Akármennyire is próbálkoztam ki szabadulnia kezei szorításából egyszerűen nem sikerült. A fogaimat össze szorítva próbáltam meg ki húzni karom, de semmi értelem.
- Jungkook engedj el basza meg! - kiáltok fel most már félelemtől.
Mindha meg sem hallotta volna tovább húz, mire észhez térek, már a utolsó emeleten találom magam, ennek a gyönyörű háznak. Jungkook ki nyit egy ajtót és be rántva azon, néz velem farkas szemet. Megrémülve nézek fel rá, de az arca tömény undort ábrázol.
Körbe nézek a helyiségben. Az ajtóval szemben egy hatalmas fekete ágy foglal helyet, a két oldalán pedig egy ugyan ilyen színben pompázó éjjeli kis asztal. Hatalmas nagy ablak foglal helyet az ágy bal oldalán és ha jobban meg figyeled akkor, annak a végén egy terasz. Fekete bútorok veszik körbe a szobát. A sötét színeket fehér Orchideákkal ellensúlyozzták.
Hogyha nem ilyen helyzetben lennék most biztosan meg néznem a dolgokat közelebbről is.
A férfi karjai hirtelen fel kapnak és a fekete ágyhoz cipel, nagy szemekkel nézem az egész jelenetet. Agresszívan dob le az ágyra, annyira össze húzom magam amennyire csak lehet. Egyszerűen túl szürreális ez az egész.
- Megtanítalak a jó viselkedésmódra Park Jimin - kezdi el ki gombolni az fekete ingjét.
- Hogyha egy újjal is hozzám mersz érni! - kiáltok fel hirtelen.
- Mi lesz hm? - mászik fel az ágyra négykézláb és erősen államra fog - Talán egy olyan senki, mint te tud ellenem tenni bármit is?
- Én egyáltalán nem - szűrom ki fogaim közül - majd oda fent el számoltatnak Jeon Jungkook.
Jungkook szemei össze szűkülnek és fogait is ki vilantva kezd el nevetni.
- Te most szórakozol velem? Amit veled fogok csinálni, kevés ahhoz amiket eddig megtettem édesem.
- Ne hívj így - kezdek mozogni.
- Azt csinálok veled amit csak akarok - kezdi el ki gombolni az én ingemet is.
Ajka meg találják nyakam és máris rá tapad. Se szó se beszéd kezdi el amit el tervezett. Egyik keze még mindig államat fogja, de a másik már útnak indult hasam tájékára.
- Mi lenne ha nem ellenkeznél? - duruzsol nyakamba.
- Azt lesheted - taszítom el magamtól.
- Utoljára mondom el - kapja el mind a két kezem, és fejem felé szorítja azt - vagy bele egyezel és úgy csináljuk ezt végéig, vagy nem egyezel bele és úgy fogom meg csinálni - hajol közel hozzám, gyilkos tekintettel.
Össze szedve minden nyálat a számba köpöm képen újra. Nem érdekel mitt fog tenni velem, nem hódolok be azután amiket a fejemhez vágott.
Jungkook egyik kezét el veszi csuklómról és ökölbe szorítva tárja felém. Össze hunyorogva fordítom el a fejem, a keze elől.
Egy hatalmasat üt az matracba amire meg is rezzenek.
- Makacs egy ribanc vagy az egyszer biztos. - kezd el mozgolódni feletem. Rá nézek és azt veszem észre, hogy kezében már az én ingem foglal helyet. Pillanatok alatt hasra vág és akármennyire is próbálkozom nem sikerül alóla ki jutnom, vastag combjaival prést képezve maga alá szorít.
Kezeim össze téve köti őket össze az ingel és az ágy végéhez köti azt.
- Hogyha ezt meg teszed - kezdek el ezután mert reszketek hangon beszélni - tud, hogy soha a büdös életében nem fogok meg bocsátani és soha többé nem fogjuk egymást látni. Azt is el intézem, hogy Yoongi klubjához se te, se más aki téged ismer a lábát se tehesse.
- Tudod Jimin - csókol rá nyakamra - ezek csak szavak édesem - simít végig hátamon - igazán meg érdemled ezt az egészet, te nem egy kis embert köptél szembe.
A nadrág ami rajtam van erőszakosan szedi le rólam az alsó nadrágommal együtt. Meg érzem, hogy el távolodik tőlem, de csak pár percre. Gondolom le vetkőzött.
- Pucsíts be nekem - emel fel és arra kényszerít, hogy ki nyomjam neki fenekem. Térdre állít és derekam egy picit lejjebb nyomja - terpeszt kérünk.
Nem teszem amit kér, de ezzel egy percet sem nyerek, meg teszi helyettem.
- Szereted ha szárazzan dugnak meg? - érdeklődik mindha csak egy kibaszott tea party-n lennénk. Nem válaszolok neki és amennyire rá szorít derekamra ez idegesíti is kicsit - a hallgatást, bele egyezésnek veszem.
Meg érzem farkát rózsámmnál és azt is ahogy betolja magát. Elléggé kellemetlen az egész, de volt már ilyenben részem és nem érint meg annyira nagyon. De mikor már Jungkook fél farka bennem van tágra nyílnak a szemeim. Vissza kell folytatom a nyögésem.
Elég nagy dologgal van meg áldva az már biztos.
A férfi megelégelte a lassú kezdést és hirtelen csapódik belém.
Mély férfias hangja át szeli az egész szobát és össze keveredik az én vékony sikitozzásommal.
Az élet egy játék és akármennyire is próbálkozunk, biztos mindkett is ki fog próbálni. Az már más kérdés, hogy milyen helyezésben fogjuk játszani az egészet. Én egy játékszer lettem, aki el bírja a terheket és a fájdalmat minden mennyiségben. Hiszek bennem, hogy egyszer ki húz engem valaki ebből az egészből és nem én leszek a játékszer mások számára. De ameddig nem jön az a valaki, az ilyen fajta játékosok, mint Jeon Jungkook át fognak taposni rajtam.
________________________
Sziasztok, meglepi!
Úgy éreztem írnom kell egy kicsit így hát meg írtam ezt a részt és kicsit ki kapcsoltam az agyam.
Hogy vagytok?
Én kezdek szarul lenni és egyáltalán nem tudom az okát. Egyszerűen most csak el tűnnék a picsába egy picit sétálni...de lehet, hogy így éjszaka negyed háromkor, nem a legjobb ötlet.
Remélem tetszet a rész és nem okoztam senkinek csalódást! A véleményét mindenki le írhassa!
Köszönöm, hogy elolvastad!
Legyetek jól és tuddjátok, hogy akármi történjék is, lesz attól a helyzetől jobb is!
Kérlek szépen nyomj a csillagra bub🥺
👇
ESTÁS LEYENDO
Im Your Filter ʲⁱᵏᵒᵒᵏ 18+ Szünetel
RomanceJimin egy elég szenvedélyes férfi aki nem vetti meg az alkalmi kapcsolatokat, habár az ő munkájában ez természetes. Napról, napra más és más férfiakat vendégel meg egy klubb el dugott szobájába. Az összes férfinak meg mutatja mindig változó arcát. M...