogy fegyvert fognak rám.

Körbe néztem a szobába, és körülöttem csak kettő fekete pólós fiú volt, és kettő fekete pólós lány.
-Miért akartatok megölni? - kérdeztem.
-Mert gyenge vagy, és nem tartozol a rosszak közé.

De mivel feltudtál állni, talán még kiképezhetnek kegyetlen emberré - válaszolta egy ismeretlen szőke hajú lány.
-És ti miért viseltek fekete pólót? - néztem végig rajtuk.

-A zöld pólót addig viseled amíg még jó vagy. A pirosat ha már rossz. De a feketét csak akkor kapod meg ha már szívtelenné váltál. - jegyezte meg egy ismeretlen barna hajú lány.

-Hogy váltatok ilyenné? - könnyezni kezdtem.
-Hidegvérrel megöltük a szüleinket. - válaszolták.
Ezután a kijelentés után forgott velem a világ.

Ezért vannak ezek a feladatok, hogy végül szívtelen gyilkosok legyünk. Pár perccel később megérkezett Derrick, hogy visszavigyen a cellámba.
-Nem tehetsz semmit a szabályok ellen. -szólalt meg.

-Ne rángass már. -emeltem fel a hangom.
Hirtelen kilépett a mellettünk lévő szobából Emerald.
-Mi a gond? -kérdezte.
-Ez a lány nem ide való. -szorította meg a karomat.

-Nos, azt mindjárt gondoltam. -vonta meg a vállát.
-Mi legyen vele anyám? -egyre szorosabban fogott.
-Szabadulj meg tőle. -parancsolta.
Miután meghallotta mit kell tennie, egy ideig levegőt sem vett. Az anyja már távozott, de ő csak ott állt mellettem szótlanul.

Remélem elnyerte a tetszéseteket.❤️
Ha igen akkor kérlek dobj egy vote-ot vagy írj kommentet.

Pokoli kiképzés /novella/Where stories live. Discover now