10.Bölüm

4.1K 526 1K
                                    

Evde daha fazla durmamak için Lino'yuda alıp aklıma ilk gelen iş yerine gitmiştik.Chan hyung'un Lino'yu fazla sorun yapacağını düşünmüyorum.Seungmin'i seviyorsa Lino'yuda sever heralde.

Asansör beklerken içeride Jeongin gözükmüştü.Kolundaki saatine bakıp konuşmuştu.

"Çok erken değil mi hyung?"

"Ah evet ama işim çok erken bitirmek için erken geldim."

"Anladım.Aa bu Lino değil mi hyung!?"

"Evet birgünlüğüne misafirimiz olacak."

"Yaa çok tatlıymış şunun tipine bak."

"Sana benziyor."

"Bana mı?"

Jeongin şaşırmış şekilde eliyle kendini göstermişti.

"Senin gibi bakıyor."

"Jisung Hyung bunun gözleri parlıyor baksana."

"Dimi? Sadece ben öyle görüyorum zannediyordum."

"Kedi burda ne yiyecek hyung."

"Mamasını falan getirdim biyere tuvaletini yapar diye eldiven poşette getirdim."

"Wahh çok iyi baba olmuşsun hyung."

"Öyle mi?"

"Evet hyung.Çok düşünceli birisin gelecekteki çocuğun çok şanslı.Hyung! Beni evlatlık alabilirsin."

"Hay senin hyung'una...."

"Bişey mi dedin hyung."

"Jeongin asırlar sürdü asansörden çıkamadık."

"Haa tuşa basmayı unutmuşum hyung."

Elimi alnıma koyup olumsuz anlamda başımı sallamıştım.

"Hyung-"

"Jeongin lütfen adımla seslen"

"Ama benden büyüksün hyung."

"Çokta fark yok Jeongin lütfen Jisung de bana."

"Tamam hyung."

"Miyav!"

Lino'm bile bunaldı artık bu sohbetten.Asansör kapıların açılmasıyla yerlerimize geçmiştik Lino'nunda taşıma çantasını yere koyup açmıştım kapağını.Tam çıkacakken durdurmuştum.

"Bak Lino birşeylere zarar vermek, kağıtları yalamak,ortalığa tuvaletini yapmak ve en önemlisi Seungmin'e saldırmak yok."

Seungmin dedikten sonra Lino göz devirmişti.

"Göz devirme işte yapma tamam mı sakın söz ver bana?"

"Mi..yav"

"Söz olarak kabul ettim bak."

Lino umursamaz ifadeyle yüzüme yaklaşmıştı gözünün içine bakıp yavaşça gülümsemiştim.Lino da kulaklarını geriye atmıştı.Ayağa kalktığımda Lino hala karşısındaymışım gibi duruyordu.

"Lino! Kendine gel."

Lino kafasını iki yana sallayıp etrafı keşfetmeye çıkmıştı.Bende bilgisayarı açmış işime başlamıştım.Jeongine yalan söylemiştim çok işim yoktu sadece evde durmak artık rahatsız ediyordu beni.kafayı yediğimi düşünüyorum, resim yapıp tasarlamak her zaman beni iyi hissettiriyor o yüzden işe erken saatte gelmiştim.Gelmiştik.

Chan'nın gelmesiyle ayağı kalkmıştım.O da jeongin gibi saate bakmıştı.

"Erkencisin."

"Erken bitirmek istedim işimi hyung."

Cat Person || MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin