- Igen? - állok fel a székről.
- Nyugodtan maradjon ülve kérem - hangzik el a válasz és meg sem várva azt, hogy felé forduljak magammal szemben tálalom az idegent. - Jeon Jungkook - nyújtsa felém egyik kezét.A férfi fiatal és jó kepű. Haja bogár fekete és őzike szemei is ugyan ebben a színben pompáznak, ajkai épp eléggé jó alakúak. Az alsó ajka nagyobb, mint a felső és a szája egyik alsó részén egy pc is meg található. Felső testét elnézve, sokat edzhet. Fekete szűk szabású ingjének köszönhetően látni engedi szépen ki dolgozott testét. A vállai szélesek, míg csípője keskeny. Kezzeire nézve meg pillantok pár tetoválást amik egész kéz fejét el takarják.
Hogyha a kezein ennyi tetkó van, mi lehet még a testén ezekből a mester művekből?
- Nem szeretnénk inkább le ülni? - ül ki arcára egy pimasznak is mondható mosoly. De az is lehet csak félre láttam mert csak pár másodperc volt az egész.
- De igen - nevettem el magam szégyellőssen. Helyet foglalunk a székeken és a férfi rám néz és végig is mér szemmeivel.Hogy zavarba hoz e? Igen természetesen igen. Életemben nem találkoztam még ilyen kisugárzású emberrel a klubban. Alig szoltunk egymáshoz pár szót, de rá sem merek nézni. Velem ez nem gyakran történik meg.
- Magát küldte Yoongi? - kérdezett rá ingjétt meg igazítva. Mikor ezt meg tette az anyag meg feszült testén, és a gombok majd' szét reppetek.
- Igen engem - bólintok komolyságot erőltettve arcomra.
- Először is meg kérlek, hogy ne magázódjunk, fiatalok vagyunk ehhez - látok meg az ő arcán is egy somolyt - és együnk először és beszélgessünk, aztán jöhet a munka. - mondja most már komolyabb hangnemben.Én ezzel a férfival beszélgetni? Azt mégis, hogyan?
Percek múlva ide is hívott egy pincért és rendeltünk. Mind ketten tésztát kertünk. Ő valami húsos felét, én pedig egy nem annyira hizlaló valamit. Azt se tudom mi a neve ennek a valaminek. Ő választotta a bort mondván úgyis haza visznek minket. Magamban meg jegyeztem, hogy szerint neki baja sem lenne abból, hogyan részegen vezetne haza. Túl nagy embernek néz ki, és ez valamilyen szinten aggasztó számomra.
- Mióta ismered Yoongit? - iszik bele borába miután el fogyasztottunk mindent.
- Nehéz kérdést tettél fel az biztos - mosolyodom el a piros folyadékot nézve - gyerek korunk óta ismerjük egymást. Egy időre meg szakadt a kapcsolat közöttük mert ő el költözött a városunkból. Pár éve úgy döntöttem egyedül fel építem az én saját életem és ha hiszed ha nem, valahogy rá találtunk egymásra és segített nekem, abban hogy ott tartsak ahol. - nem tudom miért eret meg így a nyelvem.Lehet annak az egy pohár pornak köszönhetően? Sosem bírtam annyira az alkoholt, de szívesen ittam magam totál részegre.
- Hm - hümmög izlelgetve a ittókat.
Most komolyan nem is figyelt rám?
- Szép történet mondhatom És? Mitt dolgozik egy olyan szép fiú, mint te? Talán Yoongi jobb keze vagy? Sose említett téged, meg is lepődtem, hogy valami Jimint küld maga helyett.
- Nem egyáltalán nem vagyok a jobb keze - rázzom meg fejem.Nem akarom el mondani neki, hogy mitt dolgozom.Most szégyellem először azt amivel foglalkozom. Hogyha Yoongi tudta ezt az egészet és azt is, hogy kurvára fel kavar bennem valamit én ki nyírrom.
- Azért küldött engem mert a legjobb barátja vagyok és az is lehet, hogy igen ő annak tekint engem. A jobb kezénnek, vagyis akarja, hogy az legyek.
- És akkor? Mi az akadálya?
- Nem értek ezekhez a dolgokhoz. Túl más ez a dolog. Yoongi nem egy évig tanulhatta ezt a szakmát, és te sem a tiédet, akármi is legyen az. Félek, hogy nem lennél elég jó benne. - fordítom a tekintetem lefelé.
- Ebben igazad van - bólogat és egy hajszálat is ki túr szeme elől. - De ne feledd a legnagyobbak is a semmiből kezdték. Fiatal vagy még, van időd bele tanulni az egésznek a titkába. - nevetti el magát.
- Térjünk inkább arra amiért itt vagyunk - nevetem el én is magam.Meglepően el lehet vele beszélgetni.
- El is felejtettem. Jó veled beszélgetni Jimin.
Meg sem várja válaszom int a pincérek felé ahonnan egy férfi félénk is tart és egy akta táska van a kezében.
- Uram - hajol meg előtte.
- Köszönöm el mehet - int Jungkook.Meglepő módon ahogy figyelem az alkalmazottakat sokan tisztelet teljesen méregetik őt.
- Miért viselkednek itt így veled? - kérdezek rá szégyen érzet nélkül. Jungkook felém intéz egy kedves pillantást és el is nevetti magát.
Mi ezen olyan vicces?
- Jimin ez a étterem az enyém - mondja közömbösen.
Mitt is várhattam volna? Több tucat ilyen helye lehet.
- Most már világos - nevetem én is el magam.
- Na akkor térjünk most már komolyan arra amiért ide jöttünk. - veszi elő a papírokat.Amiket alá kéne írnom. Vagyis remélem, hogy azokat.
- Semmi komolyan ne aggódj - csúszsztassa élem őket - csak alá kéne írnod itt és itt - mutat a papír aljára és a másikra is. - Hogyha ez meg van akkor a pénzt a te szamládra fogom utalni, amit Yoongi már el küldöd nekem.
Bólintok egyet és át sem olvasva az egészet teszek úgy ahogy mondta. Bízom Yoongiban, nem küldene egy olyan helyre ahol nem vagyok biztonságban. Lehet, hogy a látszat csal és az előttem ülő férfi nem olyan amilyenek mutassa magát, de a beszédéből nem erre jutok. Túl jól bele van tanulva az ilyen dolgokba. Ez a kis idő alatt kíváncsi lettem, hogy ki is ő valójában. Mivel foglalkozik? Ki ő? Majd Yoongit ki fagattom ha találkozunk.
Mikor végzek a papírokkal vissza tollom elé és rá is mosolygok.
- Mondták már neked, hogy szép mosolyod van Jimin? - teszi vissza a papírokat a helyére.
Mi ez a kérdés?
- Mert ha nem most mondom én. Gyönyörű mosolyod van, mosolyogj többet - kacsint rám egy csibész mosoly kíséretében. El pirulva nézek el az arcáról és magamban száz meg száz imát el mormolok, hogy ne legyek olyan piros, mint egy kibaszott paradicsom.
- Köszönöm - nyögöm ki.
- Nincs mit - döfi meg nyelvével pc-jét.
- Hogyha mindennel meg vagyunk akkor utadra is engedlek.Rá bólintva állok fel az asztaltól és veszem a recepcióhoz az irányt. Meglepő módon ő is utánam tart és az ajtónál még előre is enged. Meg állva az autónnál rám mosolyog és ki is nyissa azt nekem.
- Nagyon örülök, hogy meg ismertelek. Nem ígérem, hogy nem fogjuk még egymást látni, sokat fogok még Yoongival üzletelni. - kacsint rám még egyszer és meg sem várva, hogy el köszönjek be csukva az ajtót.
Én csak örülni fogok annak ha találkozunk.
____________________
Sziasztok
Hogy vagytok?
Mitt gondoltok eddig a könyvről?
Jó lett? Nem vagyok benne biztos. :(Köszönöm hogy elolvastad 💜
VOUS LISEZ
Im Your Filter ʲⁱᵏᵒᵒᵏ 18+ Szünetel
Roman d'amourJimin egy elég szenvedélyes férfi aki nem vetti meg az alkalmi kapcsolatokat, habár az ő munkájában ez természetes. Napról, napra más és más férfiakat vendégel meg egy klubb el dugott szobájába. Az összes férfinak meg mutatja mindig változó arcát. M...