8.Bölüm

3.8K 511 887
                                    


"Petshopçu seni eğitmek için ödül mamasını kullanmam gerektiğini söyledi ama sen istediğin kadar yiyebilirsin Lino."

Lino ağız çevresini yalayarak Jisung'un yanına gitmişti.Ağzını sürterek Jisung'un üstüne silmişti.Jisung ise sürtdüğünü falan düşünmüştü.

Jisung Lino'nun beyaz yumuşak tüylerini severken eğilip başını öpmüştü.

"Seni çok seviyorum Lino."

Jisung'un gülümseyerek söylemesiylede Lino'nun içini ısıtmıştı.Sanırım Jisung'un gülünce kısılan gözlerine zaafı vardı.Çünkü gördüğü manzara onu çok mutlu ediyordu ve hayatı boyunca bu manzarayı görmek istiyordu kedi olan.

"Sen olmasaydın birçok şeyi atlatamazdım bu kadar kolay,iyi ki seni almışım."

Jisung hala Lino'yu sevmeye devam ederken Lino yüzünü yalamaya başlamıştı.

Duş alamam gerekiyordu banyoya doğru ilerlerken Lino'da mamasını yemeye devam ediyordu.kapısı açık olan banyoda suyu ayarlayıp üstümü çıkarmaya başlamıştım.Tişörtümü çıkardıktan sonra Lino kapıda gözükmüştü.Yutkunan Lino'ya karşı şaşırmıştım.

"Yutkunan bir kediye şahit olmak garip hissettirdi."

"Mi...yav.."

"Hasta mı oldun sen?"

Lino'nun sesinin garip gelmesiyle ilerleyip eğilmiştim.Elimi başına koyacakken geri adım atıp parıldayan gözleriyle bana bakmaya devam ediyordu.Onun bu hareketleri oldukça tatlıydı.

"Beğendin mi beni?"

Gülerek sorduğumda Lino'nun kafasını onaylar şekilde salladığını gördüğümde gülümsemem yavaşça sönmeye başlamıştı.

"Sen beni anlıyor musun?"

Lino yine kafasını aşağı yukarı salladığında ani şokla ağzımı açıp elimle kapatmaya çalışmıştım.

"Omo!"

Lino'ya şaşkın gözlerle bakarken o hala beni süzüyordu.

"Tamam eğer beni anlıyorsan kuyruğunu salla"

Lino kuyruğunu salladığında gözlerimi büyütmüşüm.

"Hayır hayır,bu basitti iki kere etrafında dön sonra sağ patini kaldır."

Heyecanla Lino'yu beklerken Lino göz devirip uzaklaşmıştı ortadan.

"Beni anlayan bir kedim var!"

Bunu kesinlikle bizimkilere yarın anlatmam gerekiyordu.Daha fazla beklemeden banyo yapıp havluyu belime sarmıştım.Akşam birşeyler atıştırmadan duramadığım için mutfaktan cips alacaktım ki.

"Buraya koyduğuma eminim?"

İyice bakarken diğer dolaplarada bakmıştım ama bulamıyordum.

"Hala hafıza kaybı mı yaşıyorum?"

Bu konuyu sonradan düşüneceğimi aklıma not edip üstümü giymek için odaya ilerlemiştim.Lino beni görüp hızlıca odadan çıkmıştı.Bende üstümü giyip birkaç ev işlerini yapmıştım.

Mutfak balkonuna geçip Felix'in herkese dağıttığı brownileri yiyordum.Buranın manzarası akşam çok eşsiz görünüyordu.

Ayağımda hissettiğim yumuşaklıkla Lino'nun geldiğini anlamıştım.İki ayak üstüne çıkıp ön patilerini dizlerime koymuş daha sonrasında da üstüme atlamıştı.Elimdeki browniyi koklayıp yalamıştı.

"Tadına bakmak istermisin?"

Lino browniden birkaç ısırık almıştı daha fazlasını istiyordu ama zararlı olup olmadığını bilmediğim için vermemiştim.Kucağımda oturan Lino'yla lezzetli browniyi yerken manzaranın tadını çıkarıyorduk.

Cat Person || MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin