jimini sevmek

181 29 21
                                    

"Yoongi, lütfen artık benimle konuşur musun ?"

Hoseok pismandi. Bir anda düşünmeden sarf ettiği sözlerin sevgilisini bu kadar yaralayacağını bilse asla söylemezdi. İki koca gün geçmesine rağmen yoongi kendisinden hala uzak duruyordu.

"Hala kızgın mısın bana, hmm ?"

Yoongi gözlerini açmadan kıkırdadı.

"Kızgın değilim hoseok, kırgınım. Ve sen daha bunu bile anlayamıyorsun."

"Öz-"

"Özür falan istemiyorum lütfen yapma bunu."

Neden sonra doğruldu ve acıyan sırt kaslarına aldırmadan düz bir ifadeyle baktı sevgilisine.

"Önceden de benim iletişim problemlerim olduğunu söyleyip yapayalnız olduğumu düşünüyordun sen. Ben sandım ki bana aşık olduktan sonra bu fikrin değişti çünkü beni tanımaya başlamıştın."

Devam etti.

"Ama hayır sen hala bir adım öteye gidememissin. Sizinle yakın arkadaş olmam başka arkadaşım olmadığı anlamına gelmez bunu aklına sok önce."derken öfkelendiğini hissetti genç adam.

"Unuttuysan hatırlatayım, farklı kliniklerde çalışıyoruz biz. Yani burada ki ekibimle iş çerçevesinde bile olsa bir arkadaşlığım var benim. Tıpkı o gün ki gibi gerek hasta gerek doktorlar hakkında birbirimize danışıp konuşabiliyoruz."

"Ben düşünemedim ama yemin ederim seni kırmak istemedim."

"Bunun elbette farkindayım, senin aksine ben sevdiğim adamı tanıyorum."

Hoseok pişmanlıkla kıpırdandı yerinde. Ağlamak istiyordu fakat sırf ağladığı için kendisini affetmesini istemiyordu yoonginin. Ne yapıp edip yeniden eskisi gibi olacaklardı yoonseok çifti, inanıyordu buna hoseok.

"Gitmen gerekiyor."dedi yoongi.
"Molam bitmek üzere."

"Gece yine gelirim."

"Gerek yok, sabah antrenmanda görüşeceğiz nasılsa."

"Yoongi.."

"Bana zaman ver hobi, biliyorsun kolay unutan biri değilim ben."

Daha da düştü omuzları hoseokun. Öyle bir iç çekti ki, yoongi vazgeçecek gibi oldu o anlarda.

"İnsanlar aşık olunca mükemmel olmazlar yoongi, aksine daha da aptallaşırlar. Ben hala aynı hoseokum sadece artık güne seni sevdiğimin bilinciyle başlıyorum o kadar. O yüzden bende hatalar yapabilirim, sende yapabilirsin bunu unutma. İlişkimizde yüzde yüz kusursuzluk bekleme."

Ve sonra hiç beklenmedik bir öpücük kondurdu sevgilisinin saçlarına.

"Kendini çok yorma lütfen, seni seviyorum."






Tayfa katliam wp grubu

Jungkook
Yarın seven otelde emlak muzayedesi duzenlenecek

Hepinizin orada olmasını istiyorum

Ülke için küçük ama sizler için
büyük bir adım olacak

Jaehyun
Emlak mi

Ben hep mücevher satıyorlar
sanıyordum

Eunwoo
Ya da antika

Taehyung
Filmlerde ki gibi son dakika
golü yapıp asırlık işlemeli bir
ayna alamiyor muyuz yani

Seokjin
Alamazsın kardeşim

infirmiére 2 | ChaosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin