Bejelentés

745 38 24
                                    

Nehéz lesz ezt most le írni, de úgy érzem muszáj.

Azaz igazság, hogy mostanában már nem megy annyira az írás, mint az első jikook könyvnél amit írtam. Nincs ihlet, és ezt ti is tudjátok, hiszen annyiszor ki írtam ide. Nagyon sok embernek tetszett ez a könyv és higgyétek el nekem is, de ami nem megy azt nem szabad erőltetni. Nem mert, abból nem fog ki sülnni semmi jó. Nem szeretnék rossz munkát ki adni a kezeim közül, és úgy érzem hogyha ezt a könyvet tovább folytatom, akkor az nem lesz jó. Nincs időm írni, és ha lenne is egyszerűen nem megy, nem jönnek a szavak a kezeim álla. Tudom, hogy ezzel most nagyon sokk embernek csalódást fogok okozni. Abba akartam hagyni ezt a könyvet, normálisan be fejezni, de nem megy. Akármennyire szeretnék le ülni írna, ha van is időm, sok más dolog kavarog a fejemben. Én is tini vagyok, mint itt sokan, nekem is meg vannak a saját problémáim, és tele van a fejem minden szarral mostanában. Nem fogom le venni a sztorit, mert úgy érzem azzal meg bántanálak titeket. De még ebben sem vagyok biztos, át kell gondolnom mi fog vele történni, lehet le fogom szedni.

Most pedig a negatív kommentelőkhöz szeretnék szólni pár szót. Igen tudom, hogy a helyesírás nagyon nem jó nálam. Néha el baszom az egészet. De kérlek szépen, ha valami nem tetszik, írd le nekem műveltebben. Én is ember vagyok. Ti ott a telefon mögött gondoljatok arra, hogy itt aki a történeteket írja, ugyan olyan érző ember, mint ti. Hogyha én vagyok olyan jó fej, hogy mégha kurvára nincs is ihlet le ülök írni, hogy az olvasóm, örüljön neki. Akkor ne rontsák már el az én kedvem sem. És még egyszer tudom, hogy nem vagyok a topon helyesírás téren. De nem. Nem lesz szemrákod attól mert nem írok le helyesen pár mondatot. És tudod mit? Nem is kívánom, hogy ilyesfajta betegséged legyen. Mert nagyon nehéz fel dolgozni neked is és a családodnak is. Ne írj le olyat amiről magad sem tudod mi az. Bocsánat, hogy ennyire ki keltem magamból, de én már tudom mi az a betegség. Komolyan emberek! Ilyen dolog miatt ne beszéljünk hülyeségeket. És tudom.  Tudom, hogy el kell viselni a negatív dolgokat is, és én eddig mindenkivel kedves voltam, még azokkal is akik velem nem. De ezt muszáj, volt már le írnom ide.

Attól még mindig köszönöm, hogy fel világosított pár ember, hogy nem megy a helyesírás, ígérem javitok jövőben rajta. ❤️

Köszönöm, hogy olvastátok ezt a könyvet és huh elég sokan össze gyűltünk. Nem tudom mikor térek vissza, de ígérem vissza jövök. Lehet egy új könyvel még magam sem tudom. Addig is vigyázzatok magatokra és kérlek szépen ne haragudjon rám senki, komolyan nem akarok valami össze kavart valamit ki adni a kezem közül. Nagyon sok pozitív kommentet kaptam tőletek, amit nagyon, de nagyon köszönök. Köszönöm, hogy mellettem álltok és, hogy itt vagytok nekem! Ha beszélgetni szeretnél, nyugodtan írj rám!

Vigyázok magatokra! És ne feledd ügyes, gyönyörű és bátor vagy! ❤️❤️

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Dec 03, 2022 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

 Im Your Filter ʲⁱᵏᵒᵒᵏ 18+ Szünetel Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon