ekip ?

538 74 35
                                    

Jungkook- Jimin wp konuşması

Küçüğüm
Jungkook

Bu kadın neden kapımın
önünde

Ve

BANA NEDEN SENI SORUYOR

Yiğidim
Ne

Ne kadını

Küçüğüm
Delireceğim ya

Yemin ederim öldüreceğim
kendimi

Yiğidim
Jimin

Ben yemin ederim bilmiyorum

Yüzüne bile bakmadım

Allah belamı versin ki

Sana değen gözlerim bir başkasına
değmedi hiç neden inanmıyorsun
bana

Küçüğüm
KIM O ZAMAN BU KADIN

Yiğidim
Bilmiyorum

Ama öğreneceğim

Küçüğüm
Nasıl

Yiğidim
İki dakikaya oradayım

Derdi neymiş öğreniriz şimdi



Jungkook koşuyor, kadın gülümsüyor ve jimin öfkeden kızaran yüzü ile karşısında ki kadını izliyordu.

Zil çaldığında karşısında üç gün önceki kadını görmeyi asla ama asla beklemiyordu jimin. Şuan onunla karşı karşıya göz gözeydi ve tanrı aşkına şaka gibiydi!

Jungkookun sevgisine ve aşkına inanıyordu ve aynı şekilde karşılık veriyordu jimin fakat bu beklenmedik kadın öyle sarsmıştı ki hayatını kafasında 94939339 tane soru işareti vardı.

"Jungkook gelmeyecek mi ?"

Gözlerini kapının civatasından çekip kadınınkilerle birleştirdi. Fakat bunu o kadar ani yapmıştı ki başı döndü.

"Kendimi tutayım tutayım diyorum ama gerçekten yapamıyorum."

"Ne ?"

"Siz benim sevgilimi kim olarak soruyorsunuz?"

"Ben-"

"Ve nasıl olurda ona rahatça sarılabilirsiniz tanrı aşkına!"

Kadın gülümsedi fakat bu jimini daha da sinirlendirdi.

"Sizi anlıyorum bay park fakat sandığınız gibi bir durum söz konusu değil."

"Neymiş peki ?"

Jungkook tüm ihtişamı ile merdivenlern başında göründüğünde jimin rahatça nefes alırken kadın yeniden gülümsedi.

Ve bir elini saçlarına atıp siyah peruğun altında sapsarı saçlarını gözler önüne sererken, gözlüğünü ve takma dişini çıkardı.  Jimin tüm bu gördüklerine karşın lal olurken jungkook fısıldadı.

"Natalia ?"













Hemşire beyler sizleri tedavi eder wp grubu

Jimin
Kadın ajan çıktı rıza baba

Namjoon
Hangi kadın

infirmiére 2 | ChaosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin