A feladat az volt, hogy egyikünk megszerezze a fegyvert, és valaki meghaljon közülünk. Lekapcsolódtak a fények, és mindhárman a fegyvert akartuk. Meg kellett verekednünk érte.
Az ismeretlen lány először a hajamat tépte majd rugdalni kezdte a hasamat. Madison neki lökte többször a falnak. Az arcomat jó néhányszor megütötték ököllel, de végül az én kezembe került a pisztoly.
Remegő kezekkel néztem meg hogy csak egy golyó volt a pisztolyban. Választanom kell kit öljek meg. Először a barna hajú lányra szegeztem a fegyvert majd Madisonra.
Nem akartam egyiküket sem megölni de vagy ők vagy én. Aztán magam felé fordítottam a pisztolyt. Ekkor felvillantak a fények de nem a megszokott módon hanem összevissza kapcsolódtak fel és le. Valami meghibásodott.
Berontott Emerald a szobába, és pofon ütött majd elhurcoltak. Mi történik? Betapasztották a számat, és végig húztak a földön a hajamnál fogva. Egyszer csak megálltak egy ajtó előtt. Majd berugdaltak egy újabb ismeretlen szobába.
Lefektettek egy ágyra, és megkötöztek. Nem tudtam megfigyelni kik vannak körülöttem mert letakarták egy kendővel a szemeimet.
Amikor azt hittem elmentek, hirtelen folyamatos fájdalmat kezdtem érezni mindkét karomban. Megvágtak a késekkel többször is. Éreztem ahogyan csöpög a vér a karjaimból. Majd ott hagytak vérző és nyílt sebekkel.
Nem sokkal később visszajött valaki, és elátta a sebeimet. Ezt csinálják folyton. Megkínoznak majd összevarrnak. Mit akarnak ezzel elérni? Nem vette le rólam a szemkendőt, de eloldozott és kivitt abból a helységből.
Ahogy vissza kerültem a cellámba levehettem a kendőt, és láttam az öltéseket a karjaimon. Egyre jobban elgyengültem. Egy pillanatra becsuktam a szemem, majd mikor kinyitottam megláttam magam előtt Emerald asszonyt.
Remélem elnyerte a tetszéseteket.❤️
Ha igen akkor kérlek dobj egy vote-ot vagy írj kommentet.
YOU ARE READING
Pokoli kiképzés /novella/
Science FictionA Cwarest intézményben gyilkosokat képeznek. Azonban egy fiatal lány Cassidy, miután a kiképzés közepette próbál ellenszegülni, szörnyű és fájdalmas büntetésben részesül. Megtörten és megkínozva képes lehet valaki ezt túlélni ebben a pokolban?