Megrémültem de örültem, hogy a szüleim még életben vannak. Viszont tudtam, hogy addig fognak kényszeríteni a szüleim megölésére, míg végül meg nem teszem. Ezért már csak egy dolgot tehettem.
Véget kell vetnem ennek az egész pokoli intézménynek. Miközben Derrick visszarángatott a cellámba észrevettem, hogy egy kés van nála. Kiharcoltam, hogy végül nekem szegezze. Már nem volt semmi más lehetőségem.
Csak ez maradt. A torkomnak szegezte a kést.
-Vágd el a torkom ha mered - suttogtam.
-El is fogom vágni - felelte közben egy könnycsepp csordult le az arcán.
-Na mivan? Nem mered? - hergeltem továbbra is.Amikor már elakarta venni a kést a torkomtól ökölbe szorítottam a kezem és egyenesen az arcába ütöttem. Kivettem a kezéből a kést és a torkához fogtam.
-Most pedig segíteni fogsz nekem - jelentettem ki.
-Nem tudod anyám mire képes - mondta.
-Te meg azt nem tudod, hogy én mire vagyok képes - vágtam rá.-Oké. Oké. - mentegetőzött.
Emerald szobája felé vettük az irányt. Majd mikor meglátta, hogy a fia bajban van megrémült.
-Engedd el a fiamat Cassidy! - parancsolt rám.-Addig nem amíg a szüleimet ki nem engedi ebből a pokolból! - emeltem fel a hangom.
-Hát legyen - furcsamód belenyugodott.Nem vettem észre, hogy a ruhájában egy pisztolyt rejtegetett. Beértünk a szüleim cellájába és a szemem előtt lőtte le anyámat és apámat. Abban a pillanatban elöntött a gyűlölet a harag és a fájdalom érzet egyszerre.
Már nem érdekelt semmi és senki. A szüleim holtan feküdtek a földön. Hirtelen akkora erő szált a testembe, hogy a hidegvérű gyilkos akit teremtettek visszatért.
Elvágtam Derrick torkát. Az anyja térdre borult előttem. De már nem volt bennem megbocsátás se kegyelem érzés sem. Szíven szúrtam Emerald-ot.
Nelson, a másik fia rám támadt ellöktem majd őt is megszúrtam. De azzal nem számoltam, hogy a fekete pólós csapat nem mellettem áll. Lefogtak és elhurcoltak, majd bezártak egy másik cellába. Mindennap a kiutat keresem de nincs rá megoldás..
Cassidy végül belebolondult a bezártságba és mivel nem tudta feldolgozni a szülei elvesztését sem, éveken keresztül azon dolgozott, hogy egy nap majd kijut a Cwarest intézményből.
5 évvel később végül sikerült neki. A szabadulása előtti estén elfelejtették bezárni Cassidy celláját. Miután a lány észrevette, hogy nyitva maradt a cella ajtó, összegyűjtött különböző fegyvereket.
Megfigyelte a fogvatartóit és mikor elaludtak hidegvérrel lemészárolta őket. Ledobta a fegyvereket a földre azután kisétált a Cwarest intézményből.
VÉGE
Remélem elnyerte a tetszéseteket.❤️
Ha igen akkor kérlek dobj egy vote-ot vagy írj kommentet.
YOU ARE READING
Pokoli kiképzés /novella/
Science FictionA Cwarest intézményben gyilkosokat képeznek. Azonban egy fiatal lány Cassidy, miután a kiképzés közepette próbál ellenszegülni, szörnyű és fájdalmas büntetésben részesül. Megtörten és megkínozva képes lehet valaki ezt túlélni ebben a pokolban?