Nem tudom, hogy mióta vissza jöttünk hányszor csókoltam őt és hányszor érintettem meg minden porcikáját. Park Jiminnel nem lehet be telni.
Jimin annyira törékeny a karjaimban, de az is lehet, hogy csak el játsza az egészet. Végig nézek formás testén és, úgy érzem el tudnék élvezi, már a látványától is. Végig simítok kisebb mell izmán, amibe bele remeg az egész teste. Egy nagy mosollyal arcomon húzom őt fel magamhoz nyakánál fogva, ő pedig vissza vigyorodva nyalja meg a szám mikor közelebb ér hozzám. Fel tüzel a tekintette és ő ezzel tisztában is van.
Meg engedem, hogy el játsza még párszor ezt a műveletet, pár pillanat múlva megelégszem ezzel a játékkal, és meg csókolom őt.Szenvedélyesen viszonozza a tettemet, én pedig nem vagyok, olyan szemét, hogy nem vettem be a nyelvem. Végig nyalom az alsó ajkát és, bele mosolygok a csókba. Jimin egy nyögés, után teret enged a vágynak és megengedi, hogy ízllelő szervem be jusson a szájába.
- Ne csináld ezt kerlekh - váll el tőlem nagy szemmekkel.
- Mégis mitt édesem - simítok végig combján.
- Ne húzd az agyam, szeretnélek megint érezni - húzza végig újat a férfiasságomon.
- Ha ezt akarod Jimin-ah - fogom meg kezet és saját kezemmel együtt rá markolok a farkamra - dolgoz meg érte.
- Ah vagyis így játszunk Jungkookie - nevet fel csillingelő hangján.
Pár pillanat múlva észre sem veszem, helyet cserélünk. Így Jimin a kerek seggével most, pontosan a péniszemen ül. Vissza tartom a nyögésem és csak nézek rá. Végig tapogatja az egész testem és a csípőjét is el kezdi mozgatni. Meg csókol és ez az érzés most más, most máshogy csókol. Mindha vadabb lenne és merészebb. Egyre jobban azt érzem, hogy megnyílik nekem, ilyenkor. Meg mutatja minden oldalát.
Nem bírom tovább ezért bele markolok a fenekébe és én kezdem el mozgatni a saját tempóm szerint. A nyelvünk össze ér és mindha áram ütés érne, végig cikazik a testemen az a bizonyos érzés, de még bírnom kel egy kicsit. A hajánál fogva rántom el magamtól és nyakát veszem kezelésbe. Jiminnek az ajkán nyál csíkokat vélek fel fedezni. Míg nyakát csókolom, az egyik kezem rá fog tagjára és verni kezdem neki. A többszörös élvezetet át élő teste, meg remeg és olyan hangok jönnek ki belőle, amin még én is meg lepődök. Úgy tud nyögni, mint egy angyal. Magam alá kényszeríteni, az arca ki van pirulva és a rózsaszín ajkai, most már-már pirosnak mondhatók.
Azt sem tudja hol van.
A látvány hatására, rá fogok a farkamra és verni kezdem magamnak.
- Ahh Jiminshi.
Egyre mocskosabbul játszunk, de nem számít csak azt, hogy sokszor lássam még őt így.
Meglepődve néz fel rám, de pár pillanat múlva, meg látok, valami más fényt is a szemében.
Amit vágynak neveznek.
Három ujját teszi a szájába és, úgy kezdi szopni, mintha én lennék az. Rá fog péniszére és verni kezdi, közben pedig engem néz. A kezemet nézi, ahogy mozog a farkamon.
- Had-h abba - nézek rá dühösen.
- Miért? - dugja fel első két ujját magába - ahh Jungkook!
- Bazmeg - túrok bele hajamba.
Ahogy az újak mozognak Jiminben, úgy veri magának. Én pedig ugyan ebben a tempóban csinálom magamnak. Jimin teste meg meg remeg, de nem adja meg magát ilyen könnyen.
Egyre feszültebb a levegő köztünk, nem kell sokk, hogy el menjek. És, ahogyan nézem Jimin testét és arcát neki sem kell sok. Vér lazító amit csinálunk, alsó ajkamba mélyesztem a fogaim és egyre gyorsabban kapkodva a levegőt, nézem Jimin kívánatos fehér testét.
Jimin teste már ellentétesen mozog a kezével. És mikor a teste meg emelkedik és az én nevemet nyögve élvez rá a hasára, nem bírom tovább.
- Úristen - h - fújja ki a lévőt. Rá dőlök forró a mellkasára, és le csukom a szemem.
- Ezért holnap el megyünk sétálni a városba - motyogom bele a bőrébe.
Jimin fel nevet és ezzel engem is erre késztet.
Kevés ember érte volna el, ilyen mocskos percek után, hogy nevessek. Ő ebben is más, volt. Tudom, hogy a nagy része játék volt az ő részéről és az enyémről is. De ő akkor is különleges, volt még az én kemény szívemnek is.
______________
Sziasztok bébik 💞
Uh mitt írjak ez után a rész után? Zavarban vagyok, és úgy vagyok vele, hogy ezt biztos nem én írtam 🤭
Lehet, hogy nem lett olyan jó, mert amúgy én is furának érzem ezt a részt.
Baszki nem tudok mitt írni.Szerintetek mi lesz velük?! 😭
Én tegnap Halloween alkalmából úgy be basztam, mint a segg! Bőgve aludtam el és magam sem, tudom miért 😂❤️
Remélem azért ti jól vagyok!
Ma olyan szép volt a temető, Úristen 😭Köszönöm, hogy el olvastad és szántál rám és a munkámra időt! Nagyon sokat jelent!
Ha tetszett nyomj a csillagra és hagyj itt nekem valami kommentet, véleményt!
STAI LEGGENDO
Im Your Filter ʲⁱᵏᵒᵒᵏ 18+ Szünetel
Storie d'amoreJimin egy elég szenvedélyes férfi aki nem vetti meg az alkalmi kapcsolatokat, habár az ő munkájában ez természetes. Napról, napra más és más férfiakat vendégel meg egy klubb el dugott szobájába. Az összes férfinak meg mutatja mindig változó arcát. M...