~Przedprolog~

100 13 11
                                    

Tak więc jak widzicie, nowa książka wpadła na rejon.
No to macie tutaj krótki wstęp, jakieś ważne lub mniej info do tej właśnie książki:

;Przed wydarzeniami z książki;

Panujący spokój w Multiverse nie trwał zbyt długo. Pojawiła się kolejna walka pomiędzy Star Sanses, a Bad Guys'ami. Walka trwała kilka dni i nie było widać końca. Jednak pomimo tego, że Star Sanses początkowo byli na wygranej pozycji, zaczęli słabnąć. Brało ich zmęczenie, lecz nie mogli odpuścić i za wszelką cenę nie mogli przegrać.
Walka dłużyła się i dłużyła, aż do pewnego momentu. W jednej chwili Error, który był jednym z członków Bad Guys zaczął solowy pojedynek z Inkiem. Ink chciał walczyć w grupie,  bo przez ogarniające go zmęczenie miałby jakiekolwiek szanse. Teraz jednak wiedział, że w każdej chwili może zostać pokonany przez swojego największego wroga.
Postanowił, że ucieknie i się schowa. Miejscem do którego się udał było Doodlesphere. I to był błąd.
Error'owi udało się prześlizgnąć do środka i wtedy zaczęła się walka o życie. Miejsce gdzie Ink myślał, że będzie bezpieczny, teraz może zniknąć.
Potyczka pomiędzy dwoma szkieletami trwała kilka godzin, aż w końcu Ink się poddał. Łzy spływały po jego policzkach, lecz nie mógł nic na to poradzić. Musiał pogodzić się z porażka.
Stało się jednak coś, czego nikt w tamtym momencie się nie spodziewał. Niewidzialna siła rozdarła całe Doodlesphere na pół, a pomiędzy Error'em a Ink'iem pojawił się wielki przycisk RESET.
Zdesperowany Ink, nacisnął go...
Wszystko stanęło w miejscu...
Aż w końcu nastał mrok...
W ten sposób całe Multiverse zostało zresetowane, a jedyne osoby, które pamiętały wszystko, to Ink i Error.

;Główna perspektywa;

Zazwyczaj będzie to z perspektywy Killer'a, lecz czasami mogą pojawić się jakieś inne.

;Shipy;

Ha, myśleliście że wam powiem? Pffff... Gdyby tak było, nie byłoby zabawy~
Ale za to możecie zgadywać jakie będą, ci którzy zgadną... Może dostaną nagrodę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

;Pokrewieństwo;

Nikt nie jest z nikim spokrewniony lelz

;Główne postacie;

Jak możecie się domyślać po okładce i tytule to główny wątek będzie wokół Inka i Killer'a ale tak jak dobrze wiecie, będzie tutaj więcej postaci ;]

+

Będzie to też książka w której wy będziecie mogli dokonywać wyborów, z tego też powodu, rozdziały zbyt często nie będą.

No i wydaje mi się, że to tyle jeśli chodzi o przedprolog.

Jeśli macie pytania, to pytajcie, z chęcią odpowiem :3

Iiii... To tyle

Miłej zabawy podczas czytania~

~Akina♡

Gest zapomnienia ~ KillInkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz