15.Bölüm

3.7K 467 273
                                    

"Tanıştığıma memnun oldum Jisung."

"Bende."

"O gün pek anlayamamıştım ama siz iş için evime g-"

"Evet.Minho için gelmiştim."

"Ne yani benim evime kadar geldiniz mi?"

Uzun süren sessizliği San bozmuştu.

"Geride kaldı bunlar tekrar konusunu açmaya gerek yok."

"Sizde şey olabiliyor musunuz?"

"Ney?"

"Ney?"

Wooyoung ve San aynı anda yanıt vermişti.

"Kedi."

Minho'nun kıkırdama sesini duymuştum ama göz temasımı ikiliden çekmemiştim. 

"Olabiliyoruz Jisung sana göstermemi ister misin?"

"Evet!"

Jisung'un yerinde çocuk gibi zıplayışı ve yüzündeki o saf heycanı onu çok tatlı kılıyordu.

San ve Wooyoung kediye bürününce Jisung küçük çaplı şokuyla eğilip sevmeye başlamıştı.

"Çok tatlısınız..."

Başlarını severken San'i itip kendi başını elime koyan 'Linoyla' gülümsemiştim."

"Lino..."

"Miyav."

"Seni çok özlemişim."

Koltuğa geri oturduğumda San yanıma uzanmış,Wooyoung ve Minho da kucağıma yerleşip yuvarlak şekli almışlardı.Üç kedinin mırıldanma sesi huzur veriyordu.Kendimi Fantastik bir film içerisinde hissediyorum.Umarım bu oyun hiç bitmez.

San ve Wooyoung ile akşama kadar sohbet etmiş bütün merak ettiklerimi öğrenmiştim.Bazıları ne kadar anlamsız olsa da.Çok kafa dengi insanlardı. Bundan birkaç ay önce çevremde çok fazla insan yoktu.Hatta yok denilecek kadar. Ama şimdi çevremdeki insanları geçtim sürekli Başucumda olan Minho vardı. Başkaları nasıl böyle kısa bir süreçte bu olanlara İnanır da evinde tutmaya devam eder? Ama ben bunca yıl dışlanmış ve bir sürü sayamayacak kadar fantastik kitap okumuş ve filmler izlemiş insanım.Bu benim için çok kolay olmasa da basit oldu.

Onlar kendilerini anlattıkça akıl ve mantığıma daha çok uyudu. Ve kedilere olan ilgim ve hassasiyetim daha da çok artmıştı. Belki kedilerden çok Minho'ya olan ilgim daha çok artmış olabilir.Minho'nun gülüşünü herkesin görmesini isterdim ama Yalnızca bana özel olmasını istediğim için kimsenin görmesini de istemezdim. Bu kadar kısa sürede gerçekten hayatımın Merkezi olmuştu.Ben onunla gerçekten hayatı yaşamaya başladım. Bu yalnız hayatımda bana gerçekten eşlik edebilecek mükemmel bir kedi bulmuştum ama bu sadece bir kedi degildi.

"Minho?"

"Hmm?"

Yine yatmadan önce yatakta Jisung beni soru yağmuruna tutacaktı ama saçlarımla oynaması bana hiç yardımcı olmuyordu.

"San ve Wooyoung çok tatlılardı."

"Yani bence değil."

"Onlar çıkıyorlar mı?"

"Hayır henüz değil."

"Henüz değil derken?"

"Sürekli aptal gibi flört ediyorlar birgün çıkarlar."

"Sevmek aptallık değil."

"Ben aptalım ama."

"Hmm?"

Cat Person || MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin