Be következett amitt Yoongi mondot. Jeon Jungkooknak az apja el hunyt és ő vette át a család fej szerepét. Nem kereset azóta, de nem is bánom. Nincs szükségem egy akaratos férfira az életemben, ismerem magam akármilyen akaratos vagyok nem tudnék neki ellen állni. Yoongitól tudtam meg róla a hetekben a dolgokat, vagyis inkább azokat a dolgokat amik körülötte mozogtak.Egyszerűen nem ismerem...ő egy idegen akivel nevetségesen ismerkedtem meg drága barátomnak hála.
Éppen az egyik vendégem távozott tőlem, mikor Yoongi szólt nekem, hogy új vendégem van, de először menjek fel az irodába, mert ő más mind a többiek. Kíváncsian haladtam legjobb barátom irodájához, kopogás után meg hallottam a hangját, amivel azt kiáltsa ki, hogy szabad. Ki nyitva az ajtót be lépek és Yoongit találom az asztala mögött a meg szokott szivarral a szájába. Az asztalnál vele szemben egy nagyobb darab pasi ül, fekete zakó simul kidolgozott hátára és festett szürke haja jól illik fehér bőrehez amit nyakából látok meg.
- Ahh itt vagy - néz felém rafinált mosollyal barátom - gyere ide Jimin - int maga felé. Teszem amit mond és felé veszem az irányt. Nem tudom mi ez itt, de egyre kíváncsibb vagyok.
A férfira vezetem tekintettem és meglepődve veszem észre, hogy arca is gyönyörűen férfias. Kék szemei illenek ehhez a fehérséghez. Olyan ez a férfi, mintha nem e világi lenne. Gyönyörű.
- Be mutatom az úriember ha engeded Jimin - bólintok, hogy tegyen csak így és várom barátom beszámolását - Ő itt Kim Taehyung, azzal a kéréssel kereset meg, hogy segítsek neki. Azt mondja sokszor volt már a bárunkban és meg akadt rajtad a tekintette. Szeretné ha neki dolgozoznál egy ideig. Ugye tudod miről beszélek? - néz fel rám kíváncsian - De ha persze nem akarod és itt most le akarod zárni az egészet, akkor csak szólj és elküldöm ezt a jó kepű fiút - neveti el magát Yoongi és ez a Taehyung is megenged egy kis nevetést.
- Nem szeretnék el hamarkodottan dönteni. Át szeretném beszélni négyszemközt az úrral a dolgokat. - nézek le Yoongira komoly ábrázattal.
- Hm - bólogat - meg értem. Akkor én most ki is megyek és hagylak titeket beszélni. - Yoongi fel áll az asztaltól és meg veregetti a vállam.
Nálunk ez azt jelenti akármikor szóljak ha baj van. Tudom, hogyha most ki megy, akkor figyelni fog engem egy kamerán keresztül. Meg várom míg barátom el hagyja a szobát és kettesben maradok Taehyunggal. Szembe ülök vele és várom, hogy el kezdje a beszélgetést.
- Nos, mint Yoongi el mondta szeretnélek fel bérelni magán dolgokra. Elég sokszor jártam már itt és nem hagytam szem elől, hogy mennyire csinos is vagy. Tudom, hogy elég hirtelen történik ez az egész, de hidd el, hogy jól meg fizetlek a munkáért - nyalja meg száját elég vagány arckifejezésel.
- El gondolkodtattó ez az egész kedves Taehyungshi - túrok bele szőke hajamba - én egyszer sem láttalak a klubban. Ez, hogy lehetséges? - nézek mélyen sötét szemébe.
- Csendes fickó vagyok Jiminshi és szeretek bele olvadni a tömegbe.
- Értem - bólogatok - mi arra a garancia, hogy nem egy beteg ember vagy aki meg akar ölni? - kezdem el simogatni egyik kezét ami az asztalon van.
- Nem tennék ilyet - rázza meg a fejét gyerekesen - Yoonginak már meg mutattam mindent. Tudja ki vagyok és miért jöttem pont hozzád. Szerinted akkor itt hagyott volna velem kettesben?
- Yoongi hyung kiszámíthatatlan - nevetem el magam kacéran.
- Térjünk a lényegre szép fiú. Mond el szépen a részleteket - én vagyok a főnök ilyen téren, nem megyek bele semmi olyan dologba ami nem biztos.
-A szerződésed két hónapra szól - vesz elő egy papírt és élem is csúsztassa azt - a lényeg az, hogy két hónapig mellettem maradj és ki is fizetlek.
- Várjunk csak mi az, hogy melletted maradjak? - szakítom félbe mondani valójában.
- Hozzám kell el járnod. Én nem szeretem a feltünést ránt vállat - minden egyes nap mikor megóhajtom el kell jönnöd hozzám, amit persze majd a sofőröm intéz.
- Hm a fizetés?
- Elég lesz hidd el - mosolyodik el bájosan.
- Mikor kell kezdenem? - nézek fel a papírból.
- Ma este.
- Mi az, hogy ma este?
- Ne légy morcos! Ma este nálam, el küldök érted valakit. Most pedig írd alá szépen - komolyodik meg hangja egy pillanat alatt.
- Egy feltételel megyek el ma este és egy feltételel írom alá ezeket a szarokat. A ma este csak próba lesz, ha valamit el baszol, akkor buktad az egészet és el is felejtheted, hogy én valaha is többször le fekszem veled.
- Ez egy jó ajánlat Park Jimin - bólogat - legyen így - nyújtsa felém kezét.
Hogyha veszélyes lenne ez a férfi itt előttem, akkor Yoongi nem engedné ezt az egészet és azt is mondta, hogy Yoongi tud róla mindent. Nincs veszteni valóm ha az este jól sikerül, ezekbe a hónapokban pénzt keresek.
Ha ma minden jól sikerül, még több tapasztalatot szerzek, pályafutásom során még nem mentem bele ilyen dologba. Ha meg tetszik, akkor nem ez lesz az utolsó alkalom.
___________________________________________
Sziasztok ✋
Ouuu elég régen volt itt rész, amiért bocsánatot kérek :(
Be fejeztem a Segíts rajtam baby könyvem, így hát úgy érzem itt az ideje ezt a könyvet is újra el kezdeni.A jövő hét során jön az új sztorim, ami remélem tetszeni fog mindenkinek ;)
Ezt a sztorit minden hét péntekén fogom újra frissíteni.
Mitt gondoltok nem fura, hogy Taehyung ilyen hirtelen ajánlatot tesz? És lehet azt is hazudta Jiminnek, hogy ő figyelte őt? Bűzlik ez egy kicsit Tae! Nem igaz?
Remélem tetszet a rész, és nem okoztam senkinek csalódást 🥺❤️
Véleményt szivesen fogadok!
Ma is gyönyörű vagy 💗
Nyomj a csillagra bub 👇
ESTÁS LEYENDO
Im Your Filter ʲⁱᵏᵒᵒᵏ 18+ Szünetel
RomanceJimin egy elég szenvedélyes férfi aki nem vetti meg az alkalmi kapcsolatokat, habár az ő munkájában ez természetes. Napról, napra más és más férfiakat vendégel meg egy klubb el dugott szobájába. Az összes férfinak meg mutatja mindig változó arcát. M...