"Tek başına başının çaresine bakabilecek misin?"
"Tabi ki de anne merak etme iyi olacağım."
Sonunda çok uzun zamandır hayalini kurduğum eve çıkıyordum.Ailemin yanından ayrılıp Busan'da güzel bir eve taşınacaktım.Annem kadar stresli değildim ama gerginlik biraz vardı üzerimde.Ulsan şehri açıkcası bana hiç iyi gelmiyordu,akrabalarımın dırdırından, yanlış kurulmuş arkadaşlıklardan, yönelimimin yargılanmasından ve insanlarından nefret ediyordum.Üniversteyi orta derecede bitirmiştim şimdi ise Busan'da çalışmaya başlıyacaktım.
"Anne uçağı kaçıracağım."
"Tamam son şu yumurtayıda at ağzına aç aç gitme miğden bulanır."
"Çocuğu rahat bıraksana kyung koskocaman adam oldu.Baksana yeni evine taşınıyor."
Bana tek güvenen babamdı sanırım gidene kadar annemi yatıştırıyordu hep.Ailemle vedalaştıktan sonra uçağıma binmiştim.Kulaklığımı takıp soft bir müzik açarak heycanla biran önce yeni evime, hayatıma gitmeyi beklemiştim.
Valizimin gelmesini birsüre bekledikten sonra taksiyle evimin yolunu tutmuştum.Camdan büyük hayranlıkla evime bakıyordum içim içime sığmayacak kadar heycanlıydım.Birsüre inceledikten sonra taksiciye ücreti uzatıp valizlerimi bagajdan almıştım.Giden arabanın egzozu öksürmemi sağlamıştı.Elimde birden fazla valizle binanın önünde dikilmiş hayallerime dalmıştım.Tıpkı filmlerdeki gibi ama bu gerçekti benim filmimdi.
İçeriye geçmemle birlikte sipariş ettiğim tüm eşyalar karşıladı beni.Valizlerimi bir kenara bırakıp saçlarımı geriye attıktan sonra eşyaları yerleştirmeye başlamıştım.İşim nerdeyse bitmişti ufak tefek eşyalar kalmıştı tek.Saate bakmak için telefonumu aldığımda saatin 01:49 olduğunu gördüm.Sanırım artık yatmalıydım çok yorulmuştum.
Yeni yatağıma kendimi atarak camdan dışarıyı izlemeye başladım manzarası harikaydı.Çok fazla sürmeden uykunun kollarına bırakmıştım kendimi.
*
[Daha iyi canlandırmanız için örnek koydum]
Bu hikayede mantık aramamanızı istiyorum zaten bilim kurgu bir kitap.Çok güzel olaylar,yaşantılar olucak.Hep böyle ciddi gitmeyecek fazla.Orantılı ilerleyeceğim.
Destek için oy ve yorum yapabilirsiniz.İyi okumalar 💗🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Person || MİNSUNG
Science FictionHayatında yeni bir sayfa açan Jisung yalnız kalmamak için bir kedi sahiplenmek ister ancak kedide gizemli birşeyler fark eder ve hayatının şokunu yaşar.