- Nem tehetem Jimin - rázza meg a fejét nevetve. Hogy lehet valaki ennyire pofátlan?
- Ez teljesen lehetetlen. - túrok bele hajamba - Mitt képzel magáról, hogy így át ver? - nézek fel rá mérgesen.
- Ne csinálj ilyen nagy ügyet ebből az egészből - legyint le - ez csak egy kisebb vicc volt.
- Maga teljesen hülye. - mondom ki egyszerűen.
- Hogyan lehet az egy kissebb fajta vicc amit maga művelt? Szerződést íratott velem álla! Egy másik férfit küldött maga helyett, hogy át verjenm Ennek semmi értem - rázom meg a fejem, már magam sem tudom hányadik alkalommal.
- Szerintem üljünk le és beszéljük ezt meg - nyúl karom után - ez az egész nem az aminek látszik.
- Én magával nem beszélek meg semmit, vittessen haza - rántom el karom.
- Azt mondtam ülj le Jimin - néz rám.
A hangját nem emelte fel mégis érezni lehet a belőle ki áradó, fura kisugárzását. Sóhajtok egyet és az egyik fotelre ülök. Jungkook fel oltja a lámpát és ezzel meg világítja az egész gyönyörű szobát. Szebb, mint a hold fényben.
- Figyelj rám - kér meg Jungkook most már valamivel lágyabb hangon.
- Taehyung az egyik barátom. Az elején azt sem tudtam mire készül. Az amit mondott igaz volt, ki nézet magának és komoly volt az ajánlata. Addig a pillanatig amíg én meg nem tudtam ezt az egészet - mondja nyugodt hangnemben - Ma el jött hozzám és el kezdett beszélni, hogy milyen gyönyörű férfit tálat maga mellé. Kérdezgetni kezdtem és le eset, hogy te vagy az mert fel említette a neved és azt, hogy Yoongi klubjában dolgozol.
- Yoongi a barátom - szűkítem össze szemem fenyegetően.
- Tudom, nekem is. - nevett fel meglepődve - Meg beszéltem Taehyungal a dolgokat és hát át adta nekem a terepet. Vagyis meg fenyegettem, hogyha nem mond le rólad ki nyírrom - ránt vállat.
- Várjunk de hiszen Taehyung a barátja nem? - nézek rá értetlenül.
- De. - bólogat - De tudja, hogy ami nekem kell, az az enyém. Fel akartalak keresni a vacsora után, mert még tetszetél. Meg akartam beszélni veled a dolgokat, de egyszerűen nem volt időm. Az édes apám meg halt és tudod, így rám maradt a cége - aham, cége - Yoongira rá bíztam, hogy tartson maga mellett, addig ameddig nem jelentkezem. De úgy látszik, nem tette meg amitt kértem. - néz bele szemembe. - Yoongi, Taehyungnak és nekem is az egyik közeli barátunk. De gondolhatam volna, hogy Taehyungban jobban meg bízik - nevett fel szórakozottan.
- Meg értem ezt az egészet, azt hiszem - préselem össze számát - de ezt nem így kellett volna meg oldani. Maga nagyon jól tudhatja, hogy én nem megyek bele dolgokba könnyen, és én életemben nem is mondtam, hogy magával csinálnék is valamit - leszek hirtelen magabiztosabb.
- Egy tegez le kérlek, mert kezd az idegeimre menni ez a szarság, és kérlek ne játszd meg magad - legyint, mint egy úri hölgy.
Milyen egy szarkasztikus ember.
- Az elsőt szívesen teljesítem Jungkook, de a második az elég vicces - nevetek fel.
- Utoljára kérlek meg vittes haza vagy nem állok jót magamért. Azért mert gyengébb vagyok, nem jelenti azt, hogy nem birnék veled.
- Nézzenek oda Park Jimin bekeményít - kezd el jobban nevetni, mint vártam.
- Nem viccelek haza akarok menni.
- Mi vagyok én? Vitesd haza magad édesem, vagy maradj itt és boldogítsuk egymást.
- Khm még csak az kéne - forgatom meg szemem. Fel állok és el kezdek a zsebemben kutatni a telefonom után, és ki keressem Yoongi telefonszámát.
Mikor rá nyomnék a nevére, a telefon el tűnik a kezemből. Botránkozva nézek fel az előttem lévő férfira és a telefont is el venném tőle, de azt kezében foglal helyet. Ami elég messze van tőlem.
- Add ide - nézek szemébe mérgesen és azt sem érdekel, hogy elég közel vagyok arcához.
Ha azt hiszed meg futamodok azt nagyon el cseszted Jungkook.
- Eléggé vicces ez az egész, - néz le rám és ha lehet még közelebb hajol arcomhoz - nem gondolja a fiatal ember, hogy magassabbra kellett volna nőnie?
Elhülve nézek rá. Hogy jöhet ő ezzel? Nem nőhet mindenki olyan nagy állatnak, mint amilyen ő.
- Te vagy túl magas - rántok vállat - kérem a telefonom - kezdek el ugrálni.
Kell az a kibaszott telefon.
Hirtelen meg állok meg érzek a derekam körül egy hatalmas kezet és azt is, hogy közelebb ránt magához.
- Megis, hogy gondolod ezt? Eresz el! - ütöm meg mellkasát.
- Kérek egy puszit és akkor talán - dönti oldalra a fejét.
Így arányosan néz ki.
- Te beteg vagy - rázom meg a fejem - engedj el és add vissza a telefonom.
- Kérem a puszim - kezd el csücsöríteni.
És ez a férfi vett át egy Maffia bandát, elléggé érdekes dolgok vannak a világba.
- Nem.
- Jimin egy kibaszott puszit kérek. Tudod mitt tehetnék veled? Be zárhatnálak egy kibaszott szobába és addig baszhatnálak, ameddig csak kedvem tartja és még egy wont se kapnál az egészért. - kezd el rám kiabálni.
Hm azt hittem sokáig bírja még idegeség nélkül.
- De én fel ajánlom, hogy egy csók cserébe vissza adom a telefonod és haza is mehetsz. - néz rám értetlenül.
- Egyiket opciót se szeretném. Egyszerűen add vissza és hadd mehessek - rántom meg fejem leszarom stílusban.
- Ha nem csókolsz meg majd én meg teszem - fog államra és össze nyomja pofimat.
Közel hajol hozzám és akármilyen jól is néz ki a kép ami előttem van nem hagyom magam neki. Ebből nem eszel Jungkook. Hirtelen egy ördögi ötlet jut eszembe és vigyorogni is kezdek.
Mikor el éri a számat szó szerint szájba köpöm, meglepődve néz rám. És két dolgot is észre veszek arcán.
A nyálammat le csurogni az álárol és, hogy most fel tudna robbani.
- Te mi a faszt képzelsz magadról - fog rá nyakamra.
- Engedj már el te fasz - kezdem el ütni mellkasát.
- Hogy a picsaba képzelted, hogy le köpsz engem, te kurva? - ordít rám, és még jobban szorítja a torkom.
Kezd fájni és levegőt is alig kapok így nem tudok válaszolni neki. Lehet nem kellett volna ezt tennem.
- Most meg tanítom neked, hogy ki a faszt kel tisztelni. Úgy meg baszlak, hogy életedbe nem fogod kívánni többet a szexet. - kezd el rángatni maga után.
Ki kerekedett szemmekkel kezdem rázni magam és ide oda húzom karom, de semmi értelem.
Nem kellett volna le köpnöm egy Maffia főnököt, akármennyire is volt kedves és barátságos.
________________________
Sziasztok ✋
Hm ez a rész hát izé...lehet Jiminek nem kellet volna leköpni Jungkook.
Ti mitt gondoltok?Kint van az új rész az új könyvemben is, nézetek bele 🥺💗
Köszönöm, hogy el olvastad.
Ha tetszett nyomj a csillagra és írd le a véleményedet!
👇💗
YOU ARE READING
Im Your Filter ʲⁱᵏᵒᵒᵏ 18+ Szünetel
RomanceJimin egy elég szenvedélyes férfi aki nem vetti meg az alkalmi kapcsolatokat, habár az ő munkájában ez természetes. Napról, napra más és más férfiakat vendégel meg egy klubb el dugott szobájába. Az összes férfinak meg mutatja mindig változó arcát. M...