6.Bölüm

4.2K 545 874
                                    

-Bir önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun <3

Kahvaltı hazırlarken Lino'da bacağıma sürtünüyordu.

"Ah cidden rüyamda senle konuştuğumu gördüm.Kafayı yemiş olmalıyım."

Dün film izlerken uyuya kalmıştım nasıl yatağıma geçtiğimi hatırlamıyordum halsizlikten ne yaptığımı unutuyorum sanırım.

Hızlıca kahvaltımı yapıp ortalığı toplamıştım.Üstümü değiştirip evden ayrılmıştım.

"Günaydın Jisung"

"Günaydın hyung"

"Nasıl oldun?"

"Daha iyiyim teşekkürler."

Kendi masama geçip bilgisayarı açmıştım.Birkaç işim birikmişti.Çok sürmeden diğerleride gelmişti.Yazarların istediği resimleri çiziyorduk bunların farklı farklı bölümleri de vardı tabi.Chan şirket sahibiydi hayatımda daha önce bu kadar samimi ve sıcak kanlı şirket sahibi görmemiştim normalde egolarından geçilmezdi.

Buradakilerle oldukça yakındık hepsi kısa sürede ailem gibi olmuşlardı.Bilgisayardan gözlerini ayırmadan konuşmuştu seungmin.

"Lino'yu ne zaman getireceksin buraya"

"Onla ilgilenmekten işimi yapabileceğimi sanmıyorum."

"Çok işin varsa yardım edebilirim birikmiştir şimdi."

"Teşekkürler Changbin halledebilirim."

"Changbin bu kadar yardım seversen benim işlerimi yapabilirsin."

"Hyunjin işine bak kardeşim."

"Ben yardım edebilirim istersen?"

Felix'in bu masumluğu çok tatlıydı Hyunjin'den hoşlanıyordu ama Hyunjin sadece cinsel olarak çekici buluyordu Felix'i.

"Olur Felix yardımına ihtiyacım var."
Göz kırpmasıyla önüne dönmüştü.

"Jisung Chan odasına çağırıyor seni."

"Önemli birşey mi oldu?"

Bilmiyorum anlamında omuzlarını silkmişti Jeongin.

Birkaç adımla Chan'ın odasına gelmiştim Kapıyı açarak içeriye geçtim. Oturmamı işaret etmişti Chan.Meraklı gözlerle Chan'a bakıyordum.

"Jisung yeni bir yazar var.Bu işte yeni ama oldukça yetenekli denememizde sakınca görmedim.Senin Adını söyledi bana senle çalışmak istediğini söyledi.Arkadaşın sanırım."

"İyi de Chan benim sizden başka arkadaşlarım yok ki?"

"Senin adını nerden biliyor o zaman?"

"Benimle iş birliği yapan yazar tanıdığı vardır herhalde."

"Ah evet haklısın.Bu hafta içinde en erken onunla toplantı yapmanı istiyorum."

"Ah tabi ayarlarım."

"Herşey için teşekkürler Jisung çok uğraşıyorsun."

"Ne demek hyung yapmam gerekeni yapıyorum sadece."

Chan gülümserken ona diyeceğim kelimeleri beynimde sıralamaya çalışıyordum.

"Birşey mi diyecektin Jisung."

"Hayır.Ah şey aslında evet."

"Çekinme lütfen sorun nedir?"

Yutkunduktan sonra ağzımı açabilmiştim

Cat Person || MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin